Гори предпазителя на бенз.помпа
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Гори предпазителя на бенз.помпа
Преди гореше от време на време,но от тази вечер вече гори постоянно,още докато се опитам да завъртя ключа.Въпроса ми е,дали си е отишла бензиновата помпа вече и тя да товари?Не смея да сложа повече от 20 амперов,че да не прецакам нещо по инсталацията.
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Колата е Голф3-1.8,но това какво значение има в случая?Ясно е,че ще се вадят и буксата и помпата ако се наложи,но лошото е,че се намират под 50 литрова бутилка със малко скапана сонда на която не и затваря добре клапана.Надявах се просто да има някой колега,който да е имал същия проблем.Чудя се и дали релето на помпата може да прави мизерииemo-gar написа:Извади буксата от капака на резервоара-под мокета в багажника.Опитай,ако не гори...то е ясно.Сигурно за голф иде реч,ма знае ли човек

- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Значи при мен ламбдасондата ми е с един кабел и е свършила тотално.При теб с четири кабела ли е?ADJ написа:имал съм същтия проблем ,след 4 часа мерене на релета,кабели,сменена бушониера,маистора стигна до извода,че е компютара,в краина сметка се оказа окъсен кабел на ламбда сондата.Значи на този бушон има три работи варзани бензинова помпа ,дюлзата и ламбда сондата там тарси проблема.Успех
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Днес установих,че помпата явно заклинва и товари веригата и затова гори предпазителя.Мерихме с мултицета,че си има съпротивление по веригата,което означава,че няма късо.След поредица от няколко смени на предпазители,в един момент си дадох на контакт,без да гори предпазителя и си заработи на бензин колата.Явно в този момент помпата се е отпънала вече,както се казва.Все пак тя е постоянно токов мотор,който като зацикли в дадено положение и вдига тока по веригата.Явно е въпрос на време да и свърши живота.Благодаря на всички отзовали се на проблема.Модераторите може да заключват темата ако искат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта