колеги интерисува ме какъв е кода на двигателя на поло 1.3 гт-75 коня, и ако някои знае ,да сподели малко повече информация за него,като например какъв модел е инжекциона,катализатор и ламда сонда има ли,мерси предварително
п.с. а защо в мобиле.бг се срещат и 1.4 двигатели пак 75 коня гт
код на двигател?
-
skk
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Погледни си номера на свигателя.
Погледни си номера на свигателя. Можеш да го напавиш на блока на двигателя или в документите за регистрация (големия талон има номер на свигателя. Там ще видиш буквите на двигателя.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Колата за която питаш можеш да я видиш в гаража ми
Код на мотора - 3F
Работен обем - 1.3
Многоточков инжекцион Digifant. Няма OBD и не подлежи на компютърна диагностика. Има дебитомер и ламбда сонда.
55kw или 75 коня. Има модел с катализатор и такъв без.
Впечатленията:
Колата е малка, лека и пъргава. Изключително удобна за градски условия. Не е капризна, консумативите за поддръжка са относително евтини. Части се намират и по моргите. Максималната скорост е 175 км/ч по книжка. Лично моята съм я тествал до 165 по магистрала и може още
Спирачките са дискови предни и барабанни задни. Определено това е доста слаба черта на тези автомобили особено при GT и G40 моделите. Колата е с две бензинови помпи. Покачваща и нагнетяваща. Потопяемата в резервоара не трабва да се оставя на сухо защото гори и струва към 300-500 лв нова.
Под броните няма никакво допълнително усилване на купето което води до смачкани ламарини и при най-лек контакт (това е както минус така и плюс).
ПП
Полотата от тези години които виждаш в мобилето не могат да бъдат нито 1.2, нито1.4! Такива мотори просто няма
Ако имаш други въпроси по отношение на GT свирка ще помагам с каквото мога
Код на мотора - 3F
Работен обем - 1.3
Многоточков инжекцион Digifant. Няма OBD и не подлежи на компютърна диагностика. Има дебитомер и ламбда сонда.
55kw или 75 коня. Има модел с катализатор и такъв без.
Впечатленията:
Колата е малка, лека и пъргава. Изключително удобна за градски условия. Не е капризна, консумативите за поддръжка са относително евтини. Части се намират и по моргите. Максималната скорост е 175 км/ч по книжка. Лично моята съм я тествал до 165 по магистрала и може още
Спирачките са дискови предни и барабанни задни. Определено това е доста слаба черта на тези автомобили особено при GT и G40 моделите. Колата е с две бензинови помпи. Покачваща и нагнетяваща. Потопяемата в резервоара не трабва да се оставя на сухо защото гори и струва към 300-500 лв нова.
Под броните няма никакво допълнително усилване на купето което води до смачкани ламарини и при най-лек контакт (това е както минус така и плюс).
ПП
Полотата от тези години които виждаш в мобилето не могат да бъдат нито 1.2, нито1.4! Такива мотори просто няма
Ако имаш други въпроси по отношение на GT свирка ще помагам с каквото мога
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта
