Имам следната кола: Голф 3, 1997г, 4 врати 1.6 пълна инжекция 101 конски сили.
Ламбда сондата беше дефектирала(ходих на диагностика и така ми казаха) и гореше много.
Смених я и пак си гори много лямата му с ламя.
Решението е очевидно газова уредба.
Въпрос 1:
Има ли отношение ламбда сондата към газовата уредба(не газов инжекцион-обикновенна)?
Въпрос 2:
Трябва ли да сменя ламбда сондата след като слагам газова уредба(тази с която я смених гореше много и на диагностиката ами казаха, че новата работи ама пак си гореше както преди, затова реших газ)?
Въпрос 3:
Каква газова уредба да сложа на моето голфче???
Въпрос 4:
Струва ли си инвестицията за газов инжекцион?
Проблем с ламбда сонда.Решение ли е газовата уредба???
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Re: Проблем с ламбда сонда.Решение ли е газовата уредба???
iron4o10 написа:Имам следната кола: Голф 3, 1997г, 4 врати 1.6 пълна инжекция 101 конски сили.
Ламбда сондата беше дефектирала(ходих на диагностика и така ми казаха) и гореше много.
Смених я и пак си гори много лямата му с ламя.
Решението е очевидно газова уредба.
Въпрос 1:
Има ли отношение ламбда сондата към газовата уредба(не газов инжекцион-обикновенна)?
-Не нямя никакъв.
Въпрос 2:
Трябва ли да сменя ламбда сондата след като слагам газова уредба(тази с която я смених гореше много и на диагностиката ами казаха, че новата работи ама пак си гореше както преди, затова реших газ)?
- Не е нужно.
Въпрос 3:
Каква газова уредба да сложа на моето голфче???
- Зависи с какви всмукателни колектори си!!!
Ако са пластмасови само за пълен инжекцион слагаш, защо ли?!?! Защото ако гръмне веднъж "обикновенната газова" ще питаш от къде да си купиш колектори.
-Ако си с алуминиеви колектори, може и обикновенна газова.
Въпрос 4:
Струва ли си инвестицията за газов инжекцион?
-Ами някои колеги разправят че си струва

-
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колекторите са метални.
Каква марка газова да сложа до ъкм 600 лв макс?
Ламбда сонда няма да слагам, нужно ли е да махам тази, която е в момента в колата(да я разкача примерно-ще дава ли грешки датчика на компютъра?)?
Необходимо ли е да ми дупчат двигателя или може да прекарат маркучите от другаде?
Благодаря за отговорите.
Каква марка газова да сложа до ъкм 600 лв макс?
Ламбда сонда няма да слагам, нужно ли е да махам тази, която е в момента в колата(да я разкача примерно-ще дава ли грешки датчика на компютъра?)?
Необходимо ли е да ми дупчат двигателя или може да прекарат маркучите от другаде?
Благодаря за отговорите.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Нека си има ламбда сонда няма да я разкачваш. Сложи тази която работи, макар и да погорва повечко. Относно каква газа , варианти много аз съм с BRC AT90E има подобни и на Ловато. Да ти сложат "кихалка" задължително! 100% съм сигърен че ще повърне- "гръмне" 2-3 пъти в началото но дано не се прецака нищо
Иначе има си отделен форум за газови уредби прегледай го и него ще ти бъде от полза http://vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=22
Не се дупчи нищо по двигателя е може да се отрежат и скъсят някой и дръг маркуч но това е положението. Дупчи се за карбуратори (даже и за тях продават плочки, и за пълната инжекция за да захванат газовите дюзи за колекторите). Слагай смело няма да съжаляваш.

Не се дупчи нищо по двигателя е може да се отрежат и скъсят някой и дръг маркуч но това е положението. Дупчи се за карбуратори (даже и за тях продават плочки, и за пълната инжекция за да захванат газовите дюзи за колекторите). Слагай смело няма да съжаляваш.
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хмм...
Значи имам един глупав въпрос.
Тука колегите разправят:Ти луд ли си газова.Не, сложи си газов инжекцион.
С газовата уредба скапваш двигателя.
Щом имаш пълна инжекция сложи си газов инжекцион.
До колко е вярно това твърдение?
Разваля ли се двигател с пълна инжекция ако се сложи обокновенна газова???
Значи имам един глупав въпрос.
Тука колегите разправят:Ти луд ли си газова.Не, сложи си газов инжекцион.
С газовата уредба скапваш двигателя.
Щом имаш пълна инжекция сложи си газов инжекцион.
До колко е вярно това твърдение?
Разваля ли се двигател с пълна инжекция ако се сложи обокновенна газова???
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
iron4o10 написа:Хмм...
Значи имам един глупав въпрос.
Тука колегите разправят:Ти луд ли си газова.Не, сложи си газов инжекцион.
С газовата уредба скапваш двигателя.
Щом имаш пълна инжекция сложи си газов инжекцион.
До колко е вярно това твърдение?
Разваля ли се двигател с пълна инжекция ако се сложи обокновенна газова???
Колега, разликата му ГИ и обикновенната газова е в динамиката, разхода, и парите разбира се

-
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз мисля така:
1.Имам кола с метални колектори ппълен инжекцион.
2.Имам прецакана ламбда сонда.
3.В момента нямам 1500 лв за газов инжекцион.
От страна на икономия ще си сложа обикновенна газова.Но...
Имало опастност да ми скапе дебитомера, да ми скапе двигателя и да скапе цялта кола за една година.
От страна на сигурност и дълголетие на колата- сложи си газов инжекцион.Но...
Ако сложа газов инжекцион трябва да сменя и ламбда сондата а това означава около 1500 лв в най-добрия случай.
Наистина ли обикновенната газова, на моята кола, която е пълен инжекцион ще я скапе за година????
ИМА ли хора, които имат кола с пълна инжекция и карат с обикновенна газова повече от година???
Моля кажета какво да правя???
БЛАГОДАРЕН съм на всички отговорили.
1.Имам кола с метални колектори ппълен инжекцион.
2.Имам прецакана ламбда сонда.
3.В момента нямам 1500 лв за газов инжекцион.
От страна на икономия ще си сложа обикновенна газова.Но...
Имало опастност да ми скапе дебитомера, да ми скапе двигателя и да скапе цялта кола за една година.
От страна на сигурност и дълголетие на колата- сложи си газов инжекцион.Но...
Ако сложа газов инжекцион трябва да сменя и ламбда сондата а това означава около 1500 лв в най-добрия случай.
Наистина ли обикновенната газова, на моята кола, която е пълен инжекцион ще я скапе за година????
ИМА ли хора, които имат кола с пълна инжекция и карат с обикновенна газова повече от година???
Моля кажета какво да правя???
БЛАГОДАРЕН съм на всички отговорили.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
snupeca написа:iron4o10 написа:Хмм...
Значи имам един глупав въпрос.
Тука колегите разправят:Ти луд ли си газова.Не, сложи си газов инжекцион.
С газовата уредба скапваш двигателя.
Щом имаш пълна инжекция сложи си газов инжекцион.
До колко е вярно това твърдение?
Разваля ли се двигател с пълна инжекция ако се сложи обокновенна газова???
Колега, разликата му ГИ и обикновенната газова е в динамиката, разхода, и парите разбира сеЗа това че вредят на двигателя е ясно, но чак пък едната да вреди повече от другата-едва ли.
По точно как вредят според теб ?!
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
iron4o10 написа:ИМА ли хора, които имат кола с пълна инжекция и карат с обикновенна газова повече от година???
Моля кажета какво да правя???
БЛАГОДАРЕН съм на всички отговорили.
половината народ с газови по форума са с обикновени уредби.
Скапването на колата за 1 година е нереално обосновано.
Ако не е сложена кадърно уредбата с кихалки и т.н. оборудване може още първия ден след слагане на уредбата да гръмне и да замине дебитомера.
Ако е направена както трябва и всичко по запалителната система е изрядно няма да имаш проблеми.
Газов инжекцион е хубаво, но скъпо удоволствие - малко по-нисък разход спрямо динамиката на автомобила, няма опасност от гърмене и висока цена - това са разликите между двата вида уредби.
Иначе все си на газ...
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
webdude написа:snupeca написа:iron4o10 написа:Хмм...
Значи имам един глупав въпрос.
Тука колегите разправят:Ти луд ли си газова.Не, сложи си газов инжекцион.
С газовата уредба скапваш двигателя.
Щом имаш пълна инжекция сложи си газов инжекцион.
До колко е вярно това твърдение?
Разваля ли се двигател с пълна инжекция ако се сложи обокновенна газова???
Колега, разликата му ГИ и обикновенната газова е в динамиката, разхода, и парите разбира сеЗа това че вредят на двигателя е ясно, но чак пък едната да вреди повече от другата-едва ли.
По точно как вредят според теб ?!
Ами колега, едно че газта има по-висока температура на изгаряне от бензина-по-висока работна температура на двигателя, друго да не говорим за какъв нагар по буталата става въпрос при двигател работещ основно на газ. Абе според мен, едва ли бензинов двигател, с детайли създадени да функционират съобразно дадения тип гориво, се амортизира еднакво с такъв пригоден да работи на алтернативно гориво

- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Колегата се бърка нещо
, двигател който работи на LPG нелови никакъв нагар, поради простата причина че в процеса на изгарянето си газта необразува "сажди" (твърди в-ва). Сега за скапването на двигателя е много относително да се говори!!! Кое, защо, как и т.н. това е дилема от рода кое е по-първо кокошката или яйцето.
Абе какво да ви кажа още няма на пазара ламбда сонда която работи коректно на двигател с газова уредба който гори газ вместо бензин. Процеса е по-различен там. В 99% от случаите нямаш пълно изгаряне и съотношението газ (гориво) към въздух (кислород) е в много голяма полза за газта. Неможе да се използва обикновенната ламбда сонда просто си извън чувствителния сектор на инструмента.

Абе какво да ви кажа още няма на пазара ламбда сонда която работи коректно на двигател с газова уредба който гори газ вместо бензин. Процеса е по-различен там. В 99% от случаите нямаш пълно изгаряне и съотношението газ (гориво) към въздух (кислород) е в много голяма полза за газта. Неможе да се използва обикновенната ламбда сонда просто си извън чувствителния сектор на инструмента.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта