Смених ремъка и сега Голфа няма ряз, защо така?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sclass
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смених ремъка и сега Голфа няма ряз, защо така?

Мнениеот sclass » Чет 04 сеп 2008 16:32


Значи историята е следната, взех си преди 2 седмици Golf 4, 1,9 TDI - 110 к.с. 99 г. (2 врати, хай лайн)
Голфът върви на пушка, набираше страхотно. На първа при всяко малко по-рязко (по невнимание) пускане на съединителя въртеше гуми и те залепваше за седалката. На втора правеше същия номер. Абе като цяло бях очарован колко много бяга това чудо. Но онзи ден смених ангренажния ремък и сега пак върви и то добре, но няма нищо общо с рязът и набирането което имаше преди това, вече всичко става прекалено плавно (. Просто се вижда как има някакво забавяне при качването на оборотите (за разлика от преди) иначе пак казвам двигателят работи добре, икономичен е (днес ми даде с климатик по магистралата среден разход 4,6) и не се оплаквам от друго. Само да спомена че имаше и някакво износване на скоростната кутия и първа влизаше трудно, но ми я оправиха едновременно със смяната на ремъка..

Дайте някакви предложения на какво може да се дължи тази разлика в ряза?
Да не би като са ми разкачвали турбото и интеркулера за да сменят ремъка не са ги закачили като хората?
Или пък новият ремък нещо не е натегнат както трябва?

Кажете и как да си реша проблема.

Мерси!!!

ПУСКАМ ТЕМАТА ОТНОВО, ЗАЩОТО ПРЕДИШНАТА Я ЗАКЛЮЧИХА ЗАРАДИ ГРЕШЕН РАЗДЕЛ.




sclass
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sclass » Чет 04 сеп 2008 16:33


Така, доколкото разбирам от вашите отгорови, проблемът е от зацепването на ангренажа? Може ли да се докаже това нещо ако мина на диагностика и се върже колата към компютър или трябва отново да се разкоства целия двигател, за да се стигне до визуален контакт с ролките на ремъка?

Другият ми въпрос е, ако не е зацепен правилно не би ли трябвало да не работи добре? Защото в момента работи прилично.

Освен това може ли да се коригира проблема със зацепването софтуерно или трябва да се манипулират ролките ръчно?

Мерси!!!

Без главни букви моля!
mod edit: dobrinb


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Чет 04 сеп 2008 16:36


Има доста писано въпроса, и не пиши с големи букви.Да ръчно трябва да се зацепи ремъка от прехвърлен зъб е така.


sclass
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sclass » Чет 04 сеп 2008 17:54


maiz написа:Има доста писано въпроса, и не пиши с големи букви.Да ръчно трябва да се зацепи ремъка от прехвърлен зъб е така.

какво ще рече прехвърлен зъб, че са го монтирали с 1 зъб разместване ли?
А при това положение не би ли работил неправилно двигателя? С компютърна диагностика може ли да се установи дали е прехвърлен зъб?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Чет 04 сеп 2008 18:17


Аз си мисля за центровката на разпределителния вал, като гледам симптомите.


sclass
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sclass » Чет 04 сеп 2008 19:05


Zinoto написа:Аз си мисля за центровката на разпределителния вал, като гледам симптомите.

тя от смяната на ремъка може ли да се повлияе?

Кажете моля на една проста компютърна диагностика ще изкара ли проблема ако е прескочен зъб?


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Чет 04 сеп 2008 19:15


Колега имам същият проблем с влизането на първа. Можеш ли да ми кажеш къде ти решиха проблема и колко пари?


sclass
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sclass » Чет 04 сеп 2008 19:27


Vanich написа:Колега имам същият проблем с влизането на първа. Можеш ли да ми кажеш къде ти решиха проблема и колко пари?

Проблема ми го решиха същите майстори които ми смениха и ремъка. Отностно парите малко е трудно да се каже, но за ремъците и ролките ми взеха 404 лв., а за труд 120 лв., та ако се брои че 100 лв. е за смяната на ремъка то значи за 20 лв. са ми оправили скоростите, ама нали се сещаш че ако само за това отидеш може повечко да ти вземат.. Имало някакви елементи които се износвали и от това се получавал проблема просто ги свалят и ги коригират.. поне така ми казаха, мога да ти дам телефон за връзка със сервиза: 02 8317613. Намират се на ул. Кирил и Методий, като свиеш от Опълченска по Кирил и Методий посока западен парк, след 1-2 преки от ляво се пада.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Пет 05 сеп 2008 11:56


На диагностика с компютър най-точно ще ти направят зацепване. Аз имам същите проблеми, но в момента нямам време да се разправям с колата. Предишния път сменях зъбчатка на колянов вал и ми зацепиха ангренажа на око в сервиза. Майстора ми каза да отида на компютър, където ще стане най-точно, но временно ще карам така. Много зависи как ти е зацепен ремъка. Получават се и различни симптоми. Моя съм го зацепвал много пъти и всеки път различни номера върти двигателя. Веднъж турбото ми включваше много късно 2700 някъде... друг път тресе двигателя... трудно палене,, което имам в момента и т.н.
Когато отида на компютърна диагностика ще стане ок срещу 80лв някъде.


sclass
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sclass » Пет 05 сеп 2008 12:29


Сега остава да ми кажете и къде мога да отида на качествена компютърна диагностика?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 05 сеп 2008 12:54


sclass написа:Сега остава да ми кажете и къде мога да отида на качествена компютърна диагностика?

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=69085&start=0


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пет 05 сеп 2008 15:16


На диагностиката не се вижда ако са ти размърдали разпределителния вал. Само центровката на помпата спрямо коляновия.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Съб 06 сеп 2008 11:24


Компютър на Бош вижда всичко!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 06 сеп 2008 12:16


dimitar75 написа:Компютър на Бош вижда всичко!


И той не може.

А в повечето случай (от компетентни майстори) след смяна на ремък се получава разминаване на разпределителния вал с 1 зъб.

Зимата идва - времето захладнява. Белия пушек да не те изненада.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Нед 07 сеп 2008 0:39


Знам че при смяна на ангренаж се сваля и ролката на разпределителния вал и колко му е да се размести при монтирането обратно на ролката с новия ремък. Трябва да отидеш някаде кадето имат инструментите за целта(смяна на ангренаж ТДИ) и да проверят. Друго което знам е 4е след 20-30 хил. км от смяна ремъка се поразтяга и колата почва да върви повече и да поприпушва (което не е лош знак) и може и такава да е ситуацията при теб. Ако сичко е наред с монтажа на новия ремък слагаи чип за да не те е яд че върви по малко - пък и ще литне :twisted:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта