Днес най-накрая се убедих,че в предната си част апаратите ми задържат....съвсем слабо ама задържат....чува се как се жули накладката в диска при ниска скорост.Това го прави само при нови накладки когато цилиндърчето е в най-задно положение.
Предишните накладки ги изяде за 2000км (айде те бяха и некакви смотани ама....сега съм взел хубави и с нови дискове).
Питанката е къде могат да бъдат рециклирани.....което ще рече полирани отвътре с фин шлайф и изработката на нова гумичка за буталцето с подходящ размер.
Не искам да взимам други понеже и те ще са 2-ра употреба и едва ли ще са по-добри.Запоследно като питах нови струват около 160лв на парче и то някакви,а не истински.
Преди имаше един човек в Княжево и се занимаваше с рециклиране на разни такива неща - спирачни помпи,спирачни цилиндри и т.н. ама не помня къде беше.....
Отделно са ми разбити леко водачите (похлопват) и се чудя дали да не ги дам някъде да ги разпробият и да набием вътре втулки за да лягат плътно......лошото е,че се разбива основата - супорта а не самия водач.Мисля си за някакъв много твърд материал,от който да направим втулки и да се износва водача,а не супорта....ама това е по-лесното нещо отколкото цилиндърчето...
Благодаря предварително!
Рециклиране на спирачни апарати на В3 - къде?
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Относно супортите на спирачния апарат, аз реших временно проблема, като в отвора на супорта сложих латунг с подходяща дебелина. За сега се уплътни отвора, но не е ясно до кога. Само за информация, един нов оригинален комплект супорт и водачи струва 212 лв. (то май други не се предлагат, освен от морга). Потресен съм.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами явно така ще направя.А само О-пръстени продават ли се някъде?
Моите не текат изобщо....задържат и то само леко....ама достатъчно за да се върти с напрежение колелото като е на крик и като се движи колата си се чува жулене.....иначе на баир си тръгва самичка като пусна педала ама си я усещам,че задържа.
Като разглобя ще видим какъв им е проблема
Благодаря!
Моите не текат изобщо....задържат и то само леко....ама достатъчно за да се върти с напрежение колелото като е на крик и като се движи колата си се чува жулене.....иначе на баир си тръгва самичка като пусна педала ама си я усещам,че задържа.
Като разглобя ще видим какъв им е проблема

Благодаря!
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Dpop написа:zfa159,
днес говорих с teneketo и разбрах, че въпросният майстор от Княжево за когото става дума тук е починал.




Ако е същия за който си мисля много жалко.
Намираше се на площадчето в Княжево.
Това е единствения човек след дозина опитали се който успя да ми оправи на Паджерото преден десен апарат.
Те са сумайти бутални апарати и единиа блокираше, прави се помпа, правиха се чудеса, накрая тоз човек успя да го оправи и сег аколата е пушка (тази кола така е направена че почти всичко по нея подлежи на ремонт, има ремонтни комплекти за всичко и не се налага смяна на цели детайли почти никога)
Та това е човека който може да помогне.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Рециклиране на спирачни апарати на В3 - къде?
Знам че темата е стара, но нещо с търсачката не намирам това което ме интересува
Купих си спирачни апарати girling 54 за 280мм дискове и искам да ги рециклирам.
Имам няколко въпроса
1.Продава ли се ремонтен комплект за тези апарати? Какво включва и колко струва?
2. Как стои въпроса с водачите - продават ли се или да търся стругар?
3. Как да махна ръждата? Ако ги потопя в ръждопреобразовател ще им стане ли нещо?

Купих си спирачни апарати girling 54 за 280мм дискове и искам да ги рециклирам.
Имам няколко въпроса
1.Продава ли се ремонтен комплект за тези апарати? Какво включва и колко струва?
2. Как стои въпроса с водачите - продават ли се или да търся стругар?
3. Как да махна ръждата? Ако ги потопя в ръждопреобразовател ще им стане ли нещо?
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Рециклиране на спирачни апарати на В3 - къде?
Winner25 написа:Знам че темата е стара, но нещо с търсачката не намирам това което ме интересува![]()
Купих си спирачни апарати girling 54 за 280мм дискове и искам да ги рециклирам.
Имам няколко въпроса
1.Продава ли се ремонтен комплект за тези апарати? Какво включва и колко струва?
2. Как стои въпроса с водачите - продават ли се или да търся стругар?
3. Как да махна ръждата? Ако ги потопя в ръждопреобразовател ще им стане ли нещо?
1.ако се монтират серийно няма начин да няма ремонтни комплекти.Обикновенно включва гумичките и маншончетата ,а цените са в зависимост от това колко е алчен собственика на магазина,също така и от производителя.
2.тука сам си си отговорил
3. ръждата може да махнеш с киснене в газ за осветление или нафта.Ако ги потопиш в ръждопреобразувател със съгурност ще се изсереш отгоре им.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта