нерешим проблем климатроник

Техническа и сервизна информация за Passat
emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 07 сеп 2008 21:50


Като ходите на майстор, погледнете какво показват "синия" и "червения"манометри-респективно "ниско"и "високо" налягане ,или казано "просто" -налягане на изпарение и налягане на кондензация.Имайки в предвид типа на фреона те са различни.При колите най-популярни са R12(стария) и R134a(новия).Налягане на изпарение(ниско)-около 2 бара, кондензация-10.5-14,15,16 бара.Та в този ред на мисли някой провери ли състоянието на кондензатора (радиатора) и дали му вее перката при вкл. климат.Останалото вече го казаха колегите.




Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kofata » Сря 10 сеп 2008 18:52


emo-gar какво за кондензатора, на него какво може да му стане не е запушен нито спукан какво друго ? ? /
Колкото до перката работи безотказно, ако имах азот сам бих си ги продухал ама цък-нямам. кажите каде ги продухват добре и да ходя :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта