За съвет 1.6 TDi

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

За съвет 1.6 TDi

Мнениеот boiski » Съб 20 сеп 2008 19:32


Двигателя е 1.6 TDI SB ....

При всяко подаване на газ от рабоа на обороти, самото форсиране става много плавно, а не се изпъв като е нормално

Това съпътства проблем с потеглянето- трябва да дам повечко газ при потегляне....

... ако имате личен опит или някава идея - предложение , ще съм благодарен на всеки !!!




Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Мнениеот iGolf » Съб 20 сеп 2008 21:26


моята с пуснат климатик го пражи тоя шмекер


Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот boiski » Съб 20 сеп 2008 21:51


аз нямам климатик


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 20 сеп 2008 23:15


Поне 7 възможни причини
- ограничено подаване на гориво / запушен горивопровод или замърсен горивен филтър /
- замърсена вентилационна тръба на резервоара
- неправилно определено предварение на впръскването
- замърсен въздушен филтър
- въздух в горивната система
- вода в горивото
- износени или замърсени разпръсквачи
Преди време един познат с Г2 1.6 тд се оплака , че не му работи турбото
Хвърли сума ти пари за диагностики - после се оказа , че от градско - крайно икономично кормуване / со кротце со благо , сакън да не включи турбото .... да не го изхабим / му се беше задръстила цялата генерация от силно омаслена паяжина от сажди - та и там може да е причината
/ нямаш катализатор слава богу /


Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот boiski » Пон 22 сеп 2008 8:19


Да, искам да кажа в кое не се съмнявам
- запушен горивопровод или замърсен горивен филтър
- замърсен въздушен филтър
- въздух в горивната система
- вода в горивото
Турбото си работи там след определените обороти и то доста добре се представя от изброените остава да е
- ограничено подаване на гориво
- износени или замърсени разпръсквачи
- неправилно определено предварение на впръскването



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Mitkosz, Пешо2004 и 44 госта