Кой, какво видял в Нет-а

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 04 сеп 2008 23:26


Май неще да завива и да спира едновременно. :lol:
http://www.vbox7.com/play:03b4b6f1




Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Чет 04 сеп 2008 23:48


http://www.vw.com/vwfeatures/gti/en/us/ oт синия форум :twisted:


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Пет 05 сеп 2008 11:48


Изображение
Изображение
By pe_aps

те тава са фланци :lol:


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7663
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Пет 05 сеп 2008 13:31


След тротоарите, мутрите превзеха и стълбищата....

Изображение Изображение


Потребителски аватар
Tougi
Мнения: 281
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tougi » Пет 05 сеп 2008 20:10


Е, не, такова животно няма!

http://www.bostondynamics.com/content/s ... ion=BigDog

погледнете какво прави на заледения участък!


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пет 05 сеп 2008 23:56




Потребителски аватар
D'oh
Мнения: 581
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот D'oh » Съб 06 сеп 2008 1:24


http://vbox7.com/play:d8cba44f това на колега от клубът ли е ?! :shock :shock :shock


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Съб 06 сеп 2008 4:37


Изображение хохохо май имахме колега от форума тук с автар като тоя на снимката


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Нед 07 сеп 2008 13:16




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 07 сеп 2008 16:01




KENTAWAR
Мнения: 433
Регистриран на: Съб 19 мар 2005 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот KENTAWAR » Нед 07 сеп 2008 18:41


Varbona написа:След тротоарите, мутрите превзеха и стълбищата....

Изображение Изображение


На мен ли ми се струва или приликата с действителни лица е недействителна :)

Изображение
Изображение :lol: :D :lol: :D


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 07 сеп 2008 20:59




Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Нед 07 сеп 2008 21:08




Потребителски аватар
Rijo
Мнения: 842
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 19:57
Автомобил: BMW e39
Двигател: M54B22

Мнениеот Rijo » Нед 07 сеп 2008 21:24


The Volkswagen Type 181 was designed as a forestry/military vehicle to be used in Europe, mainly the German Army. It was built in Europe from 1969 through 1971 after which, Mexico began producing the vehicle. In Mexico it was called 'Safari'. Pontiac had a station-wagon in the mid 1950's named 'Safari', so Volkswagen was unable to use that name in the US market. So the decision was made to label the vehicle, 'The Thing'.
The Thing was a front engine, rear-wheel drive vehicle based loosly on the platform of the Beetle. With its four doors it appeared to be much larger than a Volkswagen Beetle, however, it was only a few inches wider and weighed about the same.

A Volkswagen air-cooled, 1.6 liter flat-four provided 46 horsepower and 70 foot-pounds of torque. It was capable of achieving a top speed of around 70 miles per hour.

In 1974, Volkswagen introduced the 'Acapulco' Thing. It was basically stock, had blue and white paint, running boards, a few trim changes, a Surry top and either a soft top or a hard top.

The doors were able to be removed; no tools were necessary. The top was convertible with a fiberglass hard top available as optional equipment. With a price tag of around $3,000, it was close to one-thousand dollars more than a Volkswagen Beetle; a high price to pay for a SUV with modest horsepower and no four-wheel drive. Its ultimate demise was its inability to meet U.S. governmnet crash test standards for 'passenger cars' in 1975. It was able to avoid those requirements by being classified as a 'Multi-Purpose Vehicle' in 1973 and 1974.

In 1975 production ceased after about 25,000 examples were produced.


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Source


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 08 сеп 2008 5:41


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 21 госта