Тия 215км да не се спуска от някой връх, или имаш отклонения на километража.parabadabal написа:ехее че по тез неща дето писахте колеги тя мойта кола е златна. много съм доволен от нея защото на бенз в града ми гори 7,5 ; 8 /100. пък с 4 човека е колата съм вдигал 215 по равен път (към варна). нямам проблеми с набирането,просто си изчаквам да мине 3000 оборота и си върви идеално.
PS: надявам се все по малко хора да правят глупавите тестове с максималната скорост на колите си...
За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Re: дхр
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
фг
няма грешка бе човек и аз се учудих но е факт. и хората дето бяха с мен и те го видяха.а километража няма как да е с отклонения
Re: фг
Има как да е ама, това е друга темаparabadabal написа:няма грешка бе човек и аз се учудих но е факт. и хората дето бяха с мен и те го видяха.а километража няма как да е с отклонения
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: фг
vw golf написа:Има как да е ама, това е друга темаparabadabal написа:няма грешка бе човек и аз се учудих но е факт. и хората дето бяха с мен и те го видяха.а километража няма как да е с отклонения
Така е ...
Когато километража показва 200 реалната скорост ако си с правилен размер гуми скороста е 188-190 (проверявано с GPS). Всички коли са с умишлено завишено показание на скоростомера ...
Re: дхр
parabadabal написа:ехее че по тез неща дето писахте колеги тя мойта кола е златна. много съм доволен от нея защото на бенз в града ми гори 7,5 ; 8 /100. пък с 4 човека е колата съм вдигал 215 по равен път (към варна). нямам проблеми с набирането,просто си изчаквам да мине 3000 оборота и си върви идеално.
PS: надявам се все по малко хора да правят глупавите тестове с максималната скорост на колите си...
Бате, защо да ти е златна колата, ти караш в град, в който няма задръстваяния и теб подобни.Естественно, че ще ти гори толкова.
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
гх
хубаво де като карам във варна защо тогави ми гори 8/100 ??? там мога да ти кажа че задръстванията са като в софия. пък то си е и да стила на каране. една кола може да гори различно зависи кой я кара. както и да е аз съм си доволен от моята. пожелавам на всеки от вас да постига минимален разход на гориво.
Re: гх
parabadabal написа:хубаво де като карам във варна защо тогави ми гори 8/100 ??? там мога да ти кажа че задръстванията са като в софия. пък то си е и да стила на каране. една кола може да гори различно зависи кой я кара. както и да е аз съм си доволен от моята. пожелавам на всеки от вас да постига минимален разход на гориво.
Да си жив и здрав и да си я караш още дълго време, ако не вземеш някоя по-нова де, но може да поспорим за това,че задръстванията във Варна са като в София, ама това е една друга тема, много далечна от тоза която трябва да разискваме.
Та моя проблем със загубата на силички продължава, вече и на газ.Давайте някакво решение, ако има.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: гх
blinder написа:parabadabal написа:хубаво де като карам във варна защо тогави ми гори 8/100 ??? там мога да ти кажа че задръстванията са като в софия. пък то си е и да стила на каране. една кола може да гори различно зависи кой я кара. както и да е аз съм си доволен от моята. пожелавам на всеки от вас да постига минимален разход на гориво.
Да си жив и здрав и да си я караш още дълго време, ако не вземеш някоя по-нова де, но може да поспорим за това,че задръстванията във Варна са като в София, ама това е една друга тема, много далечна от тоза която трябва да разискваме.
Та моя проблем със загубата на силички продължава, вече и на газ.Давайте някакво решение, ако има.
Ето няколко възможности:
а) дебитомер
б) ламбда сонда
в) центровка
Възможно е да има и повече от 1 верен отговор.
Re: гх
connor cane написа: Ето няколко възможности:
а) дебитомер
б) ламбда сонда
в) центровка
Възможно е да има и повече от 1 верен отговор.
Ходил съм на диагностика, диагностиката не показа нищо
Как да разбера от кое е в такъв случай
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Я малко ъп на темата, че е интересна, а и ме касае и мен. Колегата blinder оправи ли проблема???
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
emohrisstov написа:Я малко ъп на темата, че е интересна, а и ме касае и мен. Колегата blinder оправи ли проблема???
Оправи се след каране само на бензин.След 2-3 дневно каране мощноста си дойде в къщи и сега карам само на бензин.
Ама имам друг проблем който не е за тук...високи обороти, понякога.Мисля, че дросела се ебава, ама нямам време сега да си играя със смяна и проба.
При е това положението...не ми дава много висок разход в София - 10.5/100 бензин и съм доволен, със яко натискане и каране.
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
и аз да се наредя до вас само че аз съм абу 75коня и при мен го прави този номер като загрее и на газ и на бензин а до скоро беше пушка.всичко съм сменил по ел;итст; без кабелите може ли да еот тях
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дхр
vw golf написа:Тия 215км да не се спуска от някой връх, или имаш отклонения на километража.parabadabal написа:ехее че по тез неща дето писахте колеги тя мойта кола е златна. много съм доволен от нея защото на бенз в града ми гори 7,5 ; 8 /100. пък с 4 човека е колата съм вдигал 215 по равен път (към варна). нямам проблеми с набирането,просто си изчаквам да мине 3000 оборота и си върви идеално.
PS: надявам се все по малко хора да правят глупавите тестове с максималната скорост на колите си...
моята на 210 забива прекъсвача
обаче след смяна на чип. Преди това не искаше повече от 196-7 - zloby3400
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: София/Ямбол
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Подобен проблем имах и аз. След смяната на горивния филтър и поправка на спукан маркуч на картерните газове( двете ги направих в един ден, не знам от кое се повлия)сега работата е О.К. Ще поджиткам седмица две, пък дано се закрепи.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Еми момчета и момичета изводите, които могат да се направят засега май са следните:
1.АФТ и АЕК са не лоши двигатели, но за съжаление измислени като за средата на 90-те - малко са капризни. Всички проблеми, които описахте дотук се разрешават единствено и само от правилна и навременна поддръжка.
2.Позволявам си да давам извода, понеже имам АФТ от 1 година и съм минал с него вече около 25000км. В началото имах тези проблеми с вървежа (на 4000об. изпадаше в някаква страшна дупка) и започнах и аз като вас да издирвам проблема. Какво се оказа - нека поясня че колата няма ГАЗ, не е имала и никога няма да има докато е моя, дори и пак да я направят 50ст.
3.След като купих колата - първо, свещи, кабели, палец, дист.капачка, всички възможни филтри - естествено всичко по каталог - промяната - оборотите заспаха, проблема с вървежа остана
4.Оказа се, че катализатора е избушен и на негово място господата жабари сложили една тръба само. Нека кажат спецовете, но е доста важно, понеже без катализатор или резонатор работата на ламбдата се бърка много - доказано с диаг.
Сложих доста добър резонатор - промяната - изчисти звука, малко подобри вървежа, работата на ламбдата почти се стабилизира.
5.Маркучите за картерните газове бяха скъсани - важни са за работата на двг. от гледна точка на постъпващия за горивната смес въздух. Смених единия и побългарих другия viewtopic.php?f=11&t=119876 Промяната - още по-изчистена работа, но проблема с вървежа остана
6.Дросел клапата - не стига че не вървеше колата, пък и започна да прави някави допълнителни мизерий с оборотите.
След изключване от скорост, оборотите падаха до около 300, чак ми примигваха фаровете вечерно време. Изчистих клапата - промяната - оборотите тотално заспаха, разлика във вървежа имаше, но проблема над 4000об. остана. След многократна диагностика дори в движение, се оказа че сместа остава бедна и за това не върви колата. Единствения виден проблем беше малко завишена норма на напрежението на ламбдата. Тръгнах да я сменям, но:
7.Дебитомер - един ден ровейки си из форума, и разсъждавайки по темата стигнах съвсем сам
до извода, че след като е бедна сместа и откъм бензин всичко е ОК, остава кое?! Мдааа- въздуха. Разглобих дебитомера за 5 минути, като се има в предвид, че не съм от най - сръчните
. След като съвсем безплатно напръсках жичките с наличното ВД40 и подсуших след това със сушуара на приателката, сглобих всичко и на другия ден отидох на разходка
по магистралата.
ПРОМЯНАТА - това вече е колата, която мислех че си купувам преди 1 год. - 100к.с., не че са много, но питайте дядо си!!!
Всякакви проблеми, засега, напълно изчезнаха, ускорението е непрекъснато и след 4000об., естествено доколкото й позволяват възможностите. Кефа е неописуем.
Не ме дразни вече. Потвърждението дойде когато за 1212129 път я закачихме на диаг. - ЛАМБДАТА - тази старата, дето майсторите ме убеждаваха как едва ли не днеска и е последния ден - ЗАСПА.
И така сагата с вървежа приключи засега щастливо.
Надявам се да съм от полза на колегите, които продължават да имат тия проблеми или тепърва им предстоят.
И запомнете - с пръдня боя не става. Аз съм дал за поддръжка по колата за една година точно толкова, колкото дадох за нея. Затова не ме е страх да карам по магистралата с 200, пък и вече мога.......
И за последно, да ме извиняват админс и модс,
обаче дали има такива теми за поддръжка ей така най-отгоре или някакъв раздел да се направи - какво аджеба се сменя като си купи някой 12 год. кола от Италия. Явно хората не знаят или поне една голяма част от тях и затва ходят по мъките.
Поздрави

1.АФТ и АЕК са не лоши двигатели, но за съжаление измислени като за средата на 90-те - малко са капризни. Всички проблеми, които описахте дотук се разрешават единствено и само от правилна и навременна поддръжка.
2.Позволявам си да давам извода, понеже имам АФТ от 1 година и съм минал с него вече около 25000км. В началото имах тези проблеми с вървежа (на 4000об. изпадаше в някаква страшна дупка) и започнах и аз като вас да издирвам проблема. Какво се оказа - нека поясня че колата няма ГАЗ, не е имала и никога няма да има докато е моя, дори и пак да я направят 50ст.
3.След като купих колата - първо, свещи, кабели, палец, дист.капачка, всички възможни филтри - естествено всичко по каталог - промяната - оборотите заспаха, проблема с вървежа остана
4.Оказа се, че катализатора е избушен и на негово място господата жабари сложили една тръба само. Нека кажат спецовете, но е доста важно, понеже без катализатор или резонатор работата на ламбдата се бърка много - доказано с диаг.
Сложих доста добър резонатор - промяната - изчисти звука, малко подобри вървежа, работата на ламбдата почти се стабилизира.
5.Маркучите за картерните газове бяха скъсани - важни са за работата на двг. от гледна точка на постъпващия за горивната смес въздух. Смених единия и побългарих другия viewtopic.php?f=11&t=119876 Промяната - още по-изчистена работа, но проблема с вървежа остана
6.Дросел клапата - не стига че не вървеше колата, пък и започна да прави някави допълнителни мизерий с оборотите.
След изключване от скорост, оборотите падаха до около 300, чак ми примигваха фаровете вечерно време. Изчистих клапата - промяната - оборотите тотално заспаха, разлика във вървежа имаше, но проблема над 4000об. остана. След многократна диагностика дори в движение, се оказа че сместа остава бедна и за това не върви колата. Единствения виден проблем беше малко завишена норма на напрежението на ламбдата. Тръгнах да я сменям, но: 7.Дебитомер - един ден ровейки си из форума, и разсъждавайки по темата стигнах съвсем сам
по магистралата.ПРОМЯНАТА - това вече е колата, която мислех че си купувам преди 1 год. - 100к.с., не че са много, но питайте дядо си!!!
Всякакви проблеми, засега, напълно изчезнаха, ускорението е непрекъснато и след 4000об., естествено доколкото й позволяват възможностите. Кефа е неописуем.
Не ме дразни вече. Потвърждението дойде когато за 1212129 път я закачихме на диаг. - ЛАМБДАТА - тази старата, дето майсторите ме убеждаваха как едва ли не днеска и е последния ден - ЗАСПА.
И така сагата с вървежа приключи засега щастливо.
Надявам се да съм от полза на колегите, които продължават да имат тия проблеми или тепърва им предстоят.
И запомнете - с пръдня боя не става. Аз съм дал за поддръжка по колата за една година точно толкова, колкото дадох за нея. Затова не ме е страх да карам по магистралата с 200, пък и вече мога.......
И за последно, да ме извиняват админс и модс,
обаче дали има такива теми за поддръжка ей така най-отгоре или някакъв раздел да се направи - какво аджеба се сменя като си купи някой 12 год. кола от Италия. Явно хората не знаят или поне една голяма част от тях и затва ходят по мъките.Поздрави

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikname и 77 госта