Проблем с Палене на Пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
ShadoWarrioR
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 10 мар 2008 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Палене на Пасат Б3

Мнениеот ShadoWarrioR » Сря 03 сеп 2008 14:35


Здравейте надявам се да помогнете защото аз идея си нямам от какво е :(

Пасата : Б3 Комби 88г. карборатор 1.6 ,с газова

Проблема: ПОНЯКОГА не иска да запали, по рано мн рядко се случваше но напоследък зачестява. Въртя ключа дава си на контакт но не върти стартера. Държи се малко като имобилайзер. Имобилайзер имахме, сменихме го с друг нов, след известно време пак направи проблем, изключихме новия вече не важи. Имаме аларма, сменихме я наскоро, никакъв резултат. И аз не знам какво е вече :(

Начин да се запали :

1. молиш се малко на господ шибаш 3-4 пъти таблото - Чудо пали, (май само 1 път стана)
2. Гасят се всички видове тоци(радио,светлини,мигачи всичко което може) върти и 40% от случайте Пали
3. Основният начин 99% от случайте Отваряш капака махаш клема от акумолатора, слагаш пробваш и Пали! Това движение понякога става и само със едно здраво Затръшване на капака без да се пипа акумолатора, но вече почти не върши работа.

Не ми пречеше толкова много до момента в който ми загасна насред Трафика в средна лента и начини 1 и 2 не сработиха. Бутай встрани отваряй капака ,Клемите, бърза молитва и запали. но сам човек с 3 години лек стаж с 1.5 тона желязо дето не помръдва на центара на натоварения път НЕ ИСКАМ ДА МИ СЕ СЛУЧИ ПАК!

Та молбата ми е ако имате идея от какво е това чудо споделете !

Все едно някаде някое реле зацепва и трябва да му махна точеца за да се орпави :( Да не говорим колко се дразня като ми се разпрограмира всеки път радиото :(




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 03 сеп 2008 14:56


Еххххх... да имаше кой да ти свали, почисти от окиси клемите и обувките на акумулатора и после да ги сложи и стегне хубавоо.... :lol: :lol:
Та според обяненията- това е едната възможна причина, колега! Клемите на акумулатора, както и кабелните обувки от другата страна на кабелите. И двете обувки са при стартера- '+' на шпилката на машинката на бендикса и '-' на шпилката, на която се държи стартера.
Сваляш, почистваш до блясък, желателно- мажиш с вазелин от аптеката, за да не кородират пак и стягаш здраво!
Само с '+'-а внимавай при стягането, за да не спукаш бакелитовата капачка при стартера.

Другата възможност е контактната система при ключа за запалване. Там вече работата е по-сложна и ще иска малко търпение, скоба за лагери, няколко гаечни ключа и... ако ти е комби пассата- полвин до 2/3 багажник псувни!
Ако е седан- напълни го целия! :lol: :lol:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 03 сеп 2008 16:45


контактен клеморед,слабо място на нашите каручки,смяната + клемореда = 40лева.Скоро я сърбах таз попара,ама мене ме хвана горе на Асеновата крепост.


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Сря 03 сеп 2008 17:02


аз засега съм с бутонче за да нямам проблеми,но като чета проблема ти мисля че не ти е от клемореда ,а от това което посочи радотом за корозиралите връзки


ShadoWarrioR
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 10 мар 2008 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ShadoWarrioR » Пет 05 сеп 2008 5:11


:) Еми то ел.системата на тая кола е под всякаква критика :( и знае ли човек... Иначе клемите на акумолатора ги бях чистил скоро(Остъргал е по добра дума, с едно ношче и клемите и акумолатора .... ама сега последно + са беше пак станал целия в Бял прах(не знам какво е :( )) Но нищо др не съм чистил ... така че ще си набележа какво и каде и въоражен с правилни инструменти :) ще го почистя хубавата, Пък ако и след това продължава. Ще пробвам други работи :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 05 сеп 2008 8:09


Белия прах в случая е оловен сулфид. Разбита ти е клемата на акумулатора (кутията) и испуска киселина от там, пАри, по-точно.
За да го избегнеш, поне частично, намажи клемите с вазелин и си следи нивото на електролита в акумулатора.
Възможно е и кабела, дето е запресован в обувката да се е окислил от тези пари и да не дава контакт. М/у самия кабел и обувката, вътре.
Другия вариант е след като не е окрепен добре '+'-а на акумулатора, от вибрациите да се е разбил навътре и ту даде контакт към плочите, ту не!
И тая попара съм я сърбал! :(
Лечението- нов акумулатор.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12132
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 05 сеп 2008 11:45


Това бялото отгоре за да не го чегърташ, само го поляй с чиста чешмяна вода и се измива безгрешка. Подсушаваш с парцалче и мажеш с вазелин.


ShadoWarrioR
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 10 мар 2008 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ShadoWarrioR » Пон 08 сеп 2008 19:12


Акумолатора е от около 8-9 месеца най много, нов разбира се е взет ... и е капсулован, демек не може да провеля нивото на електролита ... то ако е пукнат и ако го обърна наопаки то ще протече поне малко според мен?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro, Google [Bot] и 26 госта