Предимства и недостатъци на вертикално отварящите се врати.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Предимства и недостатъци на вертикално отварящите се врати.

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 11 сеп 2008 11:05


Здравейте колеги. Значи интересувам се, какви според вас са предимствата и недостатъците на вертикално отварящите се врати, или така наречените ,,Ламбо дорс".
Значи интересуват ме следните неща.
1. Някой слагал ли е такива, и в кой сервиз или тунинг център са му ги правили, и съответно на какви парички. :?:
2. Какви са им предимствата и недостатъците спрямо нормалните врати. :?:
3. При слагане на ,,ламбо дорс" трябва ли да се променя нещо по ел. системата във вратата, напримерно удължаване на кабели и др. такива.
4.Колегата FENS от форума, предлага такива врати, като цената с монтаж е около 1000лв. Какви отзиви имате за неговите изделия, като качество и издръжливост.
:?: Благодаря ви предварително за отговорите.
П.П.1 Нарочно не пуснах темата в Тунинг раздела, защото все още нито съм купил нещо нито съм направил нещо по колата. :(
Когато почна да правя ще си пусна темичка и там. :lol:
П.П.2 Все пак ако уважаемите модератори преценят, че темата не е за тук, да я преместят в подходящият раздел. :wink:
темата е по-скоро за "направи си сам" и впоследствие да се премести в тунинга :lol: ама,нека поседи засега тук
mod edit: LILO&STICH




Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Чет 11 сеп 2008 11:31


Интересна тема, но има различни типове за вдигане на вратата. Според мен най-практичният е точно като на ламбото директно нагоре.


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Чет 11 сеп 2008 11:52


ето 1 предимство: можеш да си караш с 1я крак отвънка и да си гледаш асвалта отблизо,аз съм карал камионче дето вратата му се отваря като се блъска назад към задницата, слагаш колана и се кефиш на гледката

Изображение
:D

Последна промяна от pe_aps на Чет 11 сеп 2008 12:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
oSViRePql
Мнения: 1735
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот oSViRePql » Чет 11 сеп 2008 11:59


На каква кола ще ги слагаш?


Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Предимства и недостатъци на вертикално отварящите се вра

Мнениеот npu3pak » Чет 11 сеп 2008 12:06


zdravko_dimitrov1986 написа:4.Колегата FENS от форума, предлага такива врати, като цената с монтаж е около 1000лв. Какви отзиви имате за неговите изделия, като качество и издръжливост.


В tuning форума има доста изписано за него... И повечето коментари са отрицателни за неговата работа.


XpacTa
Мнения: 424
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 16:03
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот XpacTa » Чет 11 сеп 2008 12:07


Аз да се включа малко неадекватно:
Изображение


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Чет 11 сеп 2008 12:14


Според мен единственото предимство на такъв тип отваряне на врата е че като е вирната държи сянка на шоферското място :!:


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Чет 11 сеп 2008 12:19


и ще мое да паркираш на по-тесни места


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Чет 11 сеп 2008 12:21


Като се намушиш в тясното между 2 коли и ще си слезеш като пич, ама дали хората от двете съседни коли ще внимават като отварят вратите че да ти пазят боичката?


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Чет 11 сеп 2008 12:22


GRUEL написа:Като се намушиш в тясното между 2 коли и ще си слезеш като пич, ама дали хората от двете съседни коли ще внимават като отварят вратите че да ти пазят боичката?
а сега пазят ли я?


Потребителски аватар
mr_bush
Мнения: 3523
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
Автомобил: Vw Transporter T6
Двигател: 2016
Местоположение: Bg

Мнениеот mr_bush » Чет 11 сеп 2008 12:23


Ето снимки на самата система
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 11 сеп 2008 12:48


отваряме произволен браузър .... това е програмката дето служи човеците да сърфират в интернет .... в браузъра пишем www.google.com
след като отворим сраницата в полето за търсене пишем ... lambo doors , scissor doors wikipedia примерно и опа кво излезе

http://en.wikipedia.org/wiki/Scissor_doors


лелеееее какво пък пише вътре

Advantages

* This design combines some of the advantages of a conventional door and the traditional gullwing door. As the door open upwards rather than outward it is useful in wide cars because it stays within the car's wheelbase. This is especially useful in tight parking spaces.

* The hinge is placed in a similar location to a conventional door, so a convertible version of the car is possible with the same door style.

Disadvantages

* The disadvantage is that the door still impedes access/egress much more than a gullwing and, in some cases, more than a conventional door.

* The manufacture cost of the door hinge can be more than of a conventional door.

* In the event of a rollover, emergency egress may be more difficult than with conventional doors.


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Чет 11 сеп 2008 13:22


спам
mod edit: Vizor


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 11 сеп 2008 15:03


Значи от скоро си взех голф 3 Гт 97г. Решил съм да го правя нещо като на колегата Iliev 77, само че се замислих и за ламбо доорс.
За колегата ФЕНС, наистина коментарите са доста противоречиви, а именно неговата оферта е за около 1000 кинта с монтаж.
Някой правил ли е при него. :?:
Значи колата ми е с ел. стъкла и огледала. Като се направи вертикално отваряща се врата, трябва ли примерно да се наложи и удължаване на кабели и др. такива интервенции. :?:
Също смятам да я правя като истинските Ламбо врати. Първо да излиза леко на страни, и после вертикално на горе.
Има оферти и за някакви такива ,,панти" на реномирана фирма, но цената е около 1500 ойро, което не ми е по силите. :cry:
Мисля, че това е доста прецизна работа, и изисква доста настройки, и не може да се довериш на всеки. :idea:


Потребителски аватар
Rijo
Мнения: 842
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 19:57
Автомобил: BMW e39
Двигател: M54B22

Мнениеот Rijo » Чет 11 сеп 2008 15:34


zdravko_dimitrov1986 написа:Също смятам да я правя като истинските Ламбо врати. Първо да излиза леко на страни, и после вертикално на горе.

Снощи гледах една такава Астра. Прекалено бавно се отваряха тези врати. Според мен, ако ще си правиш кола за "гъзария", т.е. да въртиш някой друг километър събота и неделя - става. Не ми се вижда практично за ежедневна употреба ...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта