тече масло малко хелп

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mart
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

тече масло малко хелп

Мнениеот mart » Съб 13 сеп 2008 12:45


Здравейте колеги едно приятелче кара един пасатор 1.9ТДИ 116 коня 2000 година. И като цяло колата е пушка обаче при предна лява гума на самата кора се получава едно омасляване особено след дълъг път аз се загледах там и видях че има някакъв радиатор който си мисля че е за маслото да се охлажда какъв може да е проблема и ако този радиатор е спукан горе доло колко струва.

Благодаря и

ПОЗДРАВИ




bobsan
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobsan » Съб 13 сеп 2008 13:19


Това е кулера за въздух, а това 4е тече масло значи че кулера е спукан и че турбината изпуска масло.Така че кулера трябва да се провери откаде изпуска може ли да се оправи или нов, а турбото според количеството масло което пуска да се порецени дали да се рециклира или не (или ново).Така че има много варианти. Но ти трябва свестен майстор. Дано съм бил полезен.


mart
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mart » Съб 13 сеп 2008 15:45


колега беше полезен и след това сичкото не ми звучи никак добре. Един нов кулер колко пари е горе доло имаш ли идея.За турбото съм се осведомил ама за кулер-а нищо незнам.


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Съб 13 сеп 2008 17:49


Кулера е около 300 лева нов. Но погледни старият. Може да е съвсем малка дупчица, на удобно място и да може да се залепи. Преди да се хвърляш за нова турбина кажи с какво масло кара. По принцип на този модел му дават пълна синтетика 5/40. НО имайки впредвид километрите, които е навъртял, според мен трябва да мине на 10/40. Кулерът е покрит с една пластмаса /за да насочва въздуха/. Именно тя протрива алуминият и се получава дупчица.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 14 сеп 2008 9:45


И при мен имаше теч точно от това радиатоече но то има две скоби които като се стегнаха и спря да тече! Възможно ли е и при мен да е турбо или кулер щото след като ги стегнаха тея скоби няма проблем пък и колата си върви перфектно и преди и сега! Все пак едно две мнения ще ме успокоят малко!


mart
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mart » Нед 14 сеп 2008 10:58


маслото мисля че беше мотул ама не съм сигурен 10W/40 знам че беше скъпо някъде едната туба не помна колко е 4 литра май беше към 80 кинта. Иначе до колкото знам му тече масло от турбото ама много малко и то само когато го ръчкаш смисъл когато го караш на високи обороти. от оста на турбото лагерче ли е какво е незнам. Иначе колата е изтребител няма грешка в вървежа не пуши изобщо дори при почти макс обороти


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 14 сеп 2008 21:28


Този двигател е помпа-дюза и има по-специални изисквания към маслото - добре е да се спазват.


mart
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mart » Пон 15 сеп 2008 14:01


точна поради тази причина той даде повече пари за масло някъде в форума бях чел точно с какво масло е най-добре да се кара точно този мотор е същото е мисля че тубата беше 86лв. или нещо от рода.

ПОЗДРАВИ



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 55 госта