Точно нежността на окачванео на Пежо ме притеснява, особено с нашите пътища, не искам на 10 хил км да сменям амортисьори!
От продължителното четене и приказки с познати и приятели насоките са две: Опел или Голф (тука вече зависи коя кола ще ми допадне повече). Всъщност Голф 5 съм карал доста (но 1.4 бензинов двигател), и съм много доволен, но ще видим и Опел как се държи на тест драйф, ще си имам база за сравнение!
Все пак немското си е немско, могат да го правят малко по твърдо като возия, но в предвид пътната настилка в БГ, за мене поне това ще е най-добрия избор който мога да направя!



Съвет Нова Кола
- Apokalypsis
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
добре де
голф 6 съвсем скоро ще е на пазара (може и на пловдивския да я покажат/продават)
изчакай малко- да минат първите партиди с детските болести , дай някой лев повече, карай нещо добро
или изчакай като пуснат 6-цата, цената на 5-цата трябва да слезе надолу....
или е зор днес да се купи колата ?
голф 6 съвсем скоро ще е на пазара (може и на пловдивския да я покажат/продават)
изчакай малко- да минат първите партиди с детските болести , дай някой лев повече, карай нещо добро
или изчакай като пуснат 6-цата, цената на 5-цата трябва да слезе надолу....
или е зор днес да се купи колата ?
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
yeti123 написа:Точно нежността на окачванео на Пежо ме притеснява, особено с нашите пътища, не искам на 10 хил км да сменям амортисьори!
От продължителното четене и приказки с познати и приятели насоките са две: Опел или Голф (тука вече зависи коя кола ще ми допадне повече). Всъщност Голф 5 съм карал доста (но 1.4 бензинов двигател), и съм много доволен, но ще видим и Опел как се държи на тест драйф, ще си имам база за сравнение!
Все пак немското си е немско, могат да го правят малко по твърдо като возия, но в предвид пътната настилка в БГ, за мене поне това ще е най-добрия избор който мога да направя!
Колега не взимай 1.4 или 1.6 голф не се лъжи от цената на 1.4 е 28886лв това е базов модел.Аз ти препоръчвам 1.9 ТДИ 90коня цената му е 33158лв има доста екстри Trendline ,10бр.Arb, двузонов климатроник,ел.пакет и на 4те врати ел.огледала ,фарове за мъгла,кодлакътник,(MFA),радио CD С MP3-Player с 8 тонколони х 20вата,всички дръжки лайстни външни огледала в цвета на купето,вход за външни аудиоизточници в жабката,стъклата са тонирани и още куп глезотии
между дизела 90коня и 1.6 102коня разликата в цената е 700лв ти си прецени екстрите са еднакви и на бензиновия.
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
GARTNER написа:yeti123 написа:Точно нежността на окачванео на Пежо ме притеснява, особено с нашите пътища, не искам на 10 хил км да сменям амортисьори!
От продължителното четене и приказки с познати и приятели насоките са две: Опел или Голф (тука вече зависи коя кола ще ми допадне повече). Всъщност Голф 5 съм карал доста (но 1.4 бензинов двигател), и съм много доволен, но ще видим и Опел как се държи на тест драйф, ще си имам база за сравнение!
Все пак немското си е немско, могат да го правят малко по твърдо като возия, но в предвид пътната настилка в БГ, за мене поне това ще е най-добрия избор който мога да направя!
Колега не взимай 1.4 или 1.6 голф не се лъжи от цената на 1.4 е 28886лв това е базов модел.Аз ти препоръчвам 1.9 ТДИ 90коня цената му е 33158лв има доста екстри Trendline ,10бр.Arb, двузонов климатроник,ел.пакет и на 4те врати ел.огледала ,фарове за мъгла,кодлакътник,(MFA),радио CD С MP3-Player с 8 тонколони х 20вата,всички дръжки лайстни външни огледала в цвета на купето,вход за външни аудиоизточници в жабката,стъклата са тонирани и още куп глезотии
между дизела 90коня и 1.6 102коня разликата в цената е 700лв ти си прецени екстрите са еднакви и на бензиновия.
Със сигурност ще е ДИЗЕЛ колега.... а за цената, тука вече не говорим за 200-300лв, както и за кола която ще карам макс 1 година, така че вложението на средства за бъдещата нова кола, ще е след обстойно проучване и гледане и каране!
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Точно нежността на окачванео на Пежо ме притеснява, особено с нашите пътища, не искам на 10 хил км да сменям амортисьори!
От продължителното четене и приказки с познати и приятели насоките са две: Опел или Голф (тука вече зависи коя кола ще ми допадне повече). Всъщност Голф 5 съм карал доста (но 1.4 бензинов двигател), и съм много .................
Това да не те претеснява ! Кавам имам пасат и саксо пасата е на стария вълк

Сега съм на почти 95 хил !
Не съм пипнал нищо ! По - ходава само ремъци масла задължително на 9 хил. км !
Уникално съм доволен и аз бях настроен против френското но
след няколко опита бих се хърлил ! Отново !
Лично аз не съм сектант да държа било пайнер или бмв , фв или ..... Не съм роб на марки ,че било..... ааа вземам това което ми хареса !
Ако става дума на пасата минах около 70 хил км . от както го взехме и вичко сменихме по окачване !

Майка всичко е късмет как караш и как пазиш е та това е !
Няма лоша кола има лош собственик !

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта