Предварително се извинявам, ако изглежда наивно питането, но:
Възможно ли е да се свали релето-регулатор
без да се демонтира изцяло Алтернатора?



-----------------------------------
Обадиха ми се на ЛС, същевременно ми донесоха руско ръководство за ремонт... И понеже това може да заинтересува и някой друг - ето описаната последователност:
1) Откачваме минусовата клема към акумулатора; 2) Откачваме куплунга, който се пада отстрани на пластм. кожух; 3) Махаме защитното калпаче върху гайката на силовия кабел, развиваме я и сваляме шайбите;
4) отвиваме с кръстата отверка трите крепежни винта на кожуха; 5) освобождаваме кожуха, откопчавайки с палец скобата в горния край (перото); 5) сваляме кожуха от задната част на генератора...
6) Блокът с държача на електродите и релето-регулатор се държи на 2 винта - отвиваме ги.
7) Оглеждаме електродите и проверяваме дължината им според предписанията;

Ако пръстените са нормални и сме сигурни, че релето регулатор е сдало багажа - примерно - поддържа високо напрежение над 14,4 волта - примерно - 15-17 В - вземаме в ръчичка реленцето-регулатор и се запътваме към Бермудския триъгълник - ул.Цар Симеон_бул.Хр.Ботев_ул.Козлодуй и т.н.



