Passat 1.8t 1997 при висока околна темература гасне.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Stod
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Passat 1.8t 1997 при висока околна темература гасне.

Мнениеот Stod » Чет 04 сеп 2008 8:55


Здравейте колеги, карам пассат 1.8Т 1997 год и имам следният проблем: когато оставя колата цял ден на слънце и е много горещо, след като се кача на нея и я подкарам изведнъж угасва и не може да запали, минават 5 мин и отново пали, но може да успея да измина или 100м или няколко километра и отново гасне и така процедурата се повтаря, докато се захлади. Когато е хладно си върви и работи нормално, някой да има идея от какво може да е този проблем? Предварително благодаря за отговорите!!!




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 04 сеп 2008 8:57


Хол?
Акумулатор?


Потребителски аватар
Stod
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

уточнение

Мнениеот Stod » Чет 04 сеп 2008 8:59


Забравих да спомена, че колата я карам само на бензин, няма ГАЗ.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 04 сеп 2008 9:02


Турбинката?


Потребителски аватар
Stod
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Stod » Чет 04 сеп 2008 9:02


Акомулатора е наред, не губи никакви токове, просто си гасне както карам


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Чет 04 сеп 2008 9:48


Колега, може да е от клемореда на контактния ключ. Изказвам това предположение, защото при мен се случва следното: когато колата е стояла на слънце и е яко напечена, при палене дава контакт, но стартера в първия момент не завърта, все едно няма акумулатор. Като разклатя леко ключа, завърта, пали и повече проблеми няма. Когато е хладно си върти и пали нормално. Явно при голяма жега се измятат нещо пластините. При теб това пък може да са пластините за контакта - разделят се и колата гасне. Аз даже си купих нов клеморед за смяна, но му хванах цаката и за сега си карам така. Пък и жегите вече отминават.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 04 сеп 2008 22:59


Релето на компира или там което управлява горивната помпа.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта