Проблемът е следният:
От известно време насам усещам, че воланът ми се върти по-трудно.
Също така воланът затяга на около 90 градуса, после пак отпуска и пак затяга...
Ходих в един сервиз за хидравлики ( този до окръжна болница) и там ми казаха смени макферсоните. Смених ги аз, но проблемът си остана.
След това прочетох за сервиза в 11 блок на МЕИ, ходих при тях и им оставих колата .
Като се върнах вечерта, казаха че са проверили всичко - рейка, каре, ремък, маслото на хидравликата и че пак макферсоните не са в час.
Но те са ОК, имаше коментари, че воланът се върти трудно заради летите джанти 15-стки , но колата така си я взех и поне 3 месеца не съм имал никакви грижи.
След това ходих при един друг майстор, който каза, че 90% е от карето, но нямаше време в момента да го разглоби. Тези от МЕИ казаха, че каретата на голф3 не се разваляли..., пък и го бяха гледали.
Колата е Голф 3, АЕЕ 1.6, 75 к.с, 98 година.
Ако някой има съвети и идеи как да си реша проблемът и откъде може да е -ще съм му много задължен. Карам така вече 4000 км и няма промяна - нито към по-зле, нито към по-добре...
Проблем с хидравликата на голф 3
Във вторият сервиз, който ходих след 3 часа мъки и ровене установиха, че не е от рейка или каре.
Също така изключиха макферсоните като вариант и остана кормилният прът или нещо под волана - там некви втулки и тн.
Проблемът е че имам еърбег на волана и тези от сервиза ме препратиха на друго място, защото не смеели да разглобяват волани с еърбеци.
Както ми казаха и тези - няма никва опасност като карам с такъв волан, но е крайно неприятно като затегне и трябва да вкараш усилие, за да завиеш...
Някой има ли идеи дали да разглобявам волана в друг сервиз или има опция от някъде другададе да е проблемът?
Колата от както съм я взел няма удар -това е вече 1 година и 15000 км.
Също така изключиха макферсоните като вариант и остана кормилният прът или нещо под волана - там некви втулки и тн.
Проблемът е че имам еърбег на волана и тези от сервиза ме препратиха на друго място, защото не смеели да разглобяват волани с еърбеци.
Както ми казаха и тези - няма никва опасност като карам с такъв волан, но е крайно неприятно като затегне и трябва да вкараш усилие, за да завиеш...
Някой има ли идеи дали да разглобявам волана в друг сервиз или има опция от някъде другададе да е проблемът?
Колата от както съм я взел няма удар -това е вече 1 година и 15000 км.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Свалял ли си волана?Или някой друг де?Или пък да се е изваждал кормилния прът и волана да е бил въртян?Случват се такива магарии от невнимание.Има една лента на еърбега дет си е сметната за 2 оборота и половина или там колкото беше...и ако е правено такова нещо може оттам да е проблема.И кво не смеят да му разглобят на тоя волан.Ебати тупаните.Свалял смело нищо не мое да стане.Извади плюса на акумулатора и огледай къв е проблема.
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Потърси някой от клубните майстори.И наистина лентата на бега се центрира при монтажа по средата защото в противен случай на едната посока и даваш възможност да направи 5 оборота а на другата половин.Всичко това се прави на изключен + на акумулатора и преди да е възстановена веригата на бега не се включва или дава на контакт.
- pureflash
- Мнения: 50
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Наскоро си взех един голф 3 96 г. пълна инжекция, не знам подробности, имам подобен проблем, но волана се върти трудно само когато е центриран, когато го развъртя се освобождава, не съм ходил по майстори и мисля да ходя, но като гледам какво се пише тука, може и вобще да не отида, те май всичките от кол и въже, колата има eirbag...
Съвети....
Съвети....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Голф2 1.3 и 62 госта