Инжектори на EV
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Трябва да има налягане щом дадеш на контакт, НО горивото се впръсква едва когато почнеш да въртиш на стартер!Можеш да пробваш по следния начин:изваждаш дюзите(по желание им поставяш някакъв съд отдолу да не пръскат на халост),разкопчаваш въздушния филтър за да имаш достъп до клапата на инжекциона,даваш на късо релето на помпата(или хващаш някой познат да дава контакт) и гледаш след като е създадено налягане в системата дали някоя дюза не се овлажнява(признак че не затваря качествено),а след това принудително на ръка отваряш клапата на инжекциона и следиш как ще пръскат дюзите.
Елементарен способ да установиш на око евентуален дефект. По същия начин можеш да пробваш и петата дюза,само колата трябва да е под работната темп. за да сработи дюзата.Завърташ на стартер ,и я следиш дали пръска ,и как ще разпрашава горивото! 
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
при студен двигател с нея без нея все тая май....
нито падат обороти нито нищо....
а ток отива по буксата.
с нея ще се занимавам по-нататък...
тези дни отивам до едно местенце да взема едни шит за смяна и ще видим как е хавата ....
дизите се къпят в бурканче газ...и за сега съм доволен какво пада от тях
взел съм им и нови гумички енд стъф
нито падат обороти нито нищо....
а ток отива по буксата.
с нея ще се занимавам по-нататък...
тези дни отивам до едно местенце да взема едни шит за смяна и ще видим как е хавата ....
дизите се къпят в бурканче газ...и за сега съм доволен какво пада от тях
взел съм им и нови гумички енд стъф
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта