Преди да стане флейминг, че съм пуснал нова тема по въпроса моля да бъда извинен ако някой прецени че вече е писано и изписано всичко по въпроса в други тредове.
И към проблема - Пасатче Б3 1.6 карбуратор. След основен ремонт. На място си държи 90 градуса. В Софийските задръствания се мандахерца между 90 и 100 както вече е ясно, че тия пасати си държат такива температури в задръстванията. Обаче като го настъпя на магистралата и ми отива над 100 и се задържа под 110, но в опасна близост.
Давайте идеи колеги. Сменил съм термостат. Радиатора го купих чисто нов преди 1 г или 15000 км. Не надува в системата маркучите са меки.Голяма чуденка ми е от къде може да ми идва проблема. Не мисля че е от датчика защото тогава би трябвало да ми дава разлика в отчитането на таблото и на място като работи колата. Моля помагайте с акъли.



Passat B3 държи над 100 градуса
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Колега срещнах се с подобен проблем при един ситроен. Провери дали перката се въри в правилната посока т.е. като се включи и си сложиш ръката зад перката трябва да духа, не да засмуква. Ако перката се върти на обратно когато колата се движи с малка скорост или е на място успява да охлади, но ако колата се движи с висока скорост не успява.
Успех!!
Успех!!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Колега виж си охладителният радиатор ако е набит със пепел и затлачен ако ще и 10 перки да въртят пак няма да охлажда виж тук> http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%FF%ED%E0
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта