Здравейте колеги. Имам следния проблем с пасата(2.5 TDI V6 4motion). Като карам известно време(около 5-10км) и ми светват лампите на таблото за АБС и ЕСП-то. Някой може ли да ми каже от какво е това? Карах го да му чистят грешките, но все същото..
mod edit: dobrinb
Проблем с ABS и ESP на Пасат Б 5.5
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Обикновенно светване на лампа по таблото е съпроводено с отчитане на грешка в показанията на някой датчик или несъответствие в показанията между други такива със сродни функции(било то за двигателя,шасито или друга система по колата).С какъв тестер е правена диагностиката?Няма причина да светва без нищо,иди на ВАГ-КОМ.Няма как да не излезе нещо!
П.С На мен лично такова нещо не ми се е случвало,да свети лампа и да няма грешки,освен ако тестера не се връзва успешно с "компота" на колата!
П.С На мен лично такова нещо не ми се е случвало,да свети лампа и да няма грешки,освен ако тестера не се връзва успешно с "компота" на колата!
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
така имах същия проблем , но показа грешка в някакво реле , което беше демонтирано и тествано на уред... оказа се че работи . след монтажа му и почистването на клемата на кабелите които влизат в него проблема се реши от самосебе си . това преди година и не се е обадил . оттук си мисля че явно беше лоша връзка . за съжаление незнам кое е релето и каде се намира . само видях че всичко беше долу от таблото ... бушони, жабки работи ... този проблем го оправиха във сервиза на vw в бургас . преди това ходих на един др. сервиз ама искаха да ми сменят спирачната помпа и то незнаеха дали е от нея ... викам луди ли сте ... успех колега .надявам се да съм бил полезен
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
ами ако имаш път до софия ... предполагам ще оправят проблема.
само да допалня че при мен когато светеха тези лампи и като изгася колата се чуваше едно като жужене от абс помпата ... сякаш още работи ... и така няколко минути и спираше. и проблема от време на време се появявяше.по едно време имах чувството че когато седи на сланце колата продажително време тогава се появава , но явно само така си мислех , защото и късно вечер ми е правила така ... успех
само да допалня че при мен когато светеха тези лампи и като изгася колата се чуваше едно като жужене от абс помпата ... сякаш още работи ... и така няколко минути и спираше. и проблема от време на време се появявяше.по едно време имах чувството че когато седи на сланце колата продажително време тогава се появава , но явно само така си мислех , защото и късно вечер ми е правила така ... успех
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Спокойно колега проблема не ти е в помпи, абс-и, динамотааа и т.н.т.
Аз имам същия проблем от време на време ми свети лампата на абс-а в жълто.Когато спра и тръгна пак проблема изчезва, но по някое време пак светва.Проблема е идва от някой от датчиците или най-вероятно от кабелчето което отива до него - масата се прекъсва от стареене и от многократното движение на колелото при маневри.За това от време на време лампата изгасва и като е ок диагностика с ВАГ-КОМ не го хваща(тук не съм сигурен защото не знам дали компа на колата има буфер в който да пази грешките).
Ако си правил смяна на каре или нещо по окачването възможно е майсторчето да е разместил нещо без да иска.Провери кабелите и след това зачисти датчиците.Ако вече помпата се обажда е друго.
Аз имам същия проблем от време на време ми свети лампата на абс-а в жълто.Когато спра и тръгна пак проблема изчезва, но по някое време пак светва.Проблема е идва от някой от датчиците или най-вероятно от кабелчето което отива до него - масата се прекъсва от стареене и от многократното движение на колелото при маневри.За това от време на време лампата изгасва и като е ок диагностика с ВАГ-КОМ не го хваща(тук не съм сигурен защото не знам дали компа на колата има буфер в който да пази грешките).
Ако си правил смяна на каре или нещо по окачването възможно е майсторчето да е разместил нещо без да иска.Провери кабелите и след това зачисти датчиците.Ако вече помпата се обажда е друго.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
drakano написа:Спокойно колега проблема не ти е в помпи, абс-и, динамотааа и т.н.т.
Аз имам същия проблем от време на време ми свети лампата на абс-а в жълто.Когато спра и тръгна пак проблема изчезва, но по някое време пак светва.Проблема е идва от някой от датчиците или най-вероятно от кабелчето което отива до него - масата се прекъсва от стареене и от многократното движение на колелото при маневри.За това от време на време лампата изгасва и като е ок диагностика с ВАГ-КОМ не го хваща(тук не съм сигурен защото не знам дали компа на колата има буфер в който да пази грешките).
Ако си правил смяна на каре или нещо по окачването възможно е майсторчето да е разместил нещо без да иска.Провери кабелите и след това зачисти датчиците.Ако вече помпата се обажда е друго.
Най-интересното е, че го закачах на ВАГ-КОМ при светещи лампи (на запалена кола). Всичко това започна да става след като отремонтирах скоростите(автоматични- бяха се развалили- няква турбина и маслена помпа и незнам си там кво). Оправих ги в Автосервиз Автоматик (София). та мисълта ми е има ли няква връзка ?
Здравейте,да не отварям нова тема ето и моя провлем с тези двете лампи:
карам колата и замириса на изгорял кабел и докато да спра колата влезна в авариен режим (светна лампата на АBS ESP и започна да мига лампата за подгряването)Двигателя потдържа само 1200 оборота не работи педала на газта.Закарах я на компютар и се оказа че са стопени кабелите на стоп машинката съединителя и газта.Но лошото е че като разплетохме кабелите не се вижда от къде е тръгнало късото.Кабелите са изгорели 30 см от буксите на татък няма стопено само един червено с бяло е стопен до компютара има предпазител(само се вижда че е разтопена изолацията без да е показано голото жило). Възстановихме нагорелите кабели без един който даваше късо.Тествахме с компира и не даде никакви грешки (без да е вързан този кабел дето дава късо)и запалихме колата работи нормално.Въпросния кабел е вързан така: Тръгва от един предпазител (30А) до компютара минава през един куплунг и от там до 3 краче на стоп машинката от 4 краче тръгват два кабела.Единия отива на 65 краче на компютара а второто на Т88/42(този кабел ми дава пълно късо и не съм го подвързал).Ето какъв пролем се получи.Каране в градски условия колата не дава никакви грешки.Но ето и проблема в извънградско каране на 5 минута светват лампите на ABS и ESP(по време на движение махам контакта и паля на ново лампите не светят но след 5 мин. пак почват) колата си варви без проблем набира си и т.н.Правя следния експиримент както си карам натискам по често педала на спирачката през 1-2мин.(без да спирам или намалям скоростта).И от Ст.Загора до Хасково тези лампи не светнаха.Отивам на тест и даде грешка "Несъвместимост м/у стоп машинка и датчик за налягането на ABS".Сменяме го този датчик , пак същия проблем.Дали проблема идва от този кабел който не е подвързан?

карам колата и замириса на изгорял кабел и докато да спра колата влезна в авариен режим (светна лампата на АBS ESP и започна да мига лампата за подгряването)Двигателя потдържа само 1200 оборота не работи педала на газта.Закарах я на компютар и се оказа че са стопени кабелите на стоп машинката съединителя и газта.Но лошото е че като разплетохме кабелите не се вижда от къде е тръгнало късото.Кабелите са изгорели 30 см от буксите на татък няма стопено само един червено с бяло е стопен до компютара има предпазител(само се вижда че е разтопена изолацията без да е показано голото жило). Възстановихме нагорелите кабели без един който даваше късо.Тествахме с компира и не даде никакви грешки (без да е вързан този кабел дето дава късо)и запалихме колата работи нормално.Въпросния кабел е вързан така: Тръгва от един предпазител (30А) до компютара минава през един куплунг и от там до 3 краче на стоп машинката от 4 краче тръгват два кабела.Единия отива на 65 краче на компютара а второто на Т88/42(този кабел ми дава пълно късо и не съм го подвързал).Ето какъв пролем се получи.Каране в градски условия колата не дава никакви грешки.Но ето и проблема в извънградско каране на 5 минута светват лампите на ABS и ESP(по време на движение махам контакта и паля на ново лампите не светят но след 5 мин. пак почват) колата си варви без проблем набира си и т.н.Правя следния експиримент както си карам натискам по често педала на спирачката през 1-2мин.(без да спирам или намалям скоростта).И от Ст.Загора до Хасково тези лампи не светнаха.Отивам на тест и даде грешка "Несъвместимост м/у стоп машинка и датчик за налягането на ABS".Сменяме го този датчик , пак същия проблем.Дали проблема идва от този кабел който не е подвързан?

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Проблем с ABS и ESP на Пасат Б 5.5
Проблема ми се реши при смяната на динамото. При някой от сервизите(не съм сигурен кой, за това не визирам конкретен) са ми сменили мойто оргинално динамо с такова от бензинова кола. След като дадох куп пари за нова всичко си е в реда на нещата вече! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта