Питане за задни спирачни апарати.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Питане за задни спирачни апарати.

Мнениеот Stenly » Пет 19 сеп 2008 23:14


Привет, значи вмомента сменям барабаните с дискове но моста който взех беше с доста занемарени апарати и се наложи тотално рециклиране на апаратите нови гумички и т.н. Вмомента апаратите са изкарани от киселината готови за боя,ще се боядисат първо и после ще се сложат новите гумички. Понеже като ги отварях видях че на места има грес но не можах да видя къде точно е била защото беше станала като кал но е ясно,че е за механизма за ръчната.(Апаратите са LUCAS 38 ) ТА питането ми е: като ги сглабям къде точно трябва да гресирам и най-вече проблем ли е ако греста има съприкосновение със спирачната течност,защото местата където имаше грес имаше и спирачна течност.Ще се радвам някой да помогне че искам да го направя задния мост до шампионата пък като се видим ще почерпя:)




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 20 сеп 2008 13:06


Правих тази процедура скоро и на Lucas и на Girling

Грес има отзад дето е гайката 13.Точно под нея има семеринг там слагаш грес.Слагаш малко и вътре в бронзовата втулка.За да няма съприкосновение на спирачна течност и грес от страна на буталото (вътре в цилиндъра на дъното ) се слага малко 'о' пръстенче ... :).

Lucas- a се събира сравнително лесно, но Girling-a без някаква импровизирана скоба е кошмар.За да ми бъде по-лесно опилих на шмиргел едни зегер-клещи ....

Ако има друго питай :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта