Гаснене на Г3..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hidalgo
Мнения: 937
Регистриран на: Вто 13 май 2008 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гаснене на Г3..

Мнениеот hidalgo » Съб 20 сеп 2008 7:32


Имам Г3, 1.6 - 101к.с. и имам доста неприятен проблем с него: гасне си когато поиска. Няма значение обороти, дали е на скорост или не е. Преди като изгаснеше, завъртах ключа и палеше. Сега като изгасне пали чак след 3-4 мин. Ще ходя другата седмица на сервиз но чоека ми каза че е малко вероятно да ми кажат от какво е, ако не изгасне там. Идеи някакви?!?
P.S. Ако може и линк-ове към подобни теми.




Потребителски аватар
zagorql
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот zagorql » Съб 20 сеп 2008 8:03


има много писано по този проблем провери в търсачката, ште ти помогна малко 90% бензинова помпа ,личен опит


Потребителски аватар
hidalgo
Мнения: 937
Регистриран на: Вто 13 май 2008 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hidalgo » Съб 20 сеп 2008 9:18


zagorql написа:има много писано по този проблем провери в търсачката, ште ти помогна малко 90% бензинова помпа ,личен опит

Може ли евентуално линк че търсих ама :dontknow:


Потребителски аватар
ilso
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Гаснене на Г3..

Мнениеот ilso » Съб 20 сеп 2008 11:12


hidalgo написа:Имам Г3, 1.6 - 101к.с. и имам доста неприятен проблем с него: гасне си когато поиска. Няма значение обороти, дали е на скорост или не е. Преди като изгаснеше, завъртах ключа и палеше. Сега като изгасне пали чак след 3-4 мин. Ще ходя другата седмица на сервиз но чоека ми каза че е малко вероятно да ми кажат от какво е, ако не изгасне там. Идеи някакви?!?
P.S. Ако може и линк-ове към подобни теми.


И при мен има едно гаснене както си е в движение,или на място когато се опитвам да запаля не пали,тогава просто размърдвам реле номер 30 и то доста упорито,защото трябва да съм на контакт и да се чуе едно прещракване на релето и оборотомера подскача малко,и става.Какво ли не опитах,мислех че е от лош контакт с клемите,пръсках ги с шпрей течност за добър контакт,и пак няма и няма.Някой ми казва за лоша спойка на релето,но до сега не го беше правило.Каква ли може да е причината ?


Потребителски аватар
ilso
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ilso » Съб 20 сеп 2008 11:18


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=101790
Погледни тук е писано за релетата,защото и при мен първоначално беше така,изчаквах известно време,но след като размърдам релето с номер 30, дори както е угаснала в движение,напипвам го,размърдвам го и тя пали както си е на скорост.Но за сега и аз не знам как да го оправя проблема ,но знам че е от релето.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 20 сеп 2008 11:18


абе ти на колко още места си напляскал тоя пост?
от релето е-извади го и го препой!


Потребителски аватар
hidalgo
Мнения: 937
Регистриран на: Вто 13 май 2008 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Гаснене на Г3..

Мнениеот hidalgo » Съб 20 сеп 2008 12:37


ilso написа:
hidalgo написа:Имам Г3, 1.6 - 101к.с. и имам доста неприятен проблем с него: гасне си когато поиска. Няма значение обороти, дали е на скорост или не е. Преди като изгаснеше, завъртах ключа и палеше. Сега като изгасне пали чак след 3-4 мин. Ще ходя другата седмица на сервиз но чоека ми каза че е малко вероятно да ми кажат от какво е, ако не изгасне там. Идеи някакви?!?
P.S. Ако може и линк-ове към подобни теми.


И при мен има едно гаснене както си е в движение,или на място когато се опитвам да запаля не пали,тогава просто размърдвам реле номер 30 и то доста упорито,защото трябва да съм на контакт и да се чуе едно прещракване на релето и оборотомера подскача малко,и става.Какво ли не опитах,мислех че е от лош контакт с клемите,пръсках ги с шпрей течност за добър контакт,и пак няма и няма.Някой ми казва за лоша спойка на релето,но до сега не го беше правило.Каква ли може да е причината ?


Доколкото разбирам при теб проблема е в паленето. При мен по-големия проблем е че гасне.. :help:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 20 сеп 2008 12:54


не четеш-и при него гасне.
препой и ти релето-нищо не губиш.


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Съб 20 сеп 2008 13:01


Нека и аз да изкажа едно мнение като бивш потърпевш. От релето е, и аз като вас бях доста заблуден. Мислех, че е от дебитомер, ЕКУ-то, имобилайзера, ГНП-то... накрая се оказа едно просто реленце :)


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 20 сеп 2008 13:07


Кое реле прави проблем и кой номер ? На мен това за бензиновата помпа (167) цъка като дам на контакт ама непрекъснато иначе колата не гасне ...


Потребителски аватар
hidalgo
Мнения: 937
Регистриран на: Вто 13 май 2008 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hidalgo » Съб 20 сеп 2008 14:02


vaskoto1 написа:не четеш-и при него гасне.
препой и ти релето-нищо не губиш.

Сори за въпроса, но значи ли че трябва да се запои и за да не се маха? :oops:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 20 сеп 2008 14:20


свали го, махни му капака и каквото видиш спойка-препояваш.
реле 30


Потребителски аватар
radko tarikata
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот radko tarikata » Сря 24 сеп 2008 17:48


vaskoto1 написа:свали го, махни му капака и каквото видиш спойка-препояваш.
реле 30


а на голф 3 1,6 101 коня 96 година кой номер реле е и дали имаш схемата за тоя модел голф 4е и на мен ми прави тоя номер , благодаря предварително :roll:


Потребителски аватар
radko tarikata
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Гаснене на Г3..

Мнениеот radko tarikata » Сря 24 сеп 2008 21:23


hidalgo написа:Имам Г3, 1.6 - 101к.с. и имам доста неприятен проблем с него: гасне си когато поиска. Няма значение обороти, дали е на скорост или не е. Преди като изгаснеше, завъртах ключа и палеше. Сега като изгасне пали чак след 3-4 мин. Ще ходя другата седмица на сервиз но чоека ми каза че е малко вероятно да ми кажат от какво е, ако не изгасне там. Идеи някакви?!?
P.S. Ако може и линк-ове към подобни теми.



съседа ми до нас имаше такъв проблем с неговия голф и аз го имам ама за сега не ме е оставял на пътя , зна4и кошията си смени бенз. помпа , и голфарата му от една година не е му направила подобен проблем , според мен така става , може и да не съм прав , бензиновата помпа не6то спира , ебава релето , и от там ти гасне колата и после няма палене извесно време , и аз така направих задръстване на бул.българия , мисля и аз да си сменя помпицата и така да се свърши с тоя проблем 8)


Потребителски аватар
calm
Мнения: 979
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 0:17
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.8T
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот calm » Чет 25 сеп 2008 11:39


Едно око на кабела от капачката до бобината!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта