Лагер на задно колело!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
shemkov
Мнения: 714
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Лагер на задно колело!!!!

Мнениеот shemkov » Вто 02 сеп 2008 9:27


Здравейте!!!
Снощи ми се случи следното нещо. Карам си голфчето и на един завой гледам един бял голф 2-ка си включил авариините, първо си помислих че е спукал гума защото беше на една страна. Спирам да питам дали имат нужда от помощ и гледам на колегата му хвръкнала гумата (задна лява ) слязох и му помогнах после още едно момче с голфче 2 ка спря и с общи усилия вдигнахме голфчето от страната на счупената гума и го преместихме да не пречи на движението. Оказа се че лагера на задната му гума се е счупил и затова гумата е изпаднала (както си е карал колата и е паднала).....
Та въпроса ми е по какво можем да разберем дали лагера е тръгнал да се разваля ?
Това си е доста сериозно нещо защото представете си ако е карал по бързо някъде!
Честно казано доста се наплаших и сега от време на време спирам музиката за да чуя дали лагерите ми не вият или тн.
Та колеги ако някой знае по какво се съди дали даден лагер е тръгнал да се разваля, ще се радвам да го сподели с нас!!!!
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 02 сеп 2008 9:35


ми тея лагери обикновено почват да свиркат като им дойде времето.

На този който му е паднала гумата,едва ли е от самия лагер :idea:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 02 сеп 2008 9:48


Няма как да падне гумата.... Просто не виждам как е станало!

Лагера започва да вие зверски, това е едно на ръка! Може да е монтиран неправилно, да кажем пренатегнат и да се е пръснал.

При барабан има шплент на гайката просто няма как да се развие.
При дисковете предполагам е същото.
За да изпадне гумата трябва да счупи полуоската.

Явно е карано много време с разбит лагер, и ако е нямало шплентче.... :roll:

Толкова е евтина потдръжката на голф2. На мен лагера ми е 10лв. Много хора са на принципа... "Карам доде се строши"!!! :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 02 сеп 2008 9:52


абе тинко, абе мама, след тебе трябва винаги някой да дебне какви ги пишеш че да не вземе някой да ти повярва бе синко (идва от синковец-не от дете)...
ТАМАН 3 ПЪТИ МИ Е ПАДАЛА ГУМА от лагери. 1 път задна (ауди 80 '82) и 2 пъти предна (форд транзит '99)...
може да падне-може. особено ако си с барабан няма никакъв проблем да изпадне физически колелото.
проверявайте си редовно луфта на задните лагери! има описано на 10000000 места кое как трябва да е. луфт не трябва да има но не трябва да са пренатегнати.
:търсачкаа


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Вто 02 сеп 2008 9:54


LILO&STICH написа:На този който му е паднала гумата,едва ли е от самия лагер :idea:

гайката :idea: дори и да смели лагера пак няма да изпадне колелото.
виж ако изпусне гайката е друго нещо, изпаднал/забравен шплент и износена резба + по-рязък завой може да доведе до това :!:
иначе ако гайката си е на мястото няма как да стане


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30040
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 02 сеп 2008 9:55


Първо, гумите нямат лагер. Колелото, главината, там има лагер. И едва ли му е паднала гумата, паднало е цялата джанта с гумата.
Най-лесно се разбира като се вдигне автомобила на крик и се завърти всяка едно от колелата. Трябва да се слуша внимателно. Естествено, най-добре тази проверка да се направи от специалист или човек, който разбира. Щом се стигне до там лагерът да вие в движение и да се чува вътре в купето, то работата е много зле. А падането на цялата джанта като първо причина може и да е от лагера, но едва ли е само от него.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 02 сеп 2008 9:56


zdravko555 написа:....



ей го и тоя...
абе ей!
я намерете по нещо тежко и се тропнете по амфорите-ама по силничко така... белким фане дикиш!

я за всички малко мисловна дейност>
кой е по големия от 2та лагера?
малкия минава ли през гривната на големия?

айде брейнсторм-може ли или не може да падне?
че зе да ми писва...

Последна промяна от vaskoto1 на Вто 02 сеп 2008 9:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 02 сеп 2008 9:57


vaskoto1 написа:абе тинко, абе мама, след тебе трябва винаги някой да дебне какви ги пишеш че да не вземе някой да ти повярва бе синко (идва от синковец-не от дете)...
ТАМАН 3 ПЪТИ МИ Е ПАДАЛА ГУМА от лагери. 1 път задна (ауди 80 '82) и 2 пъти предна (форд транзит '99)...
може да падне-може. особено ако си с барабан няма никакъв проблем да изпадне физически колелото.
проверявайте си редовно луфта на задните лагери! има описано на 10000000 места кое как трябва да е. луфт не трябва да има но не трябва да са пренатегнати.
:търсачкаа

:shock :shock :shock Е как бре бате..... искаш да кажеш, че барабана може да мине през гайката????? :shock :shock :shock Зад тая гайка има и една шайба, още по-голяма.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 02 сеп 2008 9:58


vaskoto1 написа:
zdravko555 написа:....



ей го и тоя...
абе ей!
я намерете по нещо тежко и се тропнете по амфорите-ама по силничко така... белким фане дикиш!

я за всички малко мисловна дейност>
кой е по големия от 2та лагера?
малкия минава ли през гривната на големия?

айде брейнсторм-може ли или не може да падне?
че зе да ми писва...


Уфф..естествено, че може ако счупи и черупката.... Ама че съм... :roll:

Последна промяна от Tinko на Вто 02 сеп 2008 9:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 02 сеп 2008 9:58


vaskoto1 написа:
zdravko555 написа:....



ей го и тоя...
абе ей!
я намерете по нещо тежко и се тропнете по амфорите-ама по силничко така... белким фане дикиш!

я за всички малко мисловна дейност>
кой е по големия от 2та лагера?
малкия минава ли през гривната на големия?

айде брейнсторм-може ли или не може да падне?
че зе да ми писва...

Изображение


Потребителски аватар
shemkov
Мнения: 714
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот shemkov » Вто 02 сеп 2008 10:03


vaskoto1 написа:абе тинко, абе мама, след тебе трябва винаги някой да дебне какви ги пишеш че да не вземе някой да ти повярва бе синко (идва от синковец-не от дете)...
ТАМАН 3 ПЪТИ МИ Е ПАДАЛА ГУМА от лагери. 1 път задна (ауди 80 '82) и 2 пъти предна (форд транзит '99)...
може да падне-може. особено ако си с барабан няма никакъв проблем да изпадне физически колелото.
проверявайте си редовно луфта на задните лагери! има описано на 10000000 места кое как трябва да е. луфт не трябва да има но не трябва да са пренатегнати.
:търсачкаа


Ти какво искаш да кежеш, че лъжа така ли?


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 02 сеп 2008 10:04


:lock: : vw fen



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта