Това са моите бутала от DS мотора, при буталния болт са малко по-различни, като гледам грамажа не е много по-голям!
1п 72кв нови снимки
комп пб
Пробвах с комп от пб но колата така и незапали сега съм си зел един колектор от пб нямам двоината тръба с меките връзки но с NovobranecGT
имаме добра идея как да стане ще има снимки скоро за сега съм решил да зема един чип от колегата Brazel.И давидим какво ще се получи и един разпределен вал от механична инжекция.
имаме добра идея как да стане ще има снимки скоро за сега съм решил да зема един чип от колегата Brazel.И давидим какво ще се получи и един разпределен вал от механична инжекция.
вал
С NOVOBRANEC GT сега сме ре6ли да слагаме вал от GZ мотора теса с механична инжекция а повдигачите са механични че утре щего мислим
дали ще стане ако някой е правил тази трансплантация да пише какви проблеми може да има ме.
дали ще стане ако някой е правил тази трансплантация да пише какви проблеми може да има ме.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
С вала от ГЗ ще трябва да преработваш главата защото иначе вала ще опира преди да е натиснал повдигача в главата понеже лифта е по голям. С фреза се взема от главата от двете страни на леглото на повдигача така че вала да може да минава. Но също така ще трябва да се сменят повдигачите на механични за този вал и пак си мисля че по евтино ще излезе да си намериш една глава на механични повдигачи и директно с нея да действаш;)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта