Може да пробвате и с измиване на двата радиатора на пароструйка,самите ламели се пълняг с боклуци и няма нужното охлаждане.
Правил съм го на Пежо 307 има голям ефект.
120 градуса на водата на Г4
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Проблемът е разрешен !!!!
Специални благодарности на vaskoto1 ( открил и ликвидирал проблема ) и на veritas за намирането на правилната по-евтина част.
Оказа се че голямата ми перка е изгоряла и не върти въобще.В представителството на Шкода ми обявиха цена от 418 лева,а при veritas беше само 122 лева.
Сега колата си държи 90 градуса постоянно и като загрее се пускат и двете перки.При пуснат климатроник работят пак двете.

Специални благодарности на vaskoto1 ( открил и ликвидирал проблема ) и на veritas за намирането на правилната по-евтина част.
Оказа се че голямата ми перка е изгоряла и не върти въобще.В представителството на Шкода ми обявиха цена от 418 лева,а при veritas беше само 122 лева.
Сега колата си държи 90 градуса постоянно и като загрее се пускат и двете перки.При пуснат климатроник работят пак двете.




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта