събота и неделя съм свободен и мога да мина хем и аз да поразглобя малко половера че има доста неща за правене по него ..
Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Никъде не видях "благодаря на колегата Визор, че ми направи задната броня, ако не беше той, нямаше да се справя.. искрено съм му задължен.. и трябва да го напия някой ден .. само да си плати капчицата за 2,40"
събота и неделя съм свободен и мога да мина хем и аз да поразглобя малко половера че има доста неща за правене по него ..
събота и неделя съм свободен и мога да мина хем и аз да поразглобя малко половера че има доста неща за правене по него ..
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
alpine написа:дайте да я видим тая броня как я направихте![]()
![]()
според мен верния път беше с пласмаса , на хулигана с г40 му го казах ама ......
много стъкломат и малко поялник
усуках я както каза 2-3 пъти и нямаше проблем
резултата е доволен за 7лв
Крисоооооооо чакай ме в събота имам е да вършим работа с тебе
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V
Много отдавна не съм писал ... нямах време, а и малко ме мързеше в интерес на истината
Колата е готова от около 2 месеца и малко, след многократни боядисвания ... Веднъж се боядиса, не ни хареса, пръснахме втори път, боята се оказа стара и не искаше да съхне, купи се акрил на Дюпонт и се даде на един бояджия, защото вече се бяхме уморили да пръскаме.
Мотора е чук, с първото палене имаше малко проблеми, Хол сендера не бачкаше и се сложи друг, после се оказа, че ЕКУ-то, което бях купил от колега от Божурище от форума се оказа изгоряло, като го отворих вътре беше цялото в ръжда, на места пистите бяха буквално изгнили и има един транзистор изгорял ...
Купи се ЕКУ от диджифант без ламбда сонда, в момента колата върви много добре, с 95 бензин си бута без проблеми с тоя шрик. Останали са неща за доискусуряване ... инсталацията цялата я оплетох от нулата сам, оказа се, че тази от ПН-а не можах да използвам нио освен щекера, някоя и друга букса и кабел, всичко иначе се пренареди ... но напролет ще я преправя, ще сменя всичките кабели с екранирани да няма губене на сигнал, купих нови температурни датчици, тоя за таблото и синия за инжекцията. С някакъв баташки конусен филтър е, ще се взима истински КН, тия дни ще си направя и един къстъм еърбокс от алуминии. Събирам кинти за задни спортни амортисьори, да купя тръби и да си направя хедерси, да пръсна супертуризмото и още някои неща, та да стъпи цялостно на 8000-9000лв
Тези дни като го измия ще сложа снимки, сега е много мръсен ...
Крисо!
Колата е готова от около 2 месеца и малко, след многократни боядисвания ... Веднъж се боядиса, не ни хареса, пръснахме втори път, боята се оказа стара и не искаше да съхне, купи се акрил на Дюпонт и се даде на един бояджия, защото вече се бяхме уморили да пръскаме.
Мотора е чук, с първото палене имаше малко проблеми, Хол сендера не бачкаше и се сложи друг, после се оказа, че ЕКУ-то, което бях купил от колега от Божурище от форума се оказа изгоряло, като го отворих вътре беше цялото в ръжда, на места пистите бяха буквално изгнили и има един транзистор изгорял ...
Купи се ЕКУ от диджифант без ламбда сонда, в момента колата върви много добре, с 95 бензин си бута без проблеми с тоя шрик. Останали са неща за доискусуряване ... инсталацията цялата я оплетох от нулата сам, оказа се, че тази от ПН-а не можах да използвам нио освен щекера, някоя и друга букса и кабел, всичко иначе се пренареди ... но напролет ще я преправя, ще сменя всичките кабели с екранирани да няма губене на сигнал, купих нови температурни датчици, тоя за таблото и синия за инжекцията. С някакъв баташки конусен филтър е, ще се взима истински КН, тия дни ще си направя и един къстъм еърбокс от алуминии. Събирам кинти за задни спортни амортисьори, да купя тръби и да си направя хедерси, да пръсна супертуризмото и още някои неща, та да стъпи цялостно на 8000-9000лв
Крисо!
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V
Е очакваме снимки да видим красавеца!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V
Маймуно! Така и не дойде да ме повозиш с тоя дарак! Един път само се разминахме ама много бързах и изобщо не чу как изсъсках покрай тебе
Само, че ти продължи към надлеза, а аз завих на дясно.
Деба и такситата със шрикови валове!
Обади се тея дни да почерпиш
Деба и такситата със шрикови валове!
Обади се тея дни да почерпиш

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта





