Разлика между Пасат ПД 101 и 131 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
aldin
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Разлика между Пасат ПД 101 и 131 коня

Мнениеот aldin » Пет 05 сеп 2008 7:31


Здравейте въпроса ми е каква е разликата между бутала,биели,глава,дюзи на двата мотора.Аз имам Пасат 101 коня и тука в Хасково един монтьор ми каза че разликата е само в дюзите и компютара.По каталожни номера са различни(само в буквите след номера) но в действителност не съм ги виждал дали имат някаква разлика.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 05 сеп 2008 8:00


И турбините са различни.


aldin
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот aldin » Пет 05 сеп 2008 8:11


Точно за това пуснах тази тема.Нека които е компетентен по този въпрос да даде мнение.Примерно заслужава ли си гимнастиката (говоря ако разликите между двата мотора са малки и не се налага разглобяването на целия мотор) да се сменят тези части и да стане 131 коня. :D


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 05 сеп 2008 8:17


А защо първо не се свържеш с един от всичките колеги които предлат чипове и пробваш ?


aldin
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот aldin » Пет 05 сеп 2008 8:24


Да мислил съм си и за този вариянт.Но не е ли по добре ако разликата е в дюзи,турбина и компютар да се сменят (ако това е разликата) а не да се постига 131коня само хардуерно и софтуерно(не съм компетентен по тези въпроси за това питам). :(


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 05 сеп 2008 8:35


Разбира се нищо може да се сравни нещо направено с хардуер отколкото с софт.
Моята идея беше много по проста, чип ( за което ти казваш компютър и който майстора ти е казал, че се сменя а то се упдейтва просто ) гледаш как върви колата само ако тогава не ти харесва се бъркаш с :
дюзи, турбина, тръби, интеркулер и т.н. на цени които идея си нямам.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 05 сеп 2008 8:58


aldin написа:Да мислил съм си и за този вариянт.Но не е ли по добре ако разликата е в дюзи,турбина и компютар да се сменят (ако това е разликата) а не да се постига 131коня само хардуерно и софтуерно(не съм компетентен по тези въпроси за това питам). :(

Ще хвърлиш толкоз пари че по-добре да продадеш твойта и да вземеш друга /говоря ако вземаш сички тея части от магазин щото дюза за ПД е към 1500 лева ,а турбинките за 131 коня 2000 та сам си направи сметката колко ще ти струва интервенцията и пак не е сигурно че ще е същото/.


Потребителски аватар
chain
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот chain » Пет 05 сеп 2008 10:43


колега, слагаи един чип и машината ти ще стане 131к.с
и то без абсолутно никакви услужнения и излишни разходи. :)
само срещу 300-400лв някада, консултираи се с колегата Brezel. :)


aldin
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот aldin » Пет 05 сеп 2008 11:25


Благодаря за съветите ще снимам компа и чипа му и ще ги пратя на Brezel.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 05 сеп 2008 17:01


Твоята кола се чипва през ОБД конектора.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта