Колеги събирам мнения дали да сложа на Г3 1,6 101к.с AFT газ или метан и от обикновенния вариант и от инжекционния вариант и на двете горива, като чувам различни мнения и много се колебая като не ми се дават много пари имам предвид от порядъка на 2000лв. Има ли вариант да се сложи обикновенна метанова за около 1200- 1300лв с бутилката и да няма проблеми имам в предвид гърмежите. Предварително благодаря за мненията!
прочети т. 4 от правилата за постване и си промени заглавието с малки букви
mod edit: batmilko
КОЙ НА КАКВО МНЕНИЕ Е ГАЗ ИЛИ МЕТАН Г3 1,6 101К.С AFT
Сигурно вече ще го оправиш заглавието, не малко хора ти писаха.
След като си готов да дадеш 1300 лева за метан уредба, по-добре дай още около 100 +/- 50 лева и си сложи ГИ, не са по 2000 лева, но и да я подкараш на обикновена газова, читаво направена, пак може да нямаш проблеми.
Оди в "автагазови уредби" и виж там кво пишат.

След като си готов да дадеш 1300 лева за метан уредба, по-добре дай още около 100 +/- 50 лева и си сложи ГИ, не са по 2000 лева, но и да я подкараш на обикновена газова, читаво направена, пак може да нямаш проблеми.
Оди в "автагазови уредби" и виж там кво пишат.

- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
fxjyi
колега не се эанимавай с глупости. не си съсипвай колата, а си я карай на бенэ.
- vladoins
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ще кажа че причините да искам да сложа газ или метан са че колата ще бъде учебна и се очаква да има сериозен разход знаете какво е. А също така чух мнение че ако сложа обикновенна газова има опасност от счупване на вихровите клапи в колектора вследствие на гърмежите и знаете какво може да се случи след това. Чудех се дали ако ги махна въпросните клапи и монтирам обикновенна газ ще има проблем при работата на бензин. Питах на доста места и всички казват че на този мотор е най-добре или газ/метан пълна инжекция или нищо защото ще си слагам лед по главата ако е обикновенна газовата и има проблеми, може би става въпрос в по-дългосрочен план. Дайте цени за обикновенна газова или инжекцион комплект с бутилка.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=44549
това е човекът, обади му се и поразпитай свичко, той няма да откаже да си поговори с теб
това е човекът, обади му се и поразпитай свичко, той няма да откаже да си поговори с теб

Добре де - аз не мога да разбера, кви са тия приказки, че метанът бил по-опасен от газта...
Да не говорим, че метан станции има вече под път и на път. А като пари е наполовина на газ-та.
Така че готов съм да поспоря дали е по-добре метан или газ... И ако ти я направят качествено, колата ти няма да е "спъната".
Да не говорим, че метан станции има вече под път и на път. А като пари е наполовина на газ-та.
Така че готов съм да поспоря дали е по-добре метан или газ... И ако ти я направят качествено, колата ти няма да е "спъната".
galford написа:Добре де - аз не мога да разбера, кви са тия приказки, че метанът бил по-опасен от газта...
Да не говорим, че метан станции има вече под път и на път. А като пари е наполовина на газ-та.
Така че готов съм да поспоря дали е по-добре метан или газ... И ако ти я направят качествено, колата ти няма да е "спъната".
Че тогава защо питаш, аз доколкото разбирам ти се се навил или са те навили за метан.
Ами слагай метана и пиши как е

Аз си сложих газов изнжекцион и сам много доволен, вървенето на колата е същото обаче разхода за гориво е два пъти по- малко, имам приятел които кара на метан, тук съществуват два проблема ако искаш да минаваш малко повече километри трябва да сложиш малко по-голяма бутилка, тя много тежи и задницата на голфчето висва, както е на моя човек а ако избереш по малка бутилка ще трябва да зареждаш доста честичко. Затова аз гласувам за газ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта