Проблем с парното
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има няколко възможности:
1. Да не ти отваря клапана/кранчето за топло студено, ако е с кранче, защото на Голф 2 винаги топлата вода/антифиз минава през радиаторчето на парното, а за да духа топло/студено има едно нещо като вратичка дето затваря радиатора т.е. като е отворено студения въздух минава през радиатора, затопля се и излиза топъл, а като е затворено излиза директно през отворите студен /това е за Голф 2, не знам дали е така и при 3-ката/.
2. Аз не съм много запознат с това, но някой казват че ако не е обезвъздушена системата пак се получава същото.
1. Да не ти отваря клапана/кранчето за топло студено, ако е с кранче, защото на Голф 2 винаги топлата вода/антифиз минава през радиаторчето на парното, а за да духа топло/студено има едно нещо като вратичка дето затваря радиатора т.е. като е отворено студения въздух минава през радиатора, затопля се и излиза топъл, а като е затворено излиза директно през отворите студен /това е за Голф 2, не знам дали е така и при 3-ката/.
2. Аз не съм много запознат с това, но някой казват че ако не е обезвъздушена системата пак се получава същото.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1 запушен радиатор на парното.
лечение-откачат се изводите откъм мотора и се вкарва маркуч с яко налягане да промие.ако не стане-пароструйка.ако и това не стане-нов.
2 въздушна възглавница.
лечение-двигателя се пали студен и се оставя докато включи перката да работи на тихи обороти.периодично се пробва развиване на капачката на казанчето за да няма налягане в системата.включи ли се перката 2-3 пъти се гаси и се притяга разумно капачката (преди това ако е нужно се долива антифризец) на сутринта се долива отново малко.
3 ПИШИ НА КИРИЛИЦА-СТИГА ВЕЧЕ!!!
лечение-откачат се изводите откъм мотора и се вкарва маркуч с яко налягане да промие.ако не стане-пароструйка.ако и това не стане-нов.
2 въздушна възглавница.
лечение-двигателя се пали студен и се оставя докато включи перката да работи на тихи обороти.периодично се пробва развиване на капачката на казанчето за да няма налягане в системата.включи ли се перката 2-3 пъти се гаси и се притяга разумно капачката (преди това ако е нужно се долива антифризец) на сутринта се долива отново малко.
3 ПИШИ НА КИРИЛИЦА-СТИГА ВЕЧЕ!!!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- niki_vw
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
vaskoto1 написа:2 въздушна възглавница.
лечение-двигателя се пали студен и се оставя докато включи перката да работи на тихи обороти.периодично се пробва развиване на капачката на казанчето за да няма налягане в системата.включи ли се перката 2-3 пъти се гаси и се притяга разумно капачката (преди това ако е нужно се долива антифризец) на сутринта се долива отново малко.
тва ако го правиш задължително отвори крана на топлото да влиза вода в радиатора че ще стане язък за горивото
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Screwy Имах същият проблем в джетата и се оказа че просто датчика на радиатора на двигателя е започнал да включва на 105-107 градуса.Поради пластмасовата същност на радиаторчето на парното е преквидентрипътен клапан с баипас , намирасе зад двигателя преди преградата за салона и е монтиран на двете маркучета за парното. Та сьвета ми е да вземеш някькьв термометьр/мултицет със сонда за температура/ и да замериш при включен загрял мотор на каква температура ще ти включи вентилатора.Нормалната е 87-89 гр.Ако включва на по-висока термоклапана не ти пуска водата кьм парното и ще трябва да си сдмениш датчика за вентилатора! Успех!
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Jetta16v написа:Screwy Имах същият проблем в джетата и се оказа че просто датчика на радиатора на двигателя е започнал да включва на 105-107 градуса.Поради пластмасовата същност на радиаторчето на парното е преквидентрипътен клапан с баипас , намирасе зад двигателя преди преградата за салона и е монтиран на двете маркучета за парното. Та сьвета ми е да вземеш някькьв термометьр/мултицет със сонда за температура/ и да замериш при включен загрял мотор на каква температура ще ти включи вентилатора.Нормалната е 87-89 гр.Ако включва на по-висока термоклапана не ти пуска водата кьм парното и ще трябва да си сдмениш датчика за вентилатора! Успех!
да смениш датчика на вентилатора???, в тоя байпас има един клапан, другари, който представлява мини термостат, направено е за по-бързо загряване на колата като 3 кръг на охл.система, като се достигне до определена темп. тоя клапан/термостат отваря и горещата охл.течност преминава в радиаторчето на парното, като блокира в едно положение /отворено/затворено/ е ясно какво става..., ама да сменяш датчици нещо не схванах мисълта
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
точно за тези клапи става дума......
лично по мои наблюдения ги слагат на коли за Италия/може да има и на други?но аз не съм виждал/
преди време обсъждахме подобна тема която потвърди моите наблюдения.
все си мисля,че това е опит да се направи "трети"кръг на охладителната система. Screwy
лично аз съм ги махнал,зимата духаше хладно.
с един пасат имах доста приключения защото изпарителя на газовата беше вързан точно там .сещате се какво се получаваше докато разбера ,че едната клапа е сдала багажа!
Пичага, комай беше писал ,че твоят голф не е произведен в Германия.или бъркам?
лично по мои наблюдения ги слагат на коли за Италия/може да има и на други?но аз не съм виждал/
преди време обсъждахме подобна тема която потвърди моите наблюдения.
все си мисля,че това е опит да се направи "трети"кръг на охладителната система. Screwy
лично аз съм ги махнал,зимата духаше хладно.
с един пасат имах доста приключения защото изпарителя на газовата беше вързан точно там .сещате се какво се получаваше докато разбера ,че едната клапа е сдала багажа!
Пичага, комай беше писал ,че твоят голф не е произведен в Германия.или бъркам?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 74 госта