Колата често се чупи - ще /няма да/ продавам

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пон 01 сеп 2008 15:51


Е да де, то остава да му направя основен ремонт на двигателя и тогава, няма нужда да го продавам, ще си имам нова кола :lol: :lol: :lol: :lol:

Шегата на страна - колата много върви, ако можеше и да не ме оставя по пътя mhihi




pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пон 01 сеп 2008 15:55


моето мнение е почне ли да се троши, няма спиране. сега си мислиш така- ако й направя основен ремонт на двг няма кво вече да се чупи и е супер здрава. да ама тепърва ще разбереш колко части могат да се счупят в една кола. попаднал си на скъсана от каране машина просто. не е виновна марката или модела :D


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пон 01 сеп 2008 15:55


bboikov написа: Шегата на страна - колата много върви, ако можеше и да не ме оставя по пътя mhihi


стара поговорка сред италианските шофьори гласи - колкото повече ти върви колата, толкова повече наближава основния ремонт :D


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот produxan » Пон 01 сеп 2008 17:14


rosy написа:Махай голфа и си вземи японска, те са вечни :065:
В грешка си за мен германското е най - добро :wink:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 01 сеп 2008 17:46


Колега аз какво да кажа днес оставих 450лв за части:
предни амортисьори Bilstein
задни амортисьори Bilstein
комплект прахоуловители и противоударни тампони за предните и за задните амортисьори
маншони на рейката
шарнири и накрайници Febi Bilstein
тампони макферсон Febi Bilstein
4-те тампона на носачите пак Febi Bilstein

дефакто само биалетките няма да сменям

А другата седмица ще сменям и съединителя още 250лв за LUK пълен комплект ( феродов и притискателен дискове и аксиален лагер)

Единственото положително освен стегнат паско е че ще си я правя сам и няма да давам пари по майстори което ще ми икономиса над 150лв. Само регулировката напредницата не мога да си я направя но са 25лв при икономия от над 150лв ще го преживея :D
За 5К в BG мамата му са :seeex на паско ама нали съм си го харесал ще си го правя. Пък както казаха колегите по горе "Кола и Жена са на КЪСМЕТ" квото ти се падне от лотарията :D


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Мнениеот vw_derby » Пон 01 сеп 2008 18:49


bboikov написа:

Няма ръжда, щото е италианска, салона е като нов.


----------------------------

Е то с това трябваше да започнеш.колите в Италия се карат доста.Много приатели дето си купиха италианки голфове,бмв-ета се имат някакви проблеми.Даже на един от голфовете му беше заварена пробката-маслото не беше сменяно 50-60к,двг-абф,ама върви и в момента като за 1.8 90коня.Италянците не са много по поддръжката на колите,там се карат и доливат масло(маслото не го сменят).Тпва ше ти го каже всеки майстор,който ще ти оправи колата с читави части ,а не през 2 седмици да си там.Все пак и те гледат да припечелят някой лев.Другото- ходи и сам си копуваи частите и то от по лицензирани магазини.


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Пон 01 сеп 2008 19:27


знам ли.това за италянките съм го слушал.мойта е италянка,по километраж на 250К.Карам я близо 2 години-освен масла и филтри,съм сменил
термостат,20лв
четки на алтернатора,20лв
ак-тор,160лв
2-та тампона на макферсоните и вътрешни накрайници,140лв с работа и реглаж
рад. на парното, 40лв
наклатки на дисковете на 4-рите колела 120лв

при положение че доста я 'юркам' мисля че е добре.ДВГ работи идеално и за сега няма ядове


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Колата често се чупи - ще /няма да/ продавам

Мнениеот kaiser666 » Пон 01 сеп 2008 19:38


bboikov написа:
Стигам до извода, че ІІІ-ката не е особено сполучлив модел.


Това можеш да го кажеш ако си я купиш от магазина. :wink: А не някоя 15 годишна баракуда карана от баба с гастрит дето ходила само до магазина за кифли и газирана вода. :wink:


Потребителски аватар
amikus
Мнения: 828
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

re

Мнениеот amikus » Пон 01 сеп 2008 21:23


Аз имам същия матор ама съм синхро и освен по газовото дето съм сменял разни неща че беше слагано в Италия друго не съм пипнал.Ама 6 пъти термостат ще ме извиняваш бате ама тия дето си ги купувал да не са били 3 за 10 лева?Аз принципно съм фен на оригиналните части и или си взимам оригинални от унитрейд или от някоя морга зависи от частта.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Вто 02 сеп 2008 7:57


Абе прави са хората,които казаха че си е до късмет с кола втора ръка...и аз съм на това мнение - на баща ми сега като си купи c200 kompressor и му го докараха от Германия трябваше да смени 2 сонди за катализатора...изгоря бушон за седалките и сега е в сервиза понеже тъй наречената 2-ра скорост от трансмисията изчезна баш като от серия на X-Files...всичко зависи от стария собственик и едно нещо което или го имаш или НЕ - Късмет....


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 02 сеп 2008 8:23


znainainai написа:Колега аз какво да кажа днес оставих 450лв за части:


хахахахаха

оплакваш се ,че се налага да се сменят консумативи ли ? щот амортисцьорите са точно такива !
що не кажеш за масло колко си дал щот и то е консуматив ?


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Вто 02 сеп 2008 11:33


Като гледам не съм единствения дето прави по-сериозни ремонти. Истината е, че и аз доста карам. Но все пак Нисана, Опела, че и клиото на жена ми също бяха доста карани коли преди мен, че даже
Примерата беше карана в България. Това което съм сменил по нея - алтернатор /не се прави/, задни биалети /слабо място/, жило на скоростомер за 80 000 км. Продадох я щото зе да припушва сутрин на студено , уплаших се, че е заминал двигателя, 90 г. е, но явно сгреших, щото този дето я купи не слиза от нея. Навъртял е още 50 000 км.
На ІІІ-ката съм навъртял има няма 45 000, а вече имам почти нова кола, като преброим смененото mhihi mhihi mhihi mhihi.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Вто 02 сеп 2008 14:00


bboikov написа:Е термостата как да го уцелиш ? За останалото, не мога за всичко да ходя до София да търся, не съм пенсионер. Карал съм и японска кола Нисан Примера, е верно, не се чупеше толкова, ама счупи ли се обикаляш като малоумен по магазините и моргите докато намериш това дето търсиш.

Това, което ме спира да я продам, е че двигателя е много читав. Това го казва и майстора дето я поддържа. Колата върви та се къса - и на газ, и на бензин. Няма ръжда, щото е италианска, салона е като нов. Подозирам, че дълго е стояла някъде без да е карана за да се скапе по този начин.


Тва с тия термостати много колеги от форума реваха, че взиамат друг и пак се чупи ... явно трябва да смениш дилара.
Аз от мойта кола извадих оригиналния термостат и този който сложих сега също бачка без грешка.

На мойта кочина след като я взех съм сменил тампони на макферсона - веднъж (бяха насрани като взех колата) и термостата (беше запекъл отворен и не беше сменен щото в Италия е топло). Вече стана 14 000 хилки ...


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Сря 03 сеп 2008 15:05


По едно време във форума на АУДИ имаше специална тема за тия пусти термостати, но както изглежда това не е достатъчно :lol:

Снощи си взех колата, смених бензиновата помпа и всичко е ток и жица до следващия път. Помпата + работа - 150 лв., нека ми е зле :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 03 сеп 2008 15:10


bboikov написа:По едно време във форума на АУДИ имаше специална тема за тия пусти термостати, но както изглежда това не е достатъчно :lol:

Снощи си взех колата, смених бензиновата помпа и всичко е ток и жица до следващия път. Помпата + работа - 150 лв., нека ми е зле :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
еми,така е.Помпата гледам си взел ефтина,нормално е скоро пак да си в бокса :lol:

Дано и с останалите части не си се минал с ефтино,ама сега наистина се разбира що се оплакваш от колата :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта