Смених н75 и сега карам в червения сектор
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
неискам да влизам в излишен спор това как си караш колата си е твоя работа четох тази тема но сам и чел много други които казват савсем друго но ти си знаеш но ако искаш да караш колата без проблем доста време по добре я жали. Всеки кара според джоба си тези дето имат излишни пари за излишни ремонти карат на прекъсвач и всеки месец са в сервиза а тея дето нямат такива излишни пари карат в нормални граници както казах няколко пъти ти си знаеш.
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
SACHO7803 написа:да засега е огън и жупел.ма не ми е ясно що пък не е хубаво да се рязка до червено.то по тая логико за кво ми е това турбо закво са ми тия 110коня.че то да си бях карал голфа-бензин 60коня-по магистрали съм стигал-190 с триста зора.че кат ша я галя до 3000об. то да не бях сменял н75.и да си я бях карал ейтака в сервизен режим до 3000об
За тия 110кс., за които говориш не ги търси при 4500-5000 об./мин. Ако искаш да се гавриш с колата твоя работа, но има много по-лесен и безопасен начин да си изкарваш ядът.Максималната мощност на АФН двигател е някъде около 4000-4100 об./мин., но тогава се усеща леко забиване на колата...Иначе казано ако караш до 5000об. на 4-та предавка а аз включа на 3500об 5-та ще мина покрай теб все едно че си спрял.. Мотора е достатъчно мощен и пъргав, за да те изтегли с прилично ускорение дори и на по-висока предавка.. Е вече ако си мислиш, че на всяка скорост като тормозиш колата в червеното, караш спортно твое право

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Незнам колегата който е пуснал темата 18-19годишен ли е или е просто толкова неук и незнае че за разлика от бензиновия мотор където силата му е в ''лютеницата'' както пише той самият
,дизела на около 4000об. просто осезаемо се усеща как спира да наема и по нататък просто е излишно тормозене и горене на нафта без видим резултат
Такаче колега несе сърди,но явно определено незнаеш как да използваш потенциала на двигателя си и дори да имаш ауди R8 V12 ТДИ (което е 500коня и 1000 NM) пак нищо няма да направиш с него.Въпроса е не само колко коня е колата,а и как да ги използваш най-рационално
А относно турбото и интеркулера дати разясня,че те са сложени именно да вдигнат мощноста значително още от ниските обороти,а не във високите,ако знаеш принципа на работа на една турбина като твоята ще разбереш че тя се развърта в пълния си потенциал още преди даси достигнал критичните обороти и после просто поддържа максималния си потенциал,а нея доразвърта допълнително



А относно турбото и интеркулера дати разясня,че те са сложени именно да вдигнат мощноста значително още от ниските обороти,а не във високите,ако знаеш принципа на работа на една турбина като твоята ще разбереш че тя се развърта в пълния си потенциал още преди даси достигнал критичните обороти и после просто поддържа максималния си потенциал,а нея доразвърта допълнително

-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
че съм неук-неук съм.а това в кви обороти мотора си е в силата го знам.да та питам ако решиш да караш с200 седма предавка ли ша си сложиш че да не мъчиш мотора.те хората преди нас са го измислили да сложат прекъсвач когато стане напечено а и още една камара защити.а това че съм карал в червено не значи че като тръгна на път забравям че имам 5-та.просто реших да поопържа мотора.и да кажа после има голям ефект-просто разработваш залежалите и загорели компоненти на TDI.и ще продължавам да си го пържа отвреме на време.а това че съм неук незначи че нямам информация може ли-неможе ли-до червено.а съм сигурен че вие дето си галите печките ако един ден решите ей така да си ги покарате с 200 няма да успеете-ша пускате теми тука --ам що забива ам що бавно наема----АМ ЩОТО СЛУШАТЕ ДЪРТИТЕ ДИЗЕЛДЖИИ И ВИ Е СТРАХ ДА МИНИТЕ 3500об.той и дядо още тъй си кара мерцедеса-1979г. и няма проблеми.пък ако някой е поживял в италия//откъдето идват и повечето гробници//знае как се кара там-не до червено а върху него и отгоре.така че пазете си колите-те жабарите са им са нрадвали мноооого преди вас.Е...ТОВА Е...а на последния пич дето ме пита на колко години съм-не съм нито на 18 нито на 19 а на 31.и колкото коли съм сменил пича толкова врабчета не е виждал.а на другия пич дето ми е градски и си мисли че тати ми купува колите---е не брато-на тати аз му купих--че да си ходи за риба пича.даже сега са оплаква че корсата му идвала ниска за чукарите и ми иска витара.дано не съм обидил някой-ама вие прекалихте да ма нападате се едно ваште кошници юркам...
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
SACHO7803 написа:....а на последния пич дето ме пита на колко години съм-не съм нито на 18 нито на 19 а на 31.и колкото коли съм сменил пича толкова врабчета не е виждал..
Явно неси научил много от тези всичките коли които си сменил,щом и на 31г. още неси наясно ...
А иначе аз също си юркам колата често,но го правя в рамките на разумното и така че да има ефект от цялата работа а не да видя ще влезе ли в червено или не


-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
и аз нямам нищо лично към никой и никой не искам да обидя.почти никой не ме разбра или аз не обясних както трябва.с две думи--като режиш една кошница до червено-просто я отпушваш и й даваш кислород.е да помъчва се малко но ако има живот в нея после ти се отблагодарява.ще помоля dobrin да ми заключи темата щото се ша са намери някой дето пак ша ми обяснява..................и ша ма учи.......МЕРСИ
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
Ти направо къртиш с тези с-ми за сигурност ако ти не си пазиш колата нема кой да ти я пази сама нема да се пази
... Като си мислиш, че с-мите и за сигурност ще ти помогнат пробвай с пълна газ на място да видим коя с-ма ще ти се включи първа и слушай докато се включи.. Тази която ти хвърля ремъка, тази която стопява турбото, или тази която кара буталата да се удрят в преднят капак... Има голяма вероятност и 3-те да заработят почти заедно... Ако все така караш както си споменал нищо чудно, че си сменил много коли 


- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
SACHO7803 написа:и аз нямам нищо лично към никой и никой не искам да обидя.почти никой не ме разбра или аз не обясних както трябва.с две думи--като режиш една кошница до червено-просто я отпушваш и й даваш кислород.е да помъчва се малко но ако има живот в нея после ти се отблагодарява.ще помоля dobrin да ми заключи темата щото се ша са намери някой дето пак ша ми обяснява..................и ша ма учи.......МЕРСИ
Не се коси.
Виждам, че си от нашата партия.
ТДИ се кара така, да не говорим за новите, които са евро 4 и 5.
Щото после има - зацапана геометрия, запушен фап и т.н.
По старо му се карат само предкамерните дизели.

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
хора оставете го тоя пич да си кара колицата и след червеното ако иска нали той си сменява колите на три месеца. и вуйчо ми е същия преди години си взе чисто нов пасат и за година и полувина два пъти прави основен ремонт стария ми голф е 85 година 1,3 HK на безброй километри не сам го жалил и за метър и го карах 8 години без да пипна нищо по двигателя. има хора и на 70 години да са пак незнаят как да си карат колите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 46 госта