Интериорно тарикатско осветление

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пет 17 сеп 2004 15:00


Да точно така , аз други нямам в купето




Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 17 сеп 2004 23:27


ихаааа и аз мноу бих искал да ми дава неколко секунди време в тъмното да си уцеля ключа в патрона, че голямо нацелване с тва затвори врата/угасни сяква светлина :shock:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 18 сеп 2004 1:16


minimiro написа:....

На Г3-ката е така. Гасне след около 7-8 секунди след като затвориш вратата.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 18 сеп 2004 12:23


На коя Г3-ка, че на моята не е така.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 18 сеп 2004 13:35


vasstop написа:На коя Г3-ка, че на моята не е така.


Написъл съм - не видя ли?

Golf III GTI 2E 8V 1994.

Става на въпрос че гасен след дизвестно време (7-8сек), но не е постепенно. ;)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 18 сеп 2004 14:38


Да, виждам, благодаря. При мен обаче гасне веднага без никакво закъснение. Аз съм с GIII 1.4 '92
Между другото гледах в една бензиностанциа реле-закъснител точно за тази цел и мисля че не беше скъпо - от сорта на 10-на лева.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 18 сеп 2004 15:23


На мене на 2-ката ми е със закъснение, но има една врътка дето можеш да регулираш колко да ти е закъснението.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 18 сеп 2004 18:32


niksisoft написа:На мене на 2-ката ми е със закъснение, но има една врътка дето можеш да регулираш колко да ти е закъснението.
Тая врътка ти ли си я сложи? Изгасват със закъснение само ония двойните плафони (при по-скъпите модели) А плавно маи нито едно VW не гасне, такаче трябва сами да открием топлата вода No :banghead:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 18 сеп 2004 18:37


Не, така си е фабрично. Нещо като потенциометър е, и си е вътре в самия плафон.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 18 сеп 2004 18:54


didodi написа:Ми Ники пази си голфа че почвам да го тарся :twisted Незнаех че 2-ките са толкова отворени и имат такава екстара bowdown


Май не ме разбра. Не такова дето гасне постепенно, а може да се регулира колко време да стои светната лампата преди да загасне.

Имаче го пазя, застрахован е в застрахователно дружество "Не пип че пляс". :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 18 сеп 2004 19:34


Ясно,ясно значи и на 3-ките трябва да се регулира продължителноста ,която май е точно 10 сек.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 18 сеп 2004 20:25


Мдаам. Сега смятам да направя тестовете с електролитен кондензатор и готовос - правя това което дидоди искаше.. ;)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 18 сеп 2004 20:31


не става с кондензатор-схемата е доста по сложна от това.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 18 сеп 2004 20:52


Що бе Васе?

Имаме следната ситуация.

Ключа ми е 3 позиционен.
- напълно изгасен
- да регира на отворена врата, има си закъснение - стандартно ( гасне обаче като поставиш ключа )
- да свети постоянно

Та значи на втората позиция му се закача един голям електролитен кондензатор, който се зарежда когато има напрежение. Когато това време изтече и няма захранване, то крушката ще почне да черпи от кондензатора и ще се получи ефекта на плавно изгасване.. ( fade effect ).
Аз мисля че ще стане.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 18 сеп 2004 21:09


еми пробвай...пък после да си кажеш обаче-не да си траеш.
:lol: :lol: :lol: аз предричам провал... :P



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта