Проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Нед 19 сеп 2004 16:17


Термостата е за смяна




pepi112

problem s parnoto

Мнениеот pepi112 » Нед 19 сеп 2004 16:24


termostata go smenix no nima nikakva razlika ot staria drugi idei


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Нед 19 сеп 2004 16:42


Провери си клапата на за топло и студено,може да има нещо разкачено :roll:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 19 сеп 2004 19:02


Има няколко възможности:
1. Да не ти отваря клапана/кранчето за топло студено, ако е с кранче, защото на Голф 2 винаги топлата вода/антифиз минава през радиаторчето на парното, а за да духа топло/студено има едно нещо като вратичка дето затваря радиатора т.е. като е отворено студения въздух минава през радиатора, затопля се и излиза топъл, а като е затворено излиза директно през отворите студен /това е за Голф 2, не знам дали е така и при 3-ката/.

2. Аз не съм много запознат с това, но някой казват че ако не е обезвъздушена системата пак се получава същото.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 сеп 2004 19:16


1 запушен радиатор на парното.
лечение-откачат се изводите откъм мотора и се вкарва маркуч с яко налягане да промие.ако не стане-пароструйка.ако и това не стане-нов.
2 въздушна възглавница.
лечение-двигателя се пали студен и се оставя докато включи перката да работи на тихи обороти.периодично се пробва развиване на капачката на казанчето за да няма налягане в системата.включи ли се перката 2-3 пъти се гаси и се притяга разумно капачката (преди това ако е нужно се долива антифризец) на сутринта се долива отново малко.
3 ПИШИ НА КИРИЛИЦА-СТИГА ВЕЧЕ!!!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 19 сеп 2004 20:50


На мен по едно време престана да духа изобщо...и се беше откачила някаква пластмасова тръба през която минава въздуха...


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 20 сеп 2004 9:04


има възможност ако колата е от Италия да има две клапи на входа и изхода на радиаторчето за парното.м/у двете има тънък маркуч ако някоя от клапите е сдала багажа водата върви през "бай-паса"и не минава достатъчно количество през парното.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 20 сеп 2004 11:35


Pichaga написа:а-а-а недей така и аз имам байпас и не от Италия, имат го май всички


Цъ, някои го нямат, ама не знам дали фабрично или попослему... :lol:


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Пон 20 сеп 2004 13:40


vaskoto1 написа:2 въздушна възглавница.
лечение-двигателя се пали студен и се оставя докато включи перката да работи на тихи обороти.периодично се пробва развиване на капачката на казанчето за да няма налягане в системата.включи ли се перката 2-3 пъти се гаси и се притяга разумно капачката (преди това ако е нужно се долива антифризец) на сутринта се долива отново малко.


тва ако го правиш задължително отвори крана на топлото да влиза вода в радиатора че ще стане язък за горивото


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetta16v » Пон 20 сеп 2004 15:13


Screwy Имах същият проблем в джетата и се оказа че просто датчика на радиатора на двигателя е започнал да включва на 105-107 градуса.Поради пластмасовата същност на радиаторчето на парното е преквидентрипътен клапан с баипас , намирасе зад двигателя преди преградата за салона и е монтиран на двете маркучета за парното. Та сьвета ми е да вземеш някькьв термометьр/мултицет със сонда за температура/ и да замериш при включен загрял мотор на каква температура ще ти включи вентилатора.Нормалната е 87-89 гр.Ако включва на по-висока термоклапана не ти пуска водата кьм парното и ще трябва да си сдмениш датчика за вентилатора! Успех!


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 20 сеп 2004 15:17


Jetta16v написа:Screwy Имах същият проблем в джетата и се оказа че просто датчика на радиатора на двигателя е започнал да включва на 105-107 градуса.Поради пластмасовата същност на радиаторчето на парното е преквидентрипътен клапан с баипас , намирасе зад двигателя преди преградата за салона и е монтиран на двете маркучета за парното. Та сьвета ми е да вземеш някькьв термометьр/мултицет със сонда за температура/ и да замериш при включен загрял мотор на каква температура ще ти включи вентилатора.Нормалната е 87-89 гр.Ако включва на по-висока термоклапана не ти пуска водата кьм парното и ще трябва да си сдмениш датчика за вентилатора! Успех!

да смениш датчика на вентилатора???, в тоя байпас има един клапан, другари, който представлява мини термостат, направено е за по-бързо загряване на колата като 3 кръг на охл.система, като се достигне до определена темп. тоя клапан/термостат отваря и горещата охл.течност преминава в радиаторчето на парното, като блокира в едно положение /отворено/затворено/ е ясно какво става..., ама да сменяш датчици нещо не схванах мисълта


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 20 сеп 2004 15:30


точно за тези клапи става дума......
лично по мои наблюдения ги слагат на коли за Италия/може да има и на други?но аз не съм виждал/
преди време обсъждахме подобна тема която потвърди моите наблюдения.
все си мисля,че това е опит да се направи "трети"кръг на охладителната система. Screwy
лично аз съм ги махнал,зимата духаше хладно.
с един пасат имах доста приключения защото изпарителя на газовата беше вързан точно там .сещате се какво се получаваше докато разбера ,че едната клапа е сдала багажа!

Пичага, комай беше писал ,че твоят голф не е произведен в Германия.или бъркам?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 20 сеп 2004 15:36


не е произведен в Германия??? не не съм аз- баш си е от там и освен това Уест Джърмани :lol: но е каран някъде по шведско /собственика е живял там/ после се връща в германия и го продава на моя милост


pepy_112

Мнениеот pepy_112 » Пон 04 окт 2004 22:01


този баи пяс може ли да се види или проследи от към двигателя или е от към купето и трябва да се сваля таблото


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 05 окт 2004 7:38


pepy_112 написа:този баи пяс може ли да се види или проследи от към двигателя или е от към купето и трябва да се сваля таблото

клапите се намират в двигателния отсек на маркучите за радиаторчето на парното преди да влязат в купето.зад двигателя горе в дясно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 74 госта