Пали от 10-тия път....ЗАЩО!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
busy_ch1ld
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 18 май 2008 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пали от 10-тия път....ЗАЩО!?

Мнениеот busy_ch1ld » Вто 09 сеп 2008 19:49


VW Vento GT 2E, когато е студена пали от 10-тия път сигурно,а дори когато е топла при завъртян ключ тръгва да пали, губи обороти и после пали най-сетне.Смених капачката,защото така или иначе беше пукната и ми казаха че най-вероятно е от това, но проблема продължава да ме тормози всяка сутрин и когато не е карана за по-дълго време.Моля ако някой може да ме насочи ще съм много благодарен.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Пали от 10-тия път....ЗАЩО!?

Мнениеот snupeca » Вто 09 сеп 2008 19:54


busy_ch1ld написа:при завъртян ключ тръгва да пали, губи обороти и после пали най-сетне.

Колега какво имаш в предвид :?: Стартера ли не завърта хубаво, тормози ли се :roll:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Вто 09 сеп 2008 20:01


e щом губи обороти предполагам че може да е стартерът,да има износени втулки,четки ,шалтер или да има лоша връзка неиде от акумолатора до стартера


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Вто 09 сеп 2008 20:32


moimoimoi написа:e щом губи обороти предполагам че може да е стартерът,да има износени втулки,четки ,шалтер или да има лоша връзка неиде от акумолатора до стартера
е щом губи обороти неможе вникакъв случаи да е стартера.канели свещи,центровка,стъпков мотор,датчик на темп.бенз. помпа................................................................


busy_ch1ld
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 18 май 2008 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот busy_ch1ld » Вто 09 сеп 2008 20:43


...начи просто дадох пример, че когато колата е загряла и се загаси и веднага след това се опиташ да я запалиш,за момент запалва-тръгва да гасне и пак запалва за постоянно и това при непрестанно завъртян ключ.
Пропуснах да кажа че колата е с автоматична газова уредба,не знам дали това е от значение.Винаги пали на бенз и после минава на гас...


Потребителски аватар
magician
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот magician » Вто 09 сеп 2008 21:57


Не съм фен на безина/газта, но принципа е или токове или гориво...
Започваш проверка първо на запалителната с/ма , а след това и на горивната...истината е някъде там...


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 11 сеп 2008 10:14


Аз имах същия проблем - моторетката ми е като твоята, само че на Ауди и се води АБК.
Оказа се дебитомер - на предния собственик му беше гърмяла газовата, в следствие на което клапата на дебитомера беше изкривена. След намесата на големия чук и малко финна настройка по самия дебитомер всичко се оправи.
Ако ти е гърмяла газовата (заради капачката, примерно), може това да е и при теб.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта