Ключ за включване на фаровете и крушчици в него

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 23 авг 2008 8:50


Кабел за дясната страна от къде ще минава?




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 23 авг 2008 11:35


Winner25 написа:Кабел за дясната страна от къде ще минава?

За левия фар е вече готово, тръгна от раз, за десния фар кабела минава над радиатора хванат със свински опашки. Кабела е двойно изолиран. Довечера ще мога да карам и да сравня единия фар с релета а другия без. Малко ме сърбят ръцете да сложа още сега реле и на десния ама ще пия една ракия и лягам да спя. Наздраве !
:lol:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 23 авг 2008 13:19


При мен кабела за десния го прекарах по по-дълъг път за да не се пече на жегата от радиатора а и при недай си Боже челен удар да не окъси.....колкото по-малко искри има тогава толкова по-добре ;)
Минава отпред от фара по рога към купето заедно с другите кабели,после покрай спирачната помпа заедно с другите се качва нагоре и тръгва с целия сноп за към дясната страна,там аналогично покрай сноповете стига до фара.
Моя кабел е многожилен 4мм2 (отидоха ми около 2.5м с тази обиколка) и върви в силиконов маркуч за да съм 100% сигурен,че няма да се протърка някъде.
Към акумулатора се захранвам с парче от същия кабел накрая с запоена кабелна обувка ама не е педна или месингова ами алуминиева и кабела за по-здраво е запоен за нея.Алуминия не трупа толкова окис при протичане на ел.ток и е по-удачен за такива здрави връзки с цел по-ниско контактно съпротивление - взех я от Бриколаж за около 1.5лв .Запоява се малко трудно ама ако се почисти повърхността с шкурка няма проблеми ;)


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 23 авг 2008 22:42


Карах тази вечер доста, в началото не забелязах разлика, но по едно време спрях за някакъв бял логан комби, просто отражението на фара с реле е бяло, а на фара без реле жълто. утре сутринта по хладно ще сложа и на другия фар. днеска купих куплунзи за релета и разклонителни кутии за външен монтаж където ще сложа релета. Стана малко ТНТМ ама е много сладко когато си го направиш сам :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 24 авг 2008 8:34


kossel написа:Карах тази вечер доста, в началото не забелязах разлика, но по едно време спрях за някакъв бял логан комби, просто отражението на фара с реле е бяло, а на фара без реле жълто. утре сутринта по хладно ще сложа и на другия фар. днеска купих куплунзи за релета и разклонителни кутии за външен монтаж където ще сложа релета. Стана малко ТНТМ ама е много сладко когато си го направиш сам :wink:

Това с отражението в предна кола не е съвсем критерии - заблуждава понеже зависи от цвета на колата,ъгъла,под който пада светлината върху нея,извивките върху които попада и т.н.Аз така съм се заблуждавал,че единия ми фар въобще не свети.....ама той си светеше ;)
Отделно ако ти е горяла само една крушка и си я сменил само нея а другата не тогава единия винаги свети по-силно.Ако крушката е стара натрупва едно такова като нагар по реутана и започва да свети по-слабо.Рефлекторите няма да ги коментирам понеже предполагам са еднакво износени.
За да видиш има ли разлика хващаш едно мултицетче и си мериш на двата фара напрежението - ако на този с релетата е значително по-високо от това на другия определено има ефект.
ако не е така единственото,което си направил е да си създал възможност да си сложиш по-мощни крушки и да си пазиш превключвателите от големия ток на крушките ;)
Успех!


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 25 авг 2008 12:44


Снощи тествах фаровете - много съм доволен, напрежението на цокъла на крушката при включени светлини е 13.96 волта.
През деня намазах всички съединения и връзки с силикон да ен влиза влага. Надявам се да нямам проблеми. Играх си два дена ама си заслужава.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта