Колеги, след ремонт (основен) на дизеловата помпа, като взех колата започна да ми пуши черно, когато колата е натоварена (нагорнище или изпреварване), като ускорявам бавно и плавно не пуши. Преди ремонта препушваше само при палене, ако не е карана 3-4 дни.
Сега забелязах че има теч на масло от капака на двигателя. Там където е захванат с болтове към страната на купето. Тече точно от сглобката, където са болтовете.
Въпроса ми е дали са свързани нещата според вас и дали е опасно ако тръгна на по-дълъг път (имам спешно пътуване утре сутрин 250 км. по магистралата до Стара Загора и затва пускам темата,че нямам време за майстор).
Кажете мнение, а като стигна в СТЗ ще я водя да я погледнат.
Голф2 1.6 чист дизел.
Благодаря!
Теч на масло и пушек- помощ!
- fredman
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето линка където подробно съм описал всичко за помпата и ремонтът й. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 954ec1a099
Благодаря за мнението.
За пушенето сега като четах из форумите пише че може да е от филтрите, след всеки ремонт на помапа се сменял горивният филтър. Но ме съмнява, аз по скоро си милсля дали не е регулирана неточно и да впръсква грешно гориво, оттам недоизгаряне и черен дим......
Все пак колеги ако някой има др. мнение ще е полезно.
Благодаря за мнението.
За пушенето сега като четах из форумите пише че може да е от филтрите, след всеки ремонт на помапа се сменял горивният филтър. Но ме съмнява, аз по скоро си милсля дали не е регулирана неточно и да впръсква грешно гориво, оттам недоизгаряне и черен дим......
Все пак колеги ако някой има др. мнение ще е полезно.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
щом пуши ,трябва и да върви повече.нищо свързано с теча на масло.черният пушек е много гориво и най вероятно ако ти е настроена помпата правилно имаш разпръсквачи за смяна.може да намалиш пушека(горивото)като трябва да се развие леко болта с пломба(законтрен с гайка за ключе 13),но без стенд си е само проби докато ти хареса.
- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колега,щом след ремонта на помпата пуши,а преди това не значи че порцията на горивото е увеличена!Означава че когато караш колата на ниски обороти и дадеш пълна газ съотношението на горивото спрямо поступващия въздух е по-голямо.От това е пушенето,а за маслото не е страшно.Гледаи да има достатъчно и карай,това е кУрава машина! 

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, когато пита къде да си правиш помпата, няколко души ти дадоха различни съвети. Ти реши да отидеш при стар майстор, щото колата е стара. И сега какъв е резултата?! Обмисли все пак да наминеш през някой от посочените в другата тема дизелджии - едва ли вземат толкова луди пари /ако изобщо/ за да ти кажат къде е проблема.
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Прав е колегата,старите майстори си праат ЮМЗтат
и гледа да върви трактора и да върши работа,а как ше работи(ще трака ли,няма ли,ще върви ли,ще пуши ли)не му пука много!От личен опит мога да кажа че не са много специалистите в тая област,а още повече като види някои 20 годишен дизел започва да ме убеждава че това така работи,трака,пуши,не можело да върви и т.н. което много ме дразни!Затова започнах сам да си я правя и досега с особенно добър успех мога да кажа!Понеже залитнах малко искам да ти кажа да си намериш майстор дето ще ти обърне внимание и ще вземе пролема присърце.Успех!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта