


уплътнения за дюзи
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
уплътнения за дюзи
здравейте,откъде мога да си закупя уплътняващите пръстени на дюзите на инжекциона на пасат Б3 с 2Е мотор,че търсих поне на 15 места и нямат.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Не знам как е с 2Е мотора, но за АБФ имаше в Ауто плюс на скромната цена от 80лв
Виж там ако не си
да беше преместил поне темата където и е мястото
mod edit: LILO&STICH
Спорно е дали е за тук след като въпроса засяга двигател, монтиран и в други модели
А и О-ринговете за дюзите са проблем и на други мотори.
Ма както и да е - няма да споря
mod edit: group

Виж там ако не си

да беше преместил поне темата където и е мястото

mod edit: LILO&STICH
Спорно е дали е за тук след като въпроса засяга двигател, монтиран и в други модели

А и О-ринговете за дюзите са проблем и на други мотори.
Ма както и да е - няма да споря

mod edit: group
Последна промяна от group® на Сря 03 сеп 2008 17:42, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Би ли уточнил за кои от всичките пръстени става дума?
Тези, които са на самата дюза и херметизират спрямо корпуса на горивната рейка или тези, които херметизират самата рейка към смукателния колектор?
Вторите можеш да ги намериш само в официалните представителства, на скромната сума от 22лв/брой!
Обикновено- със заявка!
За първите съм пас, защото тотално се отказах да се занимавам с местните дилъри на марката!
Тези, които са на самата дюза и херметизират спрямо корпуса на горивната рейка или тези, които херметизират самата рейка към смукателния колектор?
Вторите можеш да ги намериш само в официалните представителства, на скромната сума от 22лв/брой!

За първите съм пас, защото тотално се отказах да се занимавам с местните дилъри на марката!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Добре би звучало да може, но... материала, от който са направени тези пръстени трябва да отговаря на твърде много условия: Там е силно разтворимо (бензин), трябва да не старее, и най-вече да държи на топличко, че не е от хладните местенца в колата!
За това е и такава и цената на тези пръстени.
Всъщност- да не обезсърчавам- пробвай, но на свой риск!

За това е и такава и цената на тези пръстени.
Всъщност- да не обезсърчавам- пробвай, но на свой риск!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
В допълнение на Радо - мисля, че тефлон е иделане за целта / държи до +240 гр и от доста минус. не се влияе от бензина ; пластичен е , лесно се обработва.
Трябва са се вземат само точните размери на тези уплътнения и 1 стругар от ф 10 мм / по тънко не се намира/ може да ги направи .Първо се пробива отвор по вътрешният диаметър , после се натъмънява външия размер,. И с тънък нож се режат като шайбички.
особено е лесно , ако има малко "часовникарско" стругче.
Радо може да измисли нещо и на програмните машини да се прави.
Трябва са се вземат само точните размери на тези уплътнения и 1 стругар от ф 10 мм / по тънко не се намира/ може да ги направи .Първо се пробива отвор по вътрешният диаметър , после се натъмънява външия размер,. И с тънък нож се режат като шайбички.
особено е лесно , ако има малко "часовникарско" стругче.
Радо може да измисли нещо и на програмните машини да се прави.

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта