Смяна гарнитура на главата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimo69
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Смяна гарнитура на главата

Мнениеот dimo69 » Сря 24 сеп 2008 7:30


Здравейте!Пасат1.8 моно 92 г.90к.Имам леко сълзене на гарнитурата на главата от 3 места.Ако може някой да ми обясни подробно ремонта и ако главата има дупки как се наварява или какво се казва там или пък ако няма но трябва шлайф.И като средства колко излиза и бързо ли става .Благодаря на всички отзовали се на мойта молба.Засега маслото и антифриза са ми чисти.При загрял двигател нямам балончета в разширителния съд.




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Сря 24 сеп 2008 10:39


Сваляш главата, даваш я на шлайф, сменяш гарнитурите които си свалил (глава, генерация, клапани) и я слагаш обратно.
Пари...господ и стари баби знаят. От 50 до 350лв. сигурно ще се вместиш.


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Сря 24 сеп 2008 11:24


така, по темата:
1. първо, ако е спукана главата, няма оправяне......това заварки, ала-бала, не става......трябва друга.....
2. освен гарнитурата се сменят и болтовете на главата (много хора не го правят, но е препоръчително)
3. така и така си отворил, виж клапаните, ако трябва припасване и шлайф и на тях........
4. направи промивка на системата след ремонта и нов антифриз, не си събирай стария (освен ако не си го слагал миналата седмица)
5. цените са относително нещо.....зависи ти ли си правиш ремонта, дали майстор и т.н.....
успех на колегата и дано съм бил полезен :lol:


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Сря 24 сеп 2008 21:27


Смърф ако главата беше спукана нямаше да сълзи а щеше или да тече или да меси.
За болтовете е вярно но и да не ги смени може да възникне проблем при 10 от 100 случая
Според мен:
1. Ако главата не е крива (трябва да се провери) гарнитура Гъотце 35 лв .гарнитура за капака 10 лв, антифриз 10 лв .Вземаш един торс за болтовете и динамометричен ключ от някой познат и си ти.
2. Ако има нужда от шлайф още около 40 лв. и смяна на вложки 15 лв и пак си ти.

Успех не е трудно.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 25 сеп 2008 8:12


Ако под "Торкс" имаш в предвид дванадесетограм 12 ще се съглася! :wink:


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Чет 25 сеп 2008 22:57


Да бе "пас 1.8" естествено че това имам предвид .Ти да не помисли че ТОРС е част от човешкото тяло :lol:
Опа стига че ще ни се карат.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 25 сеп 2008 23:12


Забравяте една подробност. При VW главите страдат от водачи ( не говоря за новите модели ), особенно ако главата не е сваляна или е претърпяла ремонт преди доста години!

Ако си свалиш сам главата, пълното и облсужване, гумички + водачи + шлайф и напасване е 80-100лв. После имаш гарнитури, болтове в последствие изкачат и други проблеми и така.... Ако искаш разгледай тази тема, на мен ми струваше около 200лв. Няма да научиш всичко от нея, но е писано много в форума по твоят проблем.

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=82861&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

В тази тема има много истини от ваското1!
: vw fen



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deodriver и 29 госта