Съвет относно гърнета!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Съвет относно гърнета!!!

Мнениеот valkilmera » Вто 26 авг 2008 0:19


Въпросът ми е кратък...,в една предишна тема ви бях споменал за моите гърнета,но да припомня:
-Смених ги преди 6 месеца,при което "майсторите"ми сложиха нови (не знам какви) с шорочина на тръбата 40мм.а моите трябва да са 50мм,което го разбирам преди месец и вече нищо не мога да направя!!!
И вече съм убеден ,че колата не може да се освободи при високи обороти сиреч(заглъхва,не ще да върви)и тнт...


Та въпроса ми е:
-Има ли на този етап някъква опасност за мотора от това?
-И може ли нещо да се повреди или какото и да е?
П/с:
Така или иначе ще ги сменя,но нали идва зима, и тогава най много се прецакват и си мисля да ги карам зимата и на пролет слагам от край до край хубави РЕМУСЧЕТА и край с икономиите от евтини,МЕНТЕТА!!!

Място за мнения и препоръки.......................>>>>>>>>>




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 26 авг 2008 6:55


Колега не вярвам нещо да се прецака :wink: Просто както си написал-газовете ще излизат по-бавно и ще върви малко по-малко Ако не ти пречи карай и :034: Па на пролет- :077:


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!!!!

Мнениеот valkilmera » Вто 26 авг 2008 20:47


И аз така си и мислех...!


Но ако има и други отговори,сега е времето колеги!!!!!!!!!!!!!!


:arrow:


Потребителски аватар
skilidka
Мнения: 305
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот skilidka » Вто 26 авг 2008 21:26


на колата от гаража ли?

ако е за нея..........

сигурен ли си,че старите са били 50?

Последна промяна от skilidka на Вто 26 авг 2008 21:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 26 авг 2008 22:07


На 50 е да. Нищо не може да се прецака бъди спокоен, но колата ще върви по-малко и лекичко ще и е по-висок разхода. Миии карай така и при първа възможност най-добре сменяй и си сложи нещо хубаво - генерацията си е от голямо значение.


Потребителски аватар
skilidka
Мнения: 305
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот skilidka » Вто 26 авг 2008 22:37


е проблем ли е ако вместо на 50 сега е на 40......

питам де-нямам си идея

ако е на 40 това спира колата.....така ли?

мойта каручка е със същия мотор и от 3 години сите тръби са ми на 40....

разхода е нормален и си върви доволно......

сигурно е нещо повредена :roll:


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: :)

Мнениеот baivan » Сря 27 авг 2008 8:59


skilidka написа:е проблем ли е ако вместо на 50 сега е на 40......

питам де-нямам си идея

ако е на 40 това спира колата.....така ли?

мойта каручка е със същия мотор и от 3 години сите тръби са ми на 40....

разхода е нормален и си върви доволно......

сигурно е нещо повредена :roll:


Бе тя че не е повредена не е, ама ако е по големичък двигател щото не си писъл какъв е и оригиналната генерация е на 50 или 50+ ако си сложиш оригиналната ти гарантирам че ще осетиш разлика.


Потребителски аватар
skilidka
Мнения: 305
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот skilidka » Сря 27 авг 2008 9:44


писах че е със същия мотор:)

аз лично мисля че 40 не е проблем!

не говорим за мотори 2.5 и повече литра:)


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!

Мнениеот valkilmera » Сря 27 авг 2008 22:47


Колега, двигателят е АБС-1,8Ми-66кв-90кс...
Оригиналните са 50мм,а аз писах че с просто око се вижда как предпоследното гърне е заварено за средното или незнам как се казва и разликата е доста забележителна.
Колата не е повредена и на ниски обороти не дава отражение,говорим за обороти от порядъка на 3000-4500!!!и нагоре.


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Re: !!!

Мнениеот valkilmera » Сря 27 авг 2008 22:51


valkilmera написа:Колега, двигателят е АБС-1,8Ми-66кв-90кс...
Оригиналните са 50мм,а аз писах че с просто око се вижда как предпоследното гърне е заварено за средното или незнам как се казва и разликата е доста забележителна.
Колата не е повредена и на ниски обороти не дава отражение,говорим за обороти от порядъка на 3000-4500!!!и нагоре.


Старите гърнета са в мазата и са на 50мм,последното е с доста голяма пробойна,а по-малкото от заварката изпуска малко.
Спомням си преди да ги сменя,вървежа на колата бе коренно по добър,за разход не мога да говоря.


Потребителски аватар
skilidka
Мнения: 305
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот skilidka » Чет 28 авг 2008 17:37


ми колега щом са вкарани едно в друго и са заварени-ако са под някакъв ъгъл-и майсторите са били некадърни- там където се свързват двете тръби може и отвора да е станал 20 мм :roll:

напълно е възможно....

иначе ако тръбата-старата е на 50 мм. и се направи заварка при положение че тръбите са в съосие няма да има проблем-дори тръбата която заваряваш да е на 40 мм.

възможно е при монтажа и заварката на двете тръби отвора да е станал много по малък от 40 мм.

Как е струята която излиза от крайното гърне?
Духа ли сериозно като я изфорсираш?

Моята теза беше,че 40 мм. са достатъчни-обаче при калпав монтаж може да стане фатално.

Ебаси обясненията дето изпрасках-дано да си разбрал нещо :roll:


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Re: :)

Мнениеот valkilmera » Чет 28 авг 2008 20:57


skilidka написа:ми колега щом са вкарани едно в друго и са заварени-ако са под някакъв ъгъл-и майсторите са били некадърни- там където се свързват двете тръби може и отвора да е станал 20 мм :roll:

напълно е възможно....

иначе ако тръбата-старата е на 50 мм. и се направи заварка при положение че тръбите са в съосие няма да има проблем-дори тръбата която заваряваш да е на 40 мм.

възможно е при монтажа и заварката на двете тръби отвора да е станал много по малък от 40 мм.

Как е струята която излиза от крайното гърне?
Духа ли сериозно като я изфорсираш?

Моята теза беше,че 40 мм. са достатъчни-обаче при калпав монтаж може да стане фатално.

Ебаси обясненията дето изпрасках-дано да си разбрал нещо :roll:


Че монтажа е калпав-КАЛПАВ е !!!
Обаче струята като чели си е нормална,когато запуша дупката с ръка(направо не мога да си задържа ръката) и не изпуска отникъде!
Дано да издържа до пролетта ,че когато преминавам покрай Даскалов съм на път да ги изхвърля :evil:


Потребителски аватар
skilidka
Мнения: 305
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот skilidka » Чет 28 авг 2008 21:18


ми колега може и да не е от грънците............

ама пък щом ти е направило впечатление,че след като е сменено гърнето колата е загубила мощност.....де да знам.

да знаеш,че това,че е на 40 мм тръбата не е фатално-а оттам нататък -нямам идея :roll:

успех!!!


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Re: !!!!!!

Мнениеот valkilmera » Вто 02 сеп 2008 17:16


valkilmera написа::udivitelna :arrow: :да:



А какво ще стане ако махна последното гърне??????????


halvata
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот halvata » Сря 03 сеп 2008 10:12


ходи в ASPO поне хората които ги правят разбират и 6те ти кажат срещу дунев се намират



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта