
Вибрации и шум в купето
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Струва ми се че съзрява спор дали е от тампоните на мотора или от ауспусите. По-нагоре бях писал че съм ходил в два сервиза и ми смениха тампоните, а за ауспусите казаха че са в перфектно състояне. Така че явно проблема е някаде другаде, но каде
Трябва и да отбележа, че вибрациите съпътствани от шум се появиха изведнъж!!! Преди изобщо не ми е вибрирала, а шума в купето беше на нивото каквото винаги си е било. Голфа го карам от 2 год, имам 70хил км , а проблема е от около 1/2 месец. Благодаря ви все пак за мненията и съветите Drunk

- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
zemon_CA9977AA написа:дори имам и дизел но по-съвремен който изобщо не тресе или пак трака а бензинова кола да тресе и трака не съм виждал още
Съгласен съм с колегата. Аз карам дизел който дори при сутрешно палене на студ няма грам вибрация и шум в купето

Относно проблема мога да ти подскажа възможен вариант. Случая е действителен но се отнася за АУДИ 1,9 ТДИ 131 коня 2002 година: Появиха се вибрации над 2800 оборота на всички скорости. След обстоен преглед и диагностока на всички по-горе изброени възможности се оказа дисбаланс на съставни части (не помня точно кои) в самата скоростна кутия. Оттам влиза в резонанс който се предаваше на цялото купе!
Втори вариант е сменените "перфектни" гърнета не са качествени и ватата при тях да липсва или отвътре да са поизгнили преградните стени и тръби и оттам да се пораждат вибрации. Този проблем с външен оглед не може да се види по никакъв начин.
Пожелавам ти късмет с решаването на проблема. Пиши какво се е оказало lupe
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 45 госта