Колеги по какво се разбира, че в скоростната кутия няма масло?
Щото снощи както си карах и нещо започна да стърже. Карах на 2-ра исключих я от скорост и спря после като излезнах на главният път и осетих, че като подавам повечко газ и леко тресе исключа я от скорост и не тресе(то е доста малко, но ме плаши)
Дали може да е нещо от скоростната кутия или пък да е нещо от спирачките така да стърже. Щото задното феродо е на края.....
Или пък де да знам някой ако знае нещо по въпроса ще се радвам да ми помогне!
Поздрави!!!!
Масло в скор кутия и стържене на спусната ръчна
- shemkov
- Мнения: 714
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Масло в скор кутия и стържене на спусната ръчна
Последна промяна от shemkov на Пет 19 сеп 2008 18:51, променено общо 3 пъти.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
rosen79 написа:ми колега трябва да има пробка от страни ако не я намериш иди в някой сервис направо да ти сменят маслото и готово трудно се гледа от собствен опит ти го казвам или другиа вариант купи си масло отвий жилото са километража и налей
на всека цена трябва да се отвие пробката от страни при хоризонтална кола за да знаеш колко да сипеш но не и от жилото на километража
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kiko946 написа:rosen79 написа:ми колега трябва да има пробка от страни ако не я намериш иди в някой сервис направо да ти сменят маслото и готово трудно се гледа от собствен опит ти го казвам или другиа вариант купи си масло отвий жилото са километража и налей
на всека цена трябва да се отвие пробката от страни при хоризонтална кола за да знаеш колко да сипеш но не и от жилото на километража
а от каде колега на стария голф от там наливах който беше 1,3НК
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
rosen79 написа:kiko946 написа:rosen79 написа:ми колега трябва да има пробка от страни ако не я намериш иди в някой сервис направо да ти сменят маслото и готово трудно се гледа от собствен опит ти го казвам или другиа вариант купи си масло отвий жилото са километража и налей
на всека цена трябва да се отвие пробката от страни при хоризонтална кола за да знаеш колко да сипеш но не и от жилото на километража
а от каде колега на стария голф от там наливах който беше 1,3НК
Логиката си я направи сам. Колата я придобих 1998 г. на 100 000 клм. GOLF 3 - дизел AAZ и като всеки мераклия я обслужих масла - спирачно,моторно скорости-деференнциал. Но по важноо е смената на маслото в скоростите сипвайки повече масло като повдигнах с крика колата по високо от страната където е пробката за наливане казваики си от пове4е глава не боли.Нормално колата трябва да е хоризонтална ,дори мои съвет след напълване да се свали крика малко да се оттече 50 - 100 гр.
Приплъзването - придърпване се получи след смената на маслото в скоростите. Възможно износване семеринга на опашката на скоростите в която влиза съединителния феродов диск.Както погоре аз написах сипах повече масло в скоростите.Според мен диска се е омаслявал и от това е идвало приплъзване придърпване.Близо две години се мъчих да потеглям с чалъм с повече газ на полусъединител.Мойто обяснение е ,4е след като ниввото на маслото в скоростната кутия се нормализирало съединителя заработи нормално и сега съм на 150 000 клм. ВАШЕТО ОБЯСНЕНИЕ ??????
ПС;СЕГА ПОТЕГЛЯМ БЕЗ ГАЗ А ТОГАВА ТОВА БЕ НЕВЪЗМОЖНО
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ми колега аз друго питах но нищо.Искам само да те поправя.
1.На колите с предно предаване диференцяла е в самата скоростна кутия и като наливаш масло в кутията наливаш и на диференцияла.
2.Ако семеринга е издал багажа и да налееш масло до пробката пак ще ти зацапва съединителя.Логиката е такава че когато колата работи дори и на празен ход валовете вътре се въртят и маслото не е в покой от там се плиска в семеринга и ако той изпуска преминава в съединителя.Поне това е моята версия на нещата но може и да греша
1.На колите с предно предаване диференцяла е в самата скоростна кутия и като наливаш масло в кутията наливаш и на диференцияла.
2.Ако семеринга е издал багажа и да налееш масло до пробката пак ще ти зацапва съединителя.Логиката е такава че когато колата работи дори и на празен ход валовете вътре се въртят и маслото не е в покой от там се плиска в семеринга и ако той изпуска преминава в съединителя.Поне това е моята версия на нещата но може и да греша
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
rosen79 написа:ми колега аз друго питах но нищо.Искам само да те поправя.
1.На колите с предно предаване диференцяла е в самата скоростна кутия и като наливаш масло в кутията наливаш и на диференцияла.
2.Ако семеринга е издал багажа и да налееш масло до пробката пак ще ти зацапва съединителя.Логиката е такава че когато колата работи дори и на празен ход валовете вътре се въртят и маслото не е в покой от там се плиска в семеринга и ако той изпуска преминава в съединителя.Поне това е моята версия на нещата но може и да греша
колега виж по внимателно кво съм написал:GOLF 3 - дизел AAZ и като всеки мераклия я обслужих масла - спирачно,моторно скорости-деференнциал. Но по важноо е смената на маслото в скоростите сипвайки повече масло като повдигнах с крика колата по високо от страната където е пробката .......и едно дете знае,че колите с напречен двигател ,двигателни са предните колела,,но понеже ти повдигна въпроса за маслото в скоростната кутия ти го писах това да не направиш мойта грешка. когато работи мотора се върти само единия вал и ако натиснеш сединителя скоростната кутия остава в пълен покои вътре нищоне се върти а само аксиалния /притискатлен / лагер така може да разбереш от къде идва стърженето
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега kiko946
аз несъм повдигал вапроса за маслото а колегата дето му стърже в скоростите. Да когато колата работи на място се варти един вал и като натиснеш съединителя спира но според теб дали е така когато колата се движи и е изключена от скорост или си натиснал съединителя? Ако незнаеш да ти го кажа при движение на колата се въртят валовете във всички случаи независимо дали е с натиснат съединител или не е на скорост и маслото пак се плиска по семеринга и пак влиза в съединителя и създава проблеми. И пак казвам че деферинцяла на колите с предно предаване е в самата скоростна кутия и като и сипваш масло на нея сипваш и на него.И другото което искам да ти кажа и спирам да пиша по тази тема защото неискам да влизам в излишни спорове е че и децата знаят че когато наливаш масло независимо дали е двигателно или деферинцялно или хидравлично или спирачна течност колата трябва да е на равно (поне до колкото е възможно) за да налееш до определеното ниво
аз несъм повдигал вапроса за маслото а колегата дето му стърже в скоростите. Да когато колата работи на място се варти един вал и като натиснеш съединителя спира но според теб дали е така когато колата се движи и е изключена от скорост или си натиснал съединителя? Ако незнаеш да ти го кажа при движение на колата се въртят валовете във всички случаи независимо дали е с натиснат съединител или не е на скорост и маслото пак се плиска по семеринга и пак влиза в съединителя и създава проблеми. И пак казвам че деферинцяла на колите с предно предаване е в самата скоростна кутия и като и сипваш масло на нея сипваш и на него.И другото което искам да ти кажа и спирам да пиша по тази тема защото неискам да влизам в излишни спорове е че и децата знаят че когато наливаш масло независимо дали е двигателно или деферинцялно или хидравлично или спирачна течност колата трябва да е на равно (поне до колкото е възможно) за да налееш до определеното ниво
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: achodemo и 43 госта