двигател 1.2 12 V на поло 4

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
mitko66
Мнения: 429
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
Автомобил: MK8 eTSI DSG
Двигател:
Местоположение: София

двигател 1.2 12 V на поло 4

Мнениеот mitko66 » Пон 25 авг 2008 16:54


Предстои ми покупка на поло 4 , най-много предлагане има с двигател 1.2 12V 64 к.с. (3 цилиндров)
Според доста хора 1.2 е по-добър избор от 1.4 (75 кс), по-икономичен, по бързо се развърта, по-приятен като динамика ?!!!
Моля хора, кото имат опит с трицилиндровото моторче за мнения и впечатления. Колата ще се шофира 90 % градско и 99% от времето от жена :)

Последна промяна от mitko66 на Вто 26 авг 2008 5:19, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 25 авг 2008 17:53


Мотор BMD, предполагам? Мой колега е адски доволен от него.


bimmoby
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bimmoby » Пон 25 авг 2008 22:10


може би имаш предвид 1,2 12 клапана,по 4 на цилиндър
ако са 16,няма как да са на 3 цилиндъра
за града върши перфектна работа,но не е много икономичен
иначе наистина е много пъргав
на мен най-много ми харесва ,че е с верига,а не с ангренажен ремък
малко е капризен на тема добавки в бензина-карерата на ОМВ-все едно че си заредил нискооктанов бензин


Потребителски аватар
mitko66
Мнения: 429
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
Автомобил: MK8 eTSI DSG
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mitko66 » Вто 26 авг 2008 5:23


:oops:
грешката е моя разбира се, че 12 V
А как е на дълъг път, тромав ли е при доускорение, много ли е шумен...


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 26 авг 2008 5:57


НЯМА такъв гаден мотор. Ела да те черпя бира и да ти разкажа цяла приказка за тоя боклук.

Едит:
Аз карам подобно недоразумение във Фабия от няколко месеца и съм възмутен от тая кола.
1. За да тръгнеш тряа да натиснеш добре педала ПРЕДИ да почнеш да пускаш съединителя. Тръгване с 1000-1500 об/мин е невъзможно.
2. Разходът градско под 8 не пада. Тва е при леееекичко каране. Когато я арам аз гори 9.5-10
3. Разход извънградско - 7.5-8 - то просто не върви и тряа се кара в обороти - къса му е кутията
4. При изпреварване е цяла одисея - ако караш на 5та, не мое да свалиш на 4та, щото пак не върви, на 3та пак не става, щото почва да свършва оборотомера точно кат са позасили ... мъката е голяма

Последна промяна от myrshavija на Вто 26 авг 2008 10:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 26 авг 2008 9:39


От приятел зная ,че праска 8-9 литра градско (и то не в София ,а в Хасково)

п.п. Каза ,че бил като трикрак кон с тези си 3 цилиндърчета


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 26 авг 2008 12:30


1.4 взимай - мани ги тия 3 силиндъра - и на мен са ми казвали НЕ за тоя мотор :arrow:


Потребителски аватар
mitko66
Мнения: 429
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
Автомобил: MK8 eTSI DSG
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mitko66 » Вто 26 авг 2008 16:44


точно от форума на шкода се обърках, там много го хвалят 1.2...
Днес си намерих брой от 2005 на аутобилд с 100000 км тест на поло с двигател 1.2...направо изтръпнах, какви ужасии пишеше въобще за модела поло 4, в частност и за двигателя 1.2.
Имаше отзиви от клиенти и преобладаваше мнението "никога вече ФВ" :?


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Чет 18 сеп 2008 20:52


myrshavija написа:НЯМА такъв гаден мотор. Ела да те черпя бира и да ти разкажа цяла приказка за тоя боклук.

Едит:
Аз карам подобно недоразумение във Фабия от няколко месеца и съм възмутен от тая кола.
1. За да тръгнеш тряа да натиснеш добре педала ПРЕДИ да почнеш да пускаш съединителя. Тръгване с 1000-1500 об/мин е невъзможно.
2. Разходът градско под 8 не пада. Тва е при леееекичко каране. Когато я арам аз гори 9.5-10
3. Разход извънградско - 7.5-8 - то просто не върви и тряа се кара в обороти - къса му е кутията
4. При изпреварване е цяла одисея - ако караш на 5та, не мое да свалиш на 4та, щото пак не върви, на 3та пак не става, щото почва да свършва оборотомера точно кат са позасили ... мъката е голяма
Всъшност разликата м/у полото и фабията са само ламарините и интериора . Този мотор го карам с газов инжекцион и горе долу става ,но има други кусури , като спирачни апарати, ел инсталация, втулки на носачите , както и липсата на монтьори дето им разбират на тия коли.


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Чет 18 сеп 2008 20:56


Гори 10 / 100 газ градско, 8 изванградско с климатик.


Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Мнениеот simo » Вто 23 сеп 2008 15:40


Пак евентуални жертви на 1.2 12V... Прочете ли ТОВА? Може би ще ти помогне. Още веднъж да кажа - ако твърдо си решил да е това Поло, вземи 1.4. За сам човек 1.2 криво ляво става, но наистина е слаб мотор. А между другото, 1.4 е и по-безшумен ;) Виж, за разхода колегата fasty е прав. Кофти... :evil:

А който твърди, че 1.2 е по-динамичен от 1.4, е в мнооого голяма грешка... :roll:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта