Здравейте колеги!
Имам пасат В3 (двойка) с ABS
Пасата е от 1990г и е с по-новата версия на ABS.Спирачната помпа,блока на abs и електрически серво-осилвател в едно тяло.
Проблема е,че ABS не работи,педала етвърд и няма задни спирачки.
ВЪПРОСЪТ ми е възможно ли е на негово място да сложа обикновенна помпа със серво-осилвател работещ на вакум от колекторите.
Проблем е ,че от помпата излизат 4 тръбички за 4 колела,а от
abs 3 (2 отпред,1 към задните).А и отзад съм с дискови спитачки,тоест диаметъра на спирачните цилиндри е по-голям от този на барабанни, и незнам дали дебита на помпата ще е достатъчен.
Второто ми притеснение е дали ще си пасне на мястото.
Моля ако някои е правил такава замяна да пише какъв е ефекта.
PS: приемам и оферти за работещ ABS



B3-Обикновенна помпа вместо ABS???
vanbo написа:Приятелю,
Чудя се как още не са ти направили забележка за това В - 3 /двойка /-темата за модела на любимият ни автомобил е много болезнена..
Колега, Пасат В3 се води двойка
В4-тройка
В5-четворка.
http://www.passat.blauu.de/derpassat.html
suba написа:Здравейте колеги!
Имам пасат В3 (двойка) с ABS
Пасата е от 1990г и е с по-новата версия на ABS.Спирачната помпа,блока на abs и електрически серво-осилвател в едно тяло.
Проблема е,че ABS не работи,педала етвърд и няма задни спирачки.
ВЪПРОСЪТ ми е възможно ли е на негово място да сложа обикновенна помпа със серво-осилвател работещ на вакум от колекторите.
Проблем е ,че от помпата излизат 4 тръбички за 4 колела,а от
abs 3 (2 отпред,1 към задните).А и отзад съм с дискови спитачки,тоест диаметъра на спирачните цилиндри е по-голям от този на барабанни, и незнам дали дебита на помпата ще е достатъчен.
Второто ми притеснение е дали ще си пасне на мястото.
Моля ако някои е правил такава замяна да пише какъв е ефекта.
PS: приемам и оферти за работещ ABS
Според мен проблема не е от неработещ АБС-търси проблема другаде.
Вентото ми беше с подобна на описаната от теб спирачна система ( абс и спирачна помпа в едно). Известно време карах със счупен датчик на предно ляво колело и АБС-а не ми работеше, но спирачките работеха перфектно.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
симпатяго, изказваш се много силно неподготвен, което на мене не ми пречи, но това ти изказване е потенциално опасно за колегата.
ти с вентото?
а прочете ли за каква кола се търси инфо?
(тука е мястото да вмъкна твоето изключително изказване кой пасат кой се "води". кой ги "води" бе пич? не мислиш ли че щом производителя е дал номерация няма какво да "водиш" повече?)
прочете ли за какъв АБС се говори?
че човека е обяснил даже в детайли, ама няма кой да вдене...
той с вентото...
а че вентото няма връзка изобщо-мноо важно...
когато нещо не ти е ясно-по добре замълчи. не иде реч ти да се излагаш-пука ми дали се излагаш или не-голям човек си.
иде реч да не навредиш на някой с незнанието си.
по темата:
правил съм го. става.
АБСа ти е с 3 канала-предно ляво, предно дясно и задни спирачки.
помпата се връзва хидравлично накръст. избираш си единия диагонал и го наричаш за предни. на другия диагонал единия извод е за назад а другия го затапваш с тапа-много често новите помпи имат подобна тапа в кутията. представлява щуцер за обезвъздушаване но без отворите и "цивката" отгоре.
ти с вентото?
а прочете ли за каква кола се търси инфо?
(тука е мястото да вмъкна твоето изключително изказване кой пасат кой се "води". кой ги "води" бе пич? не мислиш ли че щом производителя е дал номерация няма какво да "водиш" повече?)
прочете ли за какъв АБС се говори?
че човека е обяснил даже в детайли, ама няма кой да вдене...
той с вентото...
а че вентото няма връзка изобщо-мноо важно...
когато нещо не ти е ясно-по добре замълчи. не иде реч ти да се излагаш-пука ми дали се излагаш или не-голям човек си.
иде реч да не навредиш на някой с незнанието си.
по темата:
правил съм го. става.
АБСа ти е с 3 канала-предно ляво, предно дясно и задни спирачки.
помпата се връзва хидравлично накръст. избираш си единия диагонал и го наричаш за предни. на другия диагонал единия извод е за назад а другия го затапваш с тапа-много често новите помпи имат подобна тапа в кутията. представлява щуцер за обезвъздушаване но без отворите и "цивката" отгоре.
Re: B3-Обикновенна помпа вместо ABS???
suba написа:Здравейте колеги!
Имам пасат В3 (двойка) с ABS
Пасата е от 1990г и е с по-новата версия на ABS.Спирачната помпа,блока на abs и електрически серво-осилвател в едно тяло.
Проблема е,че ABS не работи,педала етвърд и няма задни спирачки.
ВЪПРОСЪТ ми е възможно ли е на негово място да сложа обикновенна помпа със серво-осилвател работещ на вакум от колекторите.
Проблем е ,че от помпата излизат 4 тръбички за 4 колела,а от
abs 3 (2 отпред,1 към задните).А и отзад съм с дискови спитачки,тоест диаметъра на спирачните цилиндри е по-голям от този на барабанни, и незнам дали дебита на помпата ще е достатъчен.
Второто ми притеснение е дали ще си пасне на мястото.
Моля ако някои е правил такава замяна да пише какъв е ефекта.
PS: приемам и оферти за работещ ABS
Защо не провериш какво му е на АБС-а. Да не е нещо елементарно като липса на захранване например.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
vaskoto1 написа:симпатяго, изказваш се много силно неподготвен, което на мене не ми пречи, но това ти изказване е потенциално опасно за колегата.
ти с вентото?
а прочете ли за каква кола се търси инфо?
(тука е мястото да вмъкна твоето изключително изказване кой пасат кой се "води". кой ги "води" бе пич? не мислиш ли че щом производителя е дал номерация няма какво да "водиш" повече?)
прочете ли за какъв АБС се говори?
че човека е обяснил даже в детайли, ама няма кой да вдене...
той с вентото...
а че вентото няма връзка изобщо-мноо важно...
когато нещо не ти е ясно-по добре замълчи. не иде реч ти да се излагаш-пука ми дали се излагаш или не-голям човек си.
иде реч да не навредиш на някой с незнанието си.
по темата:
правил съм го. става.
АБСа ти е с 3 канала-предно ляво, предно дясно и задни спирачки.
помпата се връзва хидравлично накръст. избираш си единия диагонал и го наричаш за предни. на другия диагонал единия извод е за назад а другия го затапваш с тапа-много често новите помпи имат подобна тапа в кутията. представлява щуцер за обезвъздушаване но без отворите и "цивката" отгоре.
Мерси за обяснение колега.Трябваше ми точно някои като теб,който е минал по този път.Само не знам дали само един кръг ще захрани задните цилиндри.Все пак са по-големи от барабанните.Казаха ми, ако имам такъв проблем да отворя кантарният клапан до край и да го оставя така.Ти имаш ли мнение по въпроса?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта