Мнение за двигателят 1.0 на Фолксваген Поло??

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
miro82
Мнения: 188
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнение за двигателят 1.0 на Фолксваген Поло??

Мнениеот miro82 » Вто 12 авг 2008 8:52


Първо се извинявам за темата но не можах да намеря нищо с търсачката....
Ако някой може да ми помогне ще съм благодарен.
Иначе въпросът ми е какво ви е мнението за този мотор??
Питам защото купихме на снаха ми един Сеат Ибица 98г. точно с този мотор на оригинални 115 000 км. човека който я внесе е наш първи братовчед и каза че в нея има още поне 50-60 х.км. живот. А тя няма да кара с нея повече от 9-10х.км. на година така че няма проблем в пробега.
Благодаря Ви предварително за мненията!! :D




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 12 авг 2008 9:18


Ако имаш предвид като моя мотор, много зависи откъде е внесена колата - ако е от Испания, считай че е на 415х.км и само тогава съм съгласен че й остават още 50х.км. Иначе аз съм на мнение, че няма съвременен мотор, който да е разчетен за по - малко от 300х.км., при подходящо обслужване, разбира се.


miro82
Мнения: 188
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот miro82 » Вто 12 авг 2008 9:21


Не внесена е от Италия от Пиза и вносителя е роднина та той ни я препоръча и ние затова я купихме. Ще я кара жена в Варна основно за по 10км. на ден до работа и обратно.
Интересува ме много ли е кофти този мотор както се чува??
Ако имате наблюдения за разхода градско също ще съм ви благодарен да споделите!! :D


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 12 авг 2008 9:34


Моторът е супер пъргав за кубатурата си, а Сеат- а има още една привилегия - че е максимално опростен, по отношение на електрониката. Като отворих капака му - отдясно е празно и се вижда земята, а при мене е натъпкано с какво ли не. Така че карайте си го със здраве!
ПП Разходът градско трябва да ти е около 8/100, извънградско- 5/100, а смесено-6/100.


Потребителски аватар
Hristov838
Мнения: 101
Регистриран на: Чет 01 май 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Бяла Слатина

Мнениеот Hristov838 » Вто 12 авг 2008 13:12


115 000 не са нищо за една кола, разбира се ако е карана нормално.Моята е уж на 110 000, поне по състоянието й може да се вярва,че е на толкова.То е ясно че 95% от колите, които се докарват се превъртат.И си мисля, че клишето за колите от Италия вече трябва да отпадне. Не може всички да се слагат в една графа.Както отцелиш. Даже може да се направи някаква тема, за това откъде е да се вземе кола, за + и -


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Според мен трябва да се направи друго.

Мнениеот skk » Вто 12 авг 2008 15:09


Според мен трябва да се качът снимки във форума на кола изминака 400 000 км. и на такава която е изминала 100 000км. Снимки на волана тъпицерията педалите скоростите и тогава всеки ще може да си направи сам извода коло километра му е колата без да гледа колометража. Мога смело да кажа, че 90% от италянския внос е на по 300 000 км. и са барнати в километрите. Другия варянт е ако не са забравили да отлепят лепенката от последната смяна на масла и филтри, там километрите са релни +- 10 000км. може би. Игорял волан изтъркана тапицерия 400 000 км гаранция. По темата мотора 1000кб.см е гола вода. На жена ми взех едно поло с такъв мотор, първо не иска да върви второ много е крехък, чупи се лесно и трето разхода му на бензин е колкото на коля от 1600кб. На женами съм и казъл с тая кола само градско и до 100 км. от местоживеенето, че пътната помощ е скъпа ;-). Да не говорим, че като тръгнеш на дълъг път 120км/час са си много за такава кола 4500-5000 оборота на двигателя при тази скорост (за справка пасат 1800кб. 120км/ч -3000-3300 оборота в минута).


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Сря 13 авг 2008 0:29


колега колиците ни са големи борци да знаеш,
но що така писимистично към този модел,то така нищо не се започва,
и най важното :D ,недей ограничава жената,че лошо :wink: ,знаеш ги жените,
нежно нежно,тава кола за возене казва народа е не за ралита


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Сря 13 авг 2008 5:16


Боже, какви неща те тормозят колега!Малко са колите, които са вкарани на под 400хил. км. ,а тебе те притесняват 150к. :beat_butt2
ПП Един приятел с Фиат регата направи 1 000 000 км и мислеше да я праща в Торино да видят какво са произвели.
ПП2 Друг приятел с Г2 ГТД е вече на 950 000км.
ПП3 Който не вярва, доказваме.


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Da praw si kolega.

Мнениеот skk » Чет 14 авг 2008 11:00


Да прав си колега има такива които са на по милион километри но все пак да не забравяме че едва ли са повече от 10-20% . И другото което е в италия смяната на масло на нормална кола излиза 500-600 евро. според теб дали си правят труда италянците да го сменявата. Също така италянеца не е глупав да си продаде колата ако тя е нова и има хляб в нея. Като се направят горните забележки съм напълно съгласен с теб.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 14 авг 2008 15:50


Който го е страх от мечки да не ходи в гората. Или си купува нова, млада мечка че да й свиква сам. А иначе по темата- и аз тръгнах по пътя на същите разсъждения, щото нямам пари за нова кола и за мое щастие, без да сменям почти нищо се натъкнахме на скрита повреда, която на 2 пъти е убягнала на сервиза в Италия - дефектирало реле регулатор на напрежението. За маслата вярно е - бяха сменяни на 10х.км, но не и на години според сервизната книжка. След като й сипах добавка, да се разтворят отлаганията, въпреки че не се препоръчва, и редовна годишна, че и по- малко смяна, щото не въртя толкова, всичко падна и още изхвърля. Маслото ми вече взе да си почернява нормално - за 300-400км, а не като Елф-а, който смених почти бистър. В началото ми тракаше само един повдигач при пуск на двг., сега чувам всичките, докато подкачи масло за 2-3 сек- значи са се изчистили и те от отлаганията. Двг. утихна дотолкова, че вече чувам кога трябва да му долея масло- чува се леко виене от разпредвала най - отчетливо на 3-а и 4-а, като дадеш газ, а като я отнемиш престава. И като долея масло изчезва напълно- моята красавица не понася масло по- малко от две резки от максимума.
Абе с една дума и мечките сигурно се подмладяват, като ги гледаш добре, камо ли колите..


diavolovam
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот diavolovam » Пон 25 авг 2008 12:29


Според мен избора за Поло е добър. Аз от скоро си взех Поло 1.0 97г., което беше на 53 000 км. (не ми се вярва, че са реални). За сега нямам проблеми. Пложително ми е мненението към този модел.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта