Passat B5 2.3 V5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Passat B5 2.3 V5

Мнениеот OvivO » Съб 20 сеп 2008 23:40


Бих желал да попитам хората,които имат такъв мотор, да споделят нещо повече за поддръжката на колата. Видях, че те не са много - Наско и icoico . . . и може би още някой. Исках да им пратя лично писмо на тях, но нещо ми дава грешка. Прочетох мнение на Наско където той казва, че моторът е с ВЕРИГА, което е много интересно от гледна точка на това,че няма да се сменя ремък, което още повече ме убеждава за мотора. Веригата на теория поне не се сменя ( чувал съм за скъсана :( )
Определено се спирам на този мотор, защото няма турбо и ремък ( по-лесна поддръжка ). Друг голям плюс е , че този мотор обикновено върви и с много екстри и високо изпълнение Highline - трилъчев волан, хромирани лайсни ,които много отварят автомобила. Има ли нещо друго особено, има ли познати проблеми моторът и всичко, което някой иска да сподели.

Благодаря

Иво




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 20 сеп 2008 23:50


Какъв е проблема с изпращането - цъкваш върху "Бележка" на съответния потребител и пишеш, пращаш.
Това, че двигателят има верига вместо ремък, и че няма турбо, съвсем не прави подръжката по-лесна или евтина. Същият двигател се поставя и на Голф/Бора.
Общото впечатление е, че е по-рядък (екзотичен); по-бавно се набира в сравнение с 1,8Т (при същата мощност), който двигател пък от своя страна е доста разпространен (с предимствата и недостатъците си).


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Нед 21 сеп 2008 0:03


Човек, знам как се праща лично съобщение в интернет форум ! Пробвах с други 3 броузъра - не става ! Праща ме в основната страница.


Това, че двигателят има верига вместо ремък, и че няма турбо, съвсем не прави подръжката по-лесна или евтина.

Ето нещо, което ми е интересно, а не ми е известно. Аз го разбирам по-твърде елементарен начин - няма турбо - няма проблем - една част по-малко за разваляне :) Същото е за ремъка в моите очи . . .

Точно по този повод пуснах темата, да могат те да си кажат преките впечатления за 2.3 моторът и някой друг да обори с 1.8 Т. Единият от двата ще да е . ..


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 21 сеп 2008 0:14


Пробвай с този линк за icoico. Ремъкът и турбото при правилна експлоатация (важи и за "предишният живот" на колата - при предишният собственик) не са източник на сериозни проблеми.
Виж, кой от двата двигателя да избереш е въпрос с труден отговор - поне за мен. Ако четеш руски или английски, мога да те насоча към няколко сериозни източника. Сещам се за още един потребител с V 2,3 на Голф 4 - Insect.


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Нед 21 сеп 2008 0:45


Руски не разбирам,макар че много хора да казват, че е много близък език. Английски и немски - ако имаш някакви сериозни материали, ще ти бъда благодарен. Ще се чете, скоро мисля да взимам каручката и още се колебая ! Проблемът е при кола на старо е, че трябва и малко късмет, предишния собственик да я е пазил,т.е. да я е карал нормално.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 21 сеп 2008 1:02


Английски - ЦЪК, пак. (второто не знам доколко e сериознo)
Немски - ЦЪК. (този език не го разбирам и също не знам доколко е сериозен, но пък порталът им е като евангелие за Голф)
Покупката на кола на старо е като вземане на котка в чувал - без късмет си за никъде.


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Нед 21 сеп 2008 1:53


Мерси за инфото :) Ще прочета доста неща. Лошото е, че сега видях , че на Б 5.5 - 2.3 моторът е вече 170 коня, което означава акциз :(
В никоя цивилизована държава не се плаща акциз, просто хората си плащат по-високи данъци :x


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 21 сеп 2008 7:41


wr5 има и предимства и недостатъци пред 1,8т.на теория мощноста е разпределена между 5 бутала и трябва да е по издръжлив.с две вериги е ,вместо ремък и това ти спестява доста разходи като подръжка,в следващия момент ако на 1,8 е с отделни бобини(по 80лв.бройката)тук е общ електронен блок за 400лв.така както е рядко срещан ,по магазините има всичко за него.вървенето е прилично и на звук го докарва-за съжаление и на разход.ако 1,8 падне извънградско на 6,5л разход,тук е около 10л.в града е около 14л.
поздрави


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Нед 21 сеп 2008 21:29


Ако става въпрос за разхода,то и 1.8Т не пада на 6.5 ,освен ако не се кара с 60 км.ч. ,в реалността под 8 няма сваляне,а често хвърля и десятки ,ако се понатисне.Всички приказки за по ниски разходи са плод на градски легенди или неточни изчисления общо взето или пък на българска простотия на принципа моята е най най :wink: Все пак ще се присъединя към припева на форума е -Вземи си 1.8Т-турбинката много помага и е много приятна за каране .


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Пон 22 сеп 2008 21:20


Бях из провинцията та съм пропуснал темата досега :) Кратко резюме на поддръжката на мотора дотук-за година и половина откакто го имам-40000 км пробег,4 пъти смяна на масло и филтри,други разходи няма.Малко е капризен на бензин-гори ментетата като ламя,но пък си върви прилично така че не може да се каже че е голям недостатък.За да не се разпростирам излишно ако имаш конкретни въпроси-питай :)


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Вто 23 сеп 2008 9:17


vw16v написа:Ако става въпрос за разхода,то и 1.8Т не пада на 6.5 ,освен ако не се кара с 60 км.ч. ,в реалността под 8 няма сваляне,а често хвърля и десятки ,ако се понатисне.Всички приказки за по ниски разходи са плод на градски легенди или неточни изчисления общо взето или пък на българска простотия на принципа моята е най най :wink: ....

Напълно те подкрепям.И при В5,5 2.0 няма такъв филм 6/100 извън града и 10/100 градско.От време на време се замислям как го изчисляват този среден разход, че по каталозите има такива стойности ? Явно "атома" Н-95 само на документ е с такъв октан.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 23 сеп 2008 9:24


Aз затова изобщо не обръщам внимание на такива "изчисления".
Важното за мен е само едно: колко ПАРИ ми дърпа от джоба месечно тая кола, като консумативи. :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта