какво е това маркуче? 1z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

какво е това маркуче? 1z

Мнениеот pivv » Вто 26 авг 2008 20:51


стои под гумената тръба от в.филтър и над пластмасовата, коята вероятно отива към кулера. Самото маркуче идва от турбината и отива към нещо като клапанче (ел. кутийка) свързано с двигателя. Чудя се какво е, защото е доста изтрито и дали има нужда от смяна.




Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Вто 26 авг 2008 21:56


Според мене разположението на детайлите е различно при Голф 3, Пасат 4 и Ауди 80, независимо от това, че двигателя е един и същ - 1Z. Така че е трудно да се разбере за какво точно говориш. Но щом идва от турбото и отива към клапанче най-вероятно е свързано с вакумите и управлението на двигателя, така че не е добре да се спука. Всички тия маркучи се сменят, продават се на метър в магазините за авточасти. Съветвам те да си смениш протърканите, не е философия.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 26 авг 2008 22:06


а как да премеря диаметъра на маркучето или те са стандартни?


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Вто 26 авг 2008 22:10


Предполагам в магазина няма да ти предложат маркучи за вакум на ТДИ двигатели, а ще имат за маркучета за гориво. Аз си взех точно такива и с един и същ си смених маркучите за остатъчна нафта и някои поизтъркани за вакум. Има 2-3 размера май. Или го подкъси малко и с парченцето което изрежеш влизаш в магазина, или направо сваляш маркуча пред магазина. Имай предвид, че новото маркуче трябва да влиза леко трудно, за да остане на място и след време когато се разшири малко от топлината и т.н. Не пали колата ако си свалил някой маркуч, не съм сигурен, но може да запише някаква грешка в компа.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 26 авг 2008 22:23


ок, ще гледам утре да отида и проверя



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt, tdi fen и 62 госта