


Прекъсване на Двигателя при b-3
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Прекъсване на Двигателя при b-3
момчета колата започна да се разваля изведнъж и все проблеми.но ще се оправи.въпроса ми е следният ас и преди известно време бях писал тук за едно прекъсване за двигатела ако мога така да го нарека.значипри статично положение оставям колата преди да я карам да загрее няколко минути прави ми впечатление че когато сваля оборотите има едно бумтене отзад на аспуха бумкане.направи ми впечатление че и при подаване на газ статично също го прави примерно на 2000 оборота.оня ден ходих да ми замерват релето колко ток ми зарежда.човека които го зареждаше ме накара да подам гас докато тои го замерва,именно тогава усетих също че също при работила кола го прави.не знам от какво е.от ламбда сонда ли е,от датчик за въздуха ли е,не знам.това как може да се замери не знам.това е е дин от проблемите те са много.но няма да се предам.колата отначало беше добре но изведнъж започна да се разваля ,то не може да се кара само.трябва и подръжка за която доиде време знам това със сигурност.това в сервис може ли да се открие проблема.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Относно прекъсването- щом е при подаване на газ и задържане на обороти- най-добре отиди на ЕЛКОН. Това обикновено е проблем в запалителната систма.
Относно попълването на 'Гараж'-а- имам предвид това, дето под аватара и местожителството се появява и автомобила, за който става дума
Погледни при мен как е, например.
Как се прави:
Под мнението ти има едно квадратче 'Профил' Цъкаш на него и в лявата част, под 'Връзки schiller' ти стоят 'Мейл Адрес', 'Лични съобщения' и т.н.
Най-отдолу трябва да имаш бутонче 'Гараж'. Щракваш на него. Пак в ляво имаш на червен фон надпис 'Мои автомобили', а под него друго червенко с едно автомобилче и текст 'Създаване'
Та те от там! От 'Създаване' се попълва. Избираш си от менютата марка, модел, пишеш си кубатура и код на двигателя.
Щом си с газова, може и това да допишеш... нещо от рода на "1.8 ABS с газ' или там какъвто ти е мотора.
Относно попълването на 'Гараж'-а- имам предвид това, дето под аватара и местожителството се появява и автомобила, за който става дума

Погледни при мен как е, например.
Как се прави:
Под мнението ти има едно квадратче 'Профил' Цъкаш на него и в лявата част, под 'Връзки schiller' ти стоят 'Мейл Адрес', 'Лични съобщения' и т.н.
Най-отдолу трябва да имаш бутонче 'Гараж'. Щракваш на него. Пак в ляво имаш на червен фон надпис 'Мои автомобили', а под него друго червенко с едно автомобилче и текст 'Създаване'
Та те от там! От 'Създаване' се попълва. Избираш си от менютата марка, модел, пишеш си кубатура и код на двигателя.
Щом си с газова, може и това да допишеш... нещо от рода на "1.8 ABS с газ' или там какъвто ти е мотора.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
ЕЛКОН-а е устройство, което индикира работата на запалителната система. Обикновено е комбиниран уред и може да мери и изгорели газове, момент на предварение на искрата и други.
Със сигурност си го мяркал из сервизите
По-старите са с един грамаден екран от телевизор. Едната сонда се закача на централния кабел от бобината, другата на кабела на I цилиндър и се гледат импулсите на напрежението, което се подава към свещите.
Преди време колегата kombito-tdi ме закачи на неговия елкон и се оказа, че на I цилиндър при около 2 000 оборота искрата почти исчезва (после пак се появяваше), а III имаше странни отскоци, което говори за голямо съпротивление на кабела или лулата.
Въпреки всичко- колата си вървеше, де, но точно при 2 200-2 500 оборота чувствах 'дупка' в тегленето.
С попълването на Гаража си се справил перфектно!
Със сигурност си го мяркал из сервизите

По-старите са с един грамаден екран от телевизор. Едната сонда се закача на централния кабел от бобината, другата на кабела на I цилиндър и се гледат импулсите на напрежението, което се подава към свещите.
Преди време колегата kombito-tdi ме закачи на неговия елкон и се оказа, че на I цилиндър при около 2 000 оборота искрата почти исчезва (после пак се появяваше), а III имаше странни отскоци, което говори за голямо съпротивление на кабела или лулата.
Въпреки всичко- колата си вървеше, де, но точно при 2 200-2 500 оборота чувствах 'дупка' в тегленето.
С попълването на Гаража си се справил перфектно!

-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
а бе това не знам,ама колата започна да се разваля от един път.то със всичко е така.но няма да се предам докато може ще се боря да я оправя харесва ми и искам да се грижа за нея.и други хора казват за колите им че така е ставало с тях.стари коли то всичко тръгва изведнъж да се семянява.тия някаде четох за новите пасати след 2 -3 години и почват и те да скърцат да дават проблеми.а са нови коли 2006-2007 година модели а наще коли са стари и са по на 17-18 години.за всичко си трябва подръжка.и наи вече не като идеш някаде ти вдигат раменете.леле добре че ви има тук вас иначе не знам.горе долу човек като напише нещо добива после като го премисли някаква представа.иначе кои да ти го обясни навън.никои.оня ден какъв проблем имах,значи в наи голямата жега дето беше то и сега е така де,но беше топъл ден.светнаха ми лампите за температурата.за акумулатора и маи това беше.преди това лампата за акумулатора ми светваше когато си искаше,и при контакт и при движение за последното е обяснимо защото ремъка на динамото ми беше хлабав откарах я при един човек тои го стегна.но мисълта ми беше че таблото се беше побъркало.откарах ч на сервис и там какво се оказа.човека които се занимаваше с това като му казах проблема направо отвори таблото разглоби го а вътре какжо жсичко се отпоило и в същото време не дава достатъчно ток от динамото значи от от това се влияело и зареждането с ток. ако не беше това някои посмъртно или с много ровене щеше да го установи.та реле,та акумулатор,та не знам си какво беше.а бе е за говорене.но това са стари коли.сега тия лампи светват но когато трябва там гледам и за светлините ми светят сега.преди нищо не светеше.имам предвид в рамките на допустимото светене.
Последна промяна от schiller на Сря 10 сеп 2008 20:11, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
значи това дето го описваш е така.долу вв нашия сервиз има такъв голям екран както казваш освен да отида там.и ще отида.те слагат някакъв маркуч отзад в аспуха да така е,прав си .кабелите,свещите,палеца и чашката ли дето и викат ми ги сменяха в унитреид не помня коя година беше маи по миналата.но са сменявани де.след като смених тия работи малко исчисти иначе беше повече това бумкане отзад тоест експлозиите.радотом прав си че това е проблем в запалителната система защото при палене стартера ми цвили.сигурно е някои бендикс.но ще сменя стартера.знам за този проблем.или тези дни ше идвам на софия да я мина на диагностика прес унитрейд.и така ше стане да видя там какво ще излезе.само да ви попитам момчета пътя по околовръстното шосе кога ще го пускат.към бояна имам предвид.официално се знае че ще е на 14 септември.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Неее... чакай сега!
Стартера си е стартер! Неговата работа е да успее да развъри мотора
Запалителната система (свещи, кабели, капачка, делко, бобина с комутатор и Хол-датчик) са си отделно от него
Ако стартера стърже при запалване- това са втулките му.
А иначе прекъсването ще да е от някой кабел или свещ, ако питаш мен. След като веднъж е запалил мотора- стартера вече не играе!
Стартера си е стартер! Неговата работа е да успее да развъри мотора

Запалителната система (свещи, кабели, капачка, делко, бобина с комутатор и Хол-датчик) са си отделно от него

Ако стартера стърже при запалване- това са втулките му.
А иначе прекъсването ще да е от някой кабел или свещ, ако питаш мен. След като веднъж е запалил мотора- стартера вече не играе!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта