Вибрации и шум в купето
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Вибрации и шум в купето
Преди известно време внезапно се появи сравнително голяма вибрация в купето на моя Г3, мотора е 1,9Д (чист дизел). Вибрацията се усеща най-усезаемо при средни обороти т.е. при скорост 60км/ч на трета, 80 на 4-а и над 100 на 5-а. Направо е непоносимо! Ходих в сервиз и ми казаха че е от тампоните на средното гарне. Смениха ни, но промяна нямаше! От там отидох в друг (по-реномиран) сервиз. Гледаха я половин час и ми казаха, че най-вероятно е от тампоните на двигателя. Сменихме ги и тях, но промяна пак не настъпи. Ако някой има някаква идея от какво може да е приченена вибрацията ще съм много благодарен. Между другото ангренажния ми ремък е за смяна (карам го вече 60хил) и може ли той или ролките да са причината?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
godlike , свиквай - шумни са дизелите 1.9Д и 1.9ТД особено на голф и венто, при пасата е малко по-добре (говоря от опит) - но пък за сметка на това са много здрави, не знам как е при ТДИ но мисля 4е и там положението няма да е по-добро(казвали са ми 4е не са от най-тихите). Или може да има разлика щото имат по-дълги скоростни кутии и не се форсират толкова.
При мен(Венто 1.9ТД) положението се промени към по-добро след като смених сегменти(преди да ги сменим компресията беше 30 на вси4ки цилиндри) - бу4енето намаля доста но си го има.
Най-силно е изразено от 3200 до към 3800-3900 оборота.После утихва супер, ама юркаш ли го ли го дизела с 4000 животеца много му се съкращава.Абе кофти конструкция(за шума).
Ако искаш тих дизел - ситроен,пежо,опел! - много са обезшумени.....
Някой беше споменал да се сменят тампоните с ка4ествени - при мен този на скоростите е супер - проверяван, отзад големия - също, смених предния до радиатора щото се беше сма4кал с ТОПРАН 60лв.Бу4ене пак си имаше.
Но ми се стори 4е се появиха вибрации(или май съм си внушил по-скоро) и го смених с оригинален от унитрейд - 130лв.Вибрациите намаляха - но шума над 3000 оборота си остана същия!!!
така 4е не е от тампоните според мен...
При мен(Венто 1.9ТД) положението се промени към по-добро след като смених сегменти(преди да ги сменим компресията беше 30 на вси4ки цилиндри) - бу4енето намаля доста но си го има.
Най-силно е изразено от 3200 до към 3800-3900 оборота.После утихва супер, ама юркаш ли го ли го дизела с 4000 животеца много му се съкращава.Абе кофти конструкция(за шума).
Ако искаш тих дизел - ситроен,пежо,опел! - много са обезшумени.....
Някой беше споменал да се сменят тампоните с ка4ествени - при мен този на скоростите е супер - проверяван, отзад големия - също, смених предния до радиатора щото се беше сма4кал с ТОПРАН 60лв.Бу4ене пак си имаше.
Но ми се стори 4е се появиха вибрации(или май съм си внушил по-скоро) и го смених с оригинален от унитрейд - 130лв.Вибрациите намаляха - но шума над 3000 оборота си остана същия!!!
така 4е не е от тампоните според мен...
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е от тампони ..... от гърнетаа ееее.
Същия проблем само че на Пасат 1.8i както и на Пасат 2.0i /на BatGoro/ - при определени обороти в колата става лудница, таблото тресе, всичко тресе. Под и над тези обороти няма проблем.
Днес стигнахме до извода за гърнетата и на 2-та Пасата е махан катализатора само че при мен е избушен, а при него е изрязан и гърнето е преместено на мястото на катализаторното гърне. Резултата е между 2500 и 3000 оборота тресе та се къса.
Имал ли си катализатор /принципно не знам тоя дизел дали има фабрично/, сменял ли си гърнета скоро.
Същия проблем само че на Пасат 1.8i както и на Пасат 2.0i /на BatGoro/ - при определени обороти в колата става лудница, таблото тресе, всичко тресе. Под и над тези обороти няма проблем.
Днес стигнахме до извода за гърнетата и на 2-та Пасата е махан катализатора само че при мен е избушен, а при него е изрязан и гърнето е преместено на мястото на катализаторното гърне. Резултата е между 2500 и 3000 оборота тресе та се къса.
Имал ли си катализатор /принципно не знам тоя дизел дали има фабрично/, сменял ли си гърнета скоро.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zemon_CA9977AA написа:аз мисля че каквото и да му правиш няма да заспи,все пак си е дизел и си е на години!Нищо против дизелите но си е така
Относно мнението за дизелите - карал ли си дизел???
Шума от дизел при ускорение е не по-различен от шума при бензинова кола при ускорение. Разликата е на свободен ход - тогава тракат дизелите.
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niksi и от гърнета не е !
преди бях с катализатор, махнах го , сложих резонаторно гърне .Шума си е еднакъв.И гърнета съм сменал - the same
На брат ми пасата катализатора е избушен , гърнетата супер зле - е пак е по тих.
Мой приятел пак с пасат 1.9ТД сложи като моите гърнета - доста по-тих е.
Просто шума си идва откъм самия моторен отсек - това е!
ка4ете се дори на един опел астра 1.7Д да видите колко е по-тих на високи обороти - имаме такъв та знам!
преди бях с катализатор, махнах го , сложих резонаторно гърне .Шума си е еднакъв.И гърнета съм сменал - the same
На брат ми пасата катализатора е избушен , гърнетата супер зле - е пак е по тих.
Мой приятел пак с пасат 1.9ТД сложи като моите гърнета - доста по-тих е.
Просто шума си идва откъм самия моторен отсек - това е!
ка4ете се дори на един опел астра 1.7Д да видите колко е по-тих на високи обороти - имаме такъв та знам!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zemon_CA9977AA написа:дори имам и дизел но по-съвремен който изобщо не тресе или пак трака а бензинова кола да тресе и трака не съм виждал още
Уффффф няма кво да спориме, ела да те повозя на Пасата да видиш бензинова кола която от 2500-3000 оборота не се търпи вътре.
WasteLand_TD за шума не знам но като гледам човека основно тресенето му е проблема, а аз говоря за тресенето в колата, че според мен е то ауспусите.
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
°niksi° написа:zemon_CA9977AA написа:дори имам и дизел но по-съвремен който изобщо не тресе или пак трака а бензинова кола да тресе и трака не съм виждал още
Уффффф няма кво да спориме, ела да те повозя на Пасата да видиш бензинова кола която от 2500-3000 оборота не се търпи вътре.
WasteLand_TD за шума не знам но като гледам човека основно тресенето му е проблема, а аз говоря за тресенето в колата, че според мен е то ауспусите.
колега не споря с теб явно зада го ина тоя проблем при бензинова кола може да нее от ауспоховата система твърде вероятно е да е от предницата нещо я криви джанти,гуми,тампони и какво ли не още

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, Ивайло Димов и 74 госта