целите!
имам в предвид както ми е сега на колата искам да сваля дюзите 1 по 1 от главата..
но с всичките им шитни???
на ЕВ двигател.
малко ми е зор да знам
някой ако има схема или нещо за устройството на самата джига може да даде.
ще се радвам и ако vaskoto1 се включи.
умувам над една от дюзите ми.
Инжектори на EV
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Инжектори на EV
Последна промяна от parno на Нед 24 авг 2008 17:35, променено общо 2 пъти.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
13 Fuel injectors - removal,
testing and refitting 3
1 An injector may give trouble for one of the
following reasons:
a) The spray may be irregular in shape
b) The nozzle may not close when the
engine is shut down, causing flooding
when restarting
c) The nozzle filter may be choked, giving
less that the required ration of fuel
d) The seal may be damaged, allowing an air
leak
2 To remove an injector for inspection, simply
pull it free (see illustration).
3 Inspect the rubber seal. If it shows signs of
cracking, distortion or perishing, then it must
be renewed. If found to be defective, check
the other injector seals as they are likely to be
in similar condition.
4 Specialised tools are required for an
accurate test of injector performance.
However, a basic check can be made as
follows.
5 Hold the injector in a suitable measuring
glass and plug up the injector location hole.
Start the engine and let it idle on three
cylinders and look at the shape of the spray. It
should be of a symmetrical cone shape. If it is
not, then the injector must be changed
because the vibrator pin is damaged or the
spring is broken. Shut off the engine and wait
for 15 seconds. There must be no leak or
dribble from the nozzle. If there is, the injector
must be renewed, as dribble will cause
flooding and difficult starting.
6 An injector cannot be dismantled for
cleaning. If an injector is renewed, the line
union must be tightened to the specified
torque.
7 When inserting an injector, lubricate the
seal with fuel before fitting.
14 Airflow sensor plate and
control plunger - testing
това имам на компа ....
в него пише че инжектора се вади просто с дърпане....но малко или много според мен трябва да е с някакво усилие...
единия от мойте го свалих без никакъв напън!
пише си всичко...как може да се направи проста проверка на инжекторите...но ако някой ми преведе това с точност ...
"symmetrical cone shape" - ?
testing and refitting 3
1 An injector may give trouble for one of the
following reasons:
a) The spray may be irregular in shape
b) The nozzle may not close when the
engine is shut down, causing flooding
when restarting
c) The nozzle filter may be choked, giving
less that the required ration of fuel
d) The seal may be damaged, allowing an air
leak
2 To remove an injector for inspection, simply
pull it free (see illustration).
3 Inspect the rubber seal. If it shows signs of
cracking, distortion or perishing, then it must
be renewed. If found to be defective, check
the other injector seals as they are likely to be
in similar condition.
4 Specialised tools are required for an
accurate test of injector performance.
However, a basic check can be made as
follows.
5 Hold the injector in a suitable measuring
glass and plug up the injector location hole.
Start the engine and let it idle on three
cylinders and look at the shape of the spray. It
should be of a symmetrical cone shape. If it is
not, then the injector must be changed
because the vibrator pin is damaged or the
spring is broken. Shut off the engine and wait
for 15 seconds. There must be no leak or
dribble from the nozzle. If there is, the injector
must be renewed, as dribble will cause
flooding and difficult starting.
6 An injector cannot be dismantled for
cleaning. If an injector is renewed, the line
union must be tightened to the specified
torque.
7 When inserting an injector, lubricate the
seal with fuel before fitting.
14 Airflow sensor plate and
control plunger - testing
това имам на компа ....
в него пише че инжектора се вади просто с дърпане....но малко или много според мен трябва да е с някакво усилие...
единия от мойте го свалих без никакъв напън!
пише си всичко...как може да се направи проста проверка на инжекторите...но ако някой ми преведе това с точност ...
"symmetrical cone shape" - ?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Smoke написа:...но ако някой ми преведе това с точност ...
"symmetrical cone shape" - ?
Tрябва струята която излиза от инжектора да е със формата на симетричен ( правилен ) конус казано иначе да не пикае( извинявам се за думата) или ако пръска да не е не равномерно

По принцип има едни устройства за проверка на инжектори със мерителни колби слагаш ги 4-те има едно жалко подобие на компа на колата което им сече импулси (за да работят) и помпа която подава гориво и се гледа за определено време колко гориво ще мине през всеки. Отделно каква е формата на струята И най-важното 15сек след като спреш тая машинария да няма пропуск от инжектора

Последна промяна от znainainai на Нед 24 авг 2008 16:12, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Smoke написа:"symmetrical cone shape" - ?
Симетричен (правилен) конус. Така трябва да изглецда струята гориво, която се разпръсква от дюзата.
Относно ваденето- и моите излезнаха лесно. Или да го кажем- не паднаха сами, защото не ги тръсках достатъчно силно!

Което не съм сигурен, че е правилно, де!
Струва ми се, че пише, че дюзите не могат да бъдат почиствани

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
аз си го преведох...ама за формата на разпръскване не бях сигурен какво е точно.....
при подаване на контакт се чува едно гадно скръцване когато помпата върти...тя спре ли то спира...
отдавам го на някоя лигава дюза но не знам коя...
сега ще ги проверя...
но странното е че едната като я хванах и просто изпадна...а другите не мърдат...
отделно че целия им конус е леш от мръсотия...
за чистенето и аз прочетох...мисля да ги попличкам в бурканче с бензин ..вие какво мислите...
имам си един проблем с колата който ваското1 го отдава на регулатора на блока....и маркучите към него...
аз ще ги сменя нещата...ама ме дерзае и това....продават ли се тези гумени пръстени за дизите и колко пара?какви да взема?
ще пробвам харабията с бурканчето и начина на разпръскване...както и 15 секундната утечка...
мислих за ултразвук или добавка ама щом ханс е написал че не се чистят
май тези методи за чистене работят на принципа на внушението....
при подаване на контакт се чува едно гадно скръцване когато помпата върти...тя спре ли то спира...
отдавам го на някоя лигава дюза но не знам коя...
сега ще ги проверя...
но странното е че едната като я хванах и просто изпадна...а другите не мърдат...
отделно че целия им конус е леш от мръсотия...
за чистенето и аз прочетох...мисля да ги попличкам в бурканче с бензин ..вие какво мислите...
имам си един проблем с колата който ваското1 го отдава на регулатора на блока....и маркучите към него...
аз ще ги сменя нещата...ама ме дерзае и това....продават ли се тези гумени пръстени за дизите и колко пара?какви да взема?
ще пробвам харабията с бурканчето и начина на разпръскване...както и 15 секундната утечка...
мислих за ултразвук или добавка ама щом ханс е написал че не се чистят

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Продават се мисля че не бяха по скъпи от 2лв бройката ( може и по левче да са ) отиваш при официален вносител и си ги поръчваш
А относно почистването става със ултразвук сега знам че ще има скептици дето ще кажат че ултразвукът може да съсипе бобинката която е въре във дюзата (по точно лаковото и покритие).Устройството на една дюза е електромагнит и стержен който пуска горивото когато е захранен електромагнита дефакто ел.магнита дръпва стержена и той отваря притокът на гориво. Виждал съм да перат дюзи по този начин и ефекта след изпирането е

А относно почистването става със ултразвук сега знам че ще има скептици дето ще кажат че ултразвукът може да съсипе бобинката която е въре във дюзата (по точно лаковото и покритие).Устройството на една дюза е електромагнит и стержен който пуска горивото когато е захранен електромагнита дефакто ел.магнита дръпва стержена и той отваря притокът на гориво. Виждал съм да перат дюзи по този начин и ефекта след изпирането е

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
така....
всички дюзи скърцат и пикат!но нито 1 няма 15 секундната утечка от текста....както и пише запалете автомобила да работи на 3 цилиндъра (как като той гасне) и наблюдавайте пръските...
едната излезе без гумения пръстен ( извадих я с огъната пружина)
2 от тях са смачкани 4та е до толкова нацепена че се вижда как е пускало гняс покрай нея...
дюзите....
толкова мръсотия няма да събера зад ушите си ако не съм се къпал 10 години....
гняс яката...
почистена с парцал и бензин....
самите глави на дюзите....
задръстени яката...
почистени с игла и бензин...до колкото се може...но пак си скърцат и препикват.
ще сменя гумичките....за сега оставям тези дюзи...
ако някой ми измисли диагноза която причинява тези симптоми освен подпушването нека сподели...
скърцането от дюзите започна седмица след сипване бензин на една бензиностанция чието име нема спомена за сега....
та моля...включете се....
пп..вече не се сещам кое не съм подменил с ново по колата
то бива мърляви собственици ама бившия на моята явно е голям катил...
всички дюзи скърцат и пикат!но нито 1 няма 15 секундната утечка от текста....както и пише запалете автомобила да работи на 3 цилиндъра (как като той гасне) и наблюдавайте пръските...
едната излезе без гумения пръстен ( извадих я с огъната пружина)
2 от тях са смачкани 4та е до толкова нацепена че се вижда как е пускало гняс покрай нея...
дюзите....
толкова мръсотия няма да събера зад ушите си ако не съм се къпал 10 години....
гняс яката...
почистена с парцал и бензин....
самите глави на дюзите....
задръстени яката...
почистени с игла и бензин...до колкото се може...но пак си скърцат и препикват.
ще сменя гумичките....за сега оставям тези дюзи...
ако някой ми измисли диагноза която причинява тези симптоми освен подпушването нека сподели...
скърцането от дюзите започна седмица след сипване бензин на една бензиностанция чието име нема спомена за сега....
та моля...включете се....
пп..вече не се сещам кое не съм подменил с ново по колата

то бива мърляви собственици ама бившия на моята явно е голям катил...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ivkata написа:Аз си промих цялата инжекционна система с газ,и имаше положителен ефект !
окз...свалям инжекторите и ги накисвам в буркан с газ така ли?
а за регулатора на блока да кажеш нещо...мерих го..уж по учебник е работещ...но съм намерил тънкана в една морга мисля да го сменям...той да евава дюзите?
за други като мен една картинка на инжектор...
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Точно така накисваш ги в буркан ,или друг подходящ съдSmoke написа:ivkata написа:Аз си промих цялата инжекционна система с газ,и имаше положителен ефект !
окз...свалям инжекторите и ги накисвам в буркан с газ така ли?
а за регулатора на блока да кажеш нещо...мерих го..уж по учебник е работещ...но съм намерил тънкана в една морга мисля да го сменям...той да евава дюзите?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта