Губи антифриз периодично

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Малко_Направен
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 21:51
Автомобил: Mercedes W203
Двигател: 270 CDI
Местоположение: Търговище

Губи антифриз периодично

Мнениеот Малко_Направен » Вто 02 сеп 2008 10:44


Здравейте колеги!Става въпрос за Бора 1.9 ТДИ,116 к.с.,6 скорости.Колата е на мой приятел.Когато кара с по-големи обороти е забелязал,че му се губи течност и лампата му започва да мига,след около 100км пробег примерно пак трябва да се долива.Незнам дали го обяснявам точно,но ако някой е имал такъв проблем,нека сподели.Ако някъде има подобна тема,дайте линк и изтрийте тази!




IvchTDI
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот IvchTDI » Вто 02 сеп 2008 15:04


И аз го имам същия проблем при Голф 4 и още немога да си го обесня откакво може да бъде.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 02 сеп 2008 15:10


Гарнитура на глаата в най-добрия случай!


Потребителски аватар
D_R_M
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот D_R_M » Чет 04 сеп 2008 7:33


Имам същата Бора и историята ми е позната - доливах периодично антифриз на 200км.
Смених две капачки на разширителния съд - няма промяна - от там изхвърляше пари през капачката - значи след като загрял двигатлят от там се чува как изпуска парите и с ухо.
После напълних до горе разширителния съд с антифриз и установих как периодична прави въздушни мехури примерно на минута време.
Значи ДУХА. Отворихме главата и се оказа гарнитура. Неприятното беше, че се наложи и подмяна на главата, защото имаше пукнатини по нея. Сега всичко е ОК вече 3000км.
Цялата история струваше около 1000 лева/600 само за глава втора употреба.
Внимавай с майсторите и настройките на дюзите.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Чет 04 сеп 2008 8:54


Не съм спец а любител с малко опит :oops: , както писа колегата най-вероятно е ГАРНИТУРА на главата. Малко вероятно ала възможно е ако сте сменяли нещо по водната система и после сте слагали Български скоби (винтови) да сте пренатегнали и прерязали водно съединение, за целта задръж двигателя в обороти около 3500 и с лампа огледайте двигателя за леки течове които при загрелия двигател не се забелязват тъй като течността се изпарява бързо. Дано е нещо такова , че иначе колегата ти каза главоболията са големи. Успех.


IvchTDI
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот IvchTDI » Чет 04 сеп 2008 11:45


При мен се получава тоз проблем като карам надълъг път с високи обороти и забелязах че около казанчето е мокро.В града го нямам този проблем.


Потребителски аватар
aho_rabbit tdi
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aho_rabbit tdi » Пон 08 сеп 2008 14:27


И аз имах същия проблем.Губеше ми около 100-200гр. течност и почваше да свети лампата.Оказа се че е духнала гарнитура и вкарваше налягане в охл. система,и изхвърляше антифриза през казанчето


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Мнениеот kondzhagyulo » Нед 28 сеп 2008 7:40


Аз съм с Passat 1.9 TDI 116hp и с идентичен проблем. Губише около 1.5-2 литра антифриз на 100-на километра. При първия ремонт решението на пролема според техниците е, че вкарва антифриз в маслото в масления охладител. Да, да - ама не! След 480 лв. за ремонт и 26 км. - проблема си остана. За втори път колата е в бокса - вече сменям гарнитура и за щастие главата е с почти без поражения. :yeaha:


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Нед 28 сеп 2008 11:08


kondzhagyulo написа:Аз съм с Passat 1.9 TDI 116hp и с идентичен проблем. Губише около 1.5-2 литра антифриз на 100-на километра. При първия ремонт решението на пролема според техниците е, че вкарва антифриз в маслото в масления охладител. Да, да - ама не! След 480 лв. за ремонт и 26 км. - проблема си остана. За втори път колата е в бокса - вече сменям гарнитура и за щастие главата е с почти без поражения. :yeaha:

Какво ще рече почти без поражения :shock ? ... Или е пукната или не ! Да не сте я затворили с пукнатини, ако е така е въпрос на време пак да издуха гарнитура ... или дори и по-лошо!!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 46 госта