


Смяна гарнитура на главата
Смяна гарнитура на главата
Здравейте!Пасат1.8 моно 92 г.90к.Имам леко сълзене на гарнитурата на главата от 3 места.Ако може някой да ми обясни подробно ремонта и ако главата има дупки как се наварява или какво се казва там или пък ако няма но трябва шлайф.И като средства колко излиза и бързо ли става .Благодаря на всички отзовали се на мойта молба.Засега маслото и антифриза са ми чисти.При загрял двигател нямам балончета в разширителния съд.
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
така, по темата:
1. първо, ако е спукана главата, няма оправяне......това заварки, ала-бала, не става......трябва друга.....
2. освен гарнитурата се сменят и болтовете на главата (много хора не го правят, но е препоръчително)
3. така и така си отворил, виж клапаните, ако трябва припасване и шлайф и на тях........
4. направи промивка на системата след ремонта и нов антифриз, не си събирай стария (освен ако не си го слагал миналата седмица)
5. цените са относително нещо.....зависи ти ли си правиш ремонта, дали майстор и т.н.....
успех на колегата и дано съм бил полезен
1. първо, ако е спукана главата, няма оправяне......това заварки, ала-бала, не става......трябва друга.....
2. освен гарнитурата се сменят и болтовете на главата (много хора не го правят, но е препоръчително)
3. така и така си отворил, виж клапаните, ако трябва припасване и шлайф и на тях........
4. направи промивка на системата след ремонта и нов антифриз, не си събирай стария (освен ако не си го слагал миналата седмица)
5. цените са относително нещо.....зависи ти ли си правиш ремонта, дали майстор и т.н.....
успех на колегата и дано съм бил полезен

Смърф ако главата беше спукана нямаше да сълзи а щеше или да тече или да меси.
За болтовете е вярно но и да не ги смени може да възникне проблем при 10 от 100 случая
Според мен:
1. Ако главата не е крива (трябва да се провери) гарнитура Гъотце 35 лв .гарнитура за капака 10 лв, антифриз 10 лв .Вземаш един торс за болтовете и динамометричен ключ от някой познат и си ти.
2. Ако има нужда от шлайф още около 40 лв. и смяна на вложки 15 лв и пак си ти.
Успех не е трудно.
За болтовете е вярно но и да не ги смени може да възникне проблем при 10 от 100 случая
Според мен:
1. Ако главата не е крива (трябва да се провери) гарнитура Гъотце 35 лв .гарнитура за капака 10 лв, антифриз 10 лв .Вземаш един торс за болтовете и динамометричен ключ от някой познат и си ти.
2. Ако има нужда от шлайф още около 40 лв. и смяна на вложки 15 лв и пак си ти.
Успех не е трудно.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Забравяте една подробност. При VW главите страдат от водачи ( не говоря за новите модели ), особенно ако главата не е сваляна или е претърпяла ремонт преди доста години!
Ако си свалиш сам главата, пълното и облсужване, гумички + водачи + шлайф и напасване е 80-100лв. После имаш гарнитури, болтове в последствие изкачат и други проблеми и така.... Ако искаш разгледай тази тема, на мен ми струваше около 200лв. Няма да научиш всичко от нея, но е писано много в форума по твоят проблем.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=82861&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
В тази тема има много истини от ваското1!

Ако си свалиш сам главата, пълното и облсужване, гумички + водачи + шлайф и напасване е 80-100лв. После имаш гарнитури, болтове в последствие изкачат и други проблеми и така.... Ако искаш разгледай тази тема, на мен ми струваше около 200лв. Няма да научиш всичко от нея, но е писано много в форума по твоят проблем.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=82861&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
В тази тема има много истини от ваското1!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: deodriver и 29 госта