От 1.8 пф към 2.0 2е
От 1.8 пф към 2.0 2е
значи мисля да го правя това нещо и ако сложа инжекцията на 2е-то трябжа ли да сменям и дебитомер и еку-то задалжително ли е ??? помогне те ми плс...
Последна промяна от fl0oD на Пон 22 сеп 2008 22:29, променено общо 1 път.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Темата ти не е ли за тунинг раздела ????
http://vwclub.bg/forum/viewforum.php?f= ... d9794078c0
http://vwclub.bg/forum/viewforum.php?f= ... d9794078c0
Dead man написа:Темата ти не е ли за тунинг раздела ????
http://vwclub.bg/forum/viewforum.php?f= ... d9794078c0
като пусна тема там те ми я местят тука и нз вече каде да я пускам колега сорру ако е на грешното място ...

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Контролерите са съвсем различни!
Ако щеш- на PB/PF инжекциите има 2 датчика на педала на газта- за празен ход и за пълно натоварване, а на 2Е-то е с потенциометричен датчик. Всъщност- това е основната видима разлика. Другото е като управление.
Имай предвид, че и куплунзите се различават.
За дебитомера не знам.
Ако щеш- на PB/PF инжекциите има 2 датчика на педала на газта- за празен ход и за пълно натоварване, а на 2Е-то е с потенциометричен датчик. Всъщност- това е основната видима разлика. Другото е като управление.
Имай предвид, че и куплунзите се различават.
За дебитомера не знам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rhoperese и 64 госта