Въпросът ми е кратък...,в една предишна тема ви бях споменал за моите гърнета,но да припомня:
-Смених ги преди 6 месеца,при което "майсторите"ми сложиха нови (не знам какви) с шорочина на тръбата 40мм.а моите трябва да са 50мм,което го разбирам преди месец и вече нищо не мога да направя!!!
И вече съм убеден ,че колата не може да се освободи при високи обороти сиреч(заглъхва,не ще да върви)и тнт...
Та въпроса ми е:
-Има ли на този етап някъква опасност за мотора от това?
-И може ли нещо да се повреди или какото и да е?
П/с:
Така или иначе ще ги сменя,но нали идва зима, и тогава най много се прецакват и си мисля да ги карам зимата и на пролет слагам от край до край хубави РЕМУСЧЕТА и край с икономиите от евтини,МЕНТЕТА!!!
Място за мнения и препоръки.......................>>>>>>>>>



Съвет относно гърнета!!!
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!!!!
И аз така си и мислех...!
Но ако има и други отговори,сега е времето колеги!!!!!!!!!!!!!!

Но ако има и други отговори,сега е времето колеги!!!!!!!!!!!!!!

- skilidka
- Мнения: 305
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
е проблем ли е ако вместо на 50 сега е на 40......
питам де-нямам си идея
ако е на 40 това спира колата.....така ли?
мойта каручка е със същия мотор и от 3 години сите тръби са ми на 40....
разхода е нормален и си върви доволно......
сигурно е нещо повредена
питам де-нямам си идея
ако е на 40 това спира колата.....така ли?
мойта каручка е със същия мотор и от 3 години сите тръби са ми на 40....
разхода е нормален и си върви доволно......
сигурно е нещо повредена

- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: :)
skilidka написа:е проблем ли е ако вместо на 50 сега е на 40......
питам де-нямам си идея
ако е на 40 това спира колата.....така ли?
мойта каручка е със същия мотор и от 3 години сите тръби са ми на 40....
разхода е нормален и си върви доволно......
сигурно е нещо повредена
Бе тя че не е повредена не е, ама ако е по големичък двигател щото не си писъл какъв е и оригиналната генерация е на 50 или 50+ ако си сложиш оригиналната ти гарантирам че ще осетиш разлика.
- skilidka
- Мнения: 305
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
писах че е със същия мотор:)
аз лично мисля че 40 не е проблем!
не говорим за мотори 2.5 и повече литра:)
аз лично мисля че 40 не е проблем!
не говорим за мотори 2.5 и повече литра:)
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!
Колега, двигателят е АБС-1,8Ми-66кв-90кс...
Оригиналните са 50мм,а аз писах че с просто око се вижда как предпоследното гърне е заварено за средното или незнам как се казва и разликата е доста забележителна.
Колата не е повредена и на ниски обороти не дава отражение,говорим за обороти от порядъка на 3000-4500!!!и нагоре.
Оригиналните са 50мм,а аз писах че с просто око се вижда как предпоследното гърне е заварено за средното или незнам как се казва и разликата е доста забележителна.
Колата не е повредена и на ниски обороти не дава отражение,говорим за обороти от порядъка на 3000-4500!!!и нагоре.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: !!!
valkilmera написа:Колега, двигателят е АБС-1,8Ми-66кв-90кс...
Оригиналните са 50мм,а аз писах че с просто око се вижда как предпоследното гърне е заварено за средното или незнам как се казва и разликата е доста забележителна.
Колата не е повредена и на ниски обороти не дава отражение,говорим за обороти от порядъка на 3000-4500!!!и нагоре.
Старите гърнета са в мазата и са на 50мм,последното е с доста голяма пробойна,а по-малкото от заварката изпуска малко.
Спомням си преди да ги сменя,вървежа на колата бе коренно по добър,за разход не мога да говоря.
- skilidka
- Мнения: 305
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
ми колега щом са вкарани едно в друго и са заварени-ако са под някакъв ъгъл-и майсторите са били некадърни- там където се свързват двете тръби може и отвора да е станал 20 мм
напълно е възможно....
иначе ако тръбата-старата е на 50 мм. и се направи заварка при положение че тръбите са в съосие няма да има проблем-дори тръбата която заваряваш да е на 40 мм.
възможно е при монтажа и заварката на двете тръби отвора да е станал много по малък от 40 мм.
Как е струята която излиза от крайното гърне?
Духа ли сериозно като я изфорсираш?
Моята теза беше,че 40 мм. са достатъчни-обаче при калпав монтаж може да стане фатално.
Ебаси обясненията дето изпрасках-дано да си разбрал нещо

напълно е възможно....
иначе ако тръбата-старата е на 50 мм. и се направи заварка при положение че тръбите са в съосие няма да има проблем-дори тръбата която заваряваш да е на 40 мм.
възможно е при монтажа и заварката на двете тръби отвора да е станал много по малък от 40 мм.
Как е струята която излиза от крайното гърне?
Духа ли сериозно като я изфорсираш?
Моята теза беше,че 40 мм. са достатъчни-обаче при калпав монтаж може да стане фатално.
Ебаси обясненията дето изпрасках-дано да си разбрал нещо

- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: :)
skilidka написа:ми колега щом са вкарани едно в друго и са заварени-ако са под някакъв ъгъл-и майсторите са били некадърни- там където се свързват двете тръби може и отвора да е станал 20 мм![]()
напълно е възможно....
иначе ако тръбата-старата е на 50 мм. и се направи заварка при положение че тръбите са в съосие няма да има проблем-дори тръбата която заваряваш да е на 40 мм.
възможно е при монтажа и заварката на двете тръби отвора да е станал много по малък от 40 мм.
Как е струята която излиза от крайното гърне?
Духа ли сериозно като я изфорсираш?
Моята теза беше,че 40 мм. са достатъчни-обаче при калпав монтаж може да стане фатално.
Ебаси обясненията дето изпрасках-дано да си разбрал нещо
Че монтажа е калпав-КАЛПАВ е !!!
Обаче струята като чели си е нормална,когато запуша дупката с ръка(направо не мога да си задържа ръката) и не изпуска отникъде!
Дано да издържа до пролетта ,че когато преминавам покрай Даскалов съм на път да ги изхвърля

- skilidka
- Мнения: 305
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
ми колега може и да не е от грънците............
ама пък щом ти е направило впечатление,че след като е сменено гърнето колата е загубила мощност.....де да знам.
да знаеш,че това,че е на 40 мм тръбата не е фатално-а оттам нататък -нямам идея
успех!!!
ама пък щом ти е направило впечатление,че след като е сменено гърнето колата е загубила мощност.....де да знам.
да знаеш,че това,че е на 40 мм тръбата не е фатално-а оттам нататък -нямам идея

успех!!!
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: !!!!!!
valkilmera написа::udivitelna![]()
А какво ще стане ако махна последното гърне??????????
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта