вапрос относно един маркуч

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

вапрос относно един маркуч

Мнениеот Marto » Пет 29 авг 2008 21:55


Колеги интересува ме за какво служи този маркуч и проблем ли е че е скъсан.Полото е 96година .
Изображение
Ето я и въпросната дупка
Изображение
Маркуча от към въздушния филът е закачен за това нещо
Изображение




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 29 авг 2008 23:09


Това е маркуча за картерните газове. В търсачката има десетки теми за него. Най-малкото ,като е скъсан ,от там двигателят смуче въздух без да минава през въздушният филтър


burgasko
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот burgasko » Съб 30 авг 2008 7:08


Anbuch написа:Това е маркуча за картерните газове. В търсачката има десетки теми за него. Най-малкото ,като е скъсан ,от там двигателят смуче въздух без да минава през въздушният филтър


Anbuch мисля че имаш малка грешка ... защото и аз имах този проблем ... През този маркуч двигателя не смучи маслени пари ... ами ... излизат от двигателя .. минават през филтъра ... и доколкото съм чувал от няколко майстори "се смазват буталата" и било добре да го има ... Моя маркуч беше станал на "вафла" и от дупката (защото маркуча е точно до филтъра за въздух в купето поне при Polo`97) ми миришише в купето. Проблема реших с ... подобен маркуч просто трябва да е "маслоустойчив" (незнам как се казва точно) за 2-3 лв. Поради причината че от едната страна маркуча трябваше да е малко по широк .... ми предложиха да го нагрея и да влезе. Ината в мен надделя и го вкарах без помоща на пистолет за горещ въздух. ;) love.vw


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 30 авг 2008 9:21


Да този маркуч не трябва да се елиминира според мен поради ред причини ,разисквани в много теми (поне в 10 теми за този маркуч съм писал аз.

Нямам никаква грешка :wink:

Вгледай се в тази снимка :

Изображение

Картерните газове излизат от това ограденото със стрелките и влизат в голямата дупка дето е в средата на тази "чиния". Въздушният филтър не се намира между дупката в средата на чинията и онова ограденото от колегата Нали?
Изображение

п.п. Един такъв маркуч струва към 70 лв в автомагазините ,но срещу 5 лева можеш да си купиш маслоустойчив маркуч от някой магазин за селскостопанска техника на метър с нужното вътрешно Ф-и. Освен че от там двигателят смуче мръсен въздух,от там и излизат СИЛНО ОТРОВНИТЕ картерни газове ,които върват нагоре,плъзгат се по вътрешната страна на предният капак на колата,засмукват се от парното на колата през зимата и от там право в белите ни дробчета :idea: (През зимата като киснеш по задръстванията и си пуснал парното,100% от тази гадост влиза в купето на колата и вътре в полото започва да вони на москвич :lol: )


Потребителски аватар
Hristov838
Мнения: 101
Регистриран на: Чет 01 май 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Бяла Слатина

Мнениеот Hristov838 » Съб 30 авг 2008 12:36


И аз имам същата дупка на маркуча.Пробил се е от досега си с една остра щипка, която държи друг маркуч. Временно решение - ових пробитото с изолирблант "не знам точно как се пише"Мисля че не е фатално.


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Съб 30 авг 2008 23:14


Мерси колеги за бързия отговор значи на 100% ще се сменя, значи трябва да е маслоустойчив.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта